نکات مهم که قبل از پوشیدن لباس ماکسی باید بدانید

لباس ماکسی

لباس‌های طرح ماکسی جدیداً به یکی از ترندهای فشن و لباس تبدیل شده‌اند و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده‌اند. لباس ماکسی در بیشتری از مواقع و آب و هوا قابل پوشیدن است و می‌تواند یک استایل بسیار زیبا و متنوع را برای شما بسازد. شما می‌توانید از لباس ماکسی برای گشت و گذار در یک بعد از ظهر زیبا، یک قرار با دوستان خود و حتی یک مهمانی خودمانی استفاده کنید. لباس‌های ماکسی به دلیل راحت بودن، زیبا بودن و دار بودن جلوه زنانگی، به یکی از بهترین استایل‌ها تبدیل شده‌اند اما شما قبل از پوشیدن و استفاده از این نوع لباس نیاز به دانستن نکات و ترفندها دارید که به شما کمک می‌کنند که این لباس را به بهترین شکل بپوشید!

ما در این مطلب بهترین نکات برای پوشیدن لباس ماکسی را به شما معرفی خواهیم کرد که شما می‌توانید با توجه به آنها، لباس ماکسی خود را به بهترین شکل بپوشید و از استایل جذاب خود لذت ببرید. با ما همراه باشید!

لباس ماکسی خود را با اسنیکر ست کنید

لباس ماکسی

بسیاری از افراد قبلاً بر این باور بودند که پوشیدن کفش‌های اسپورت با لباس ماکسی عجیب است و استایل شما را زشت می‌کند اما اینطور نیست! قوانین فشن و مد در طی چندین سال اخیر تغییرات بزرگی کرده است که یکی از همین تغییرات، به وجود آمدت استایل لباس مجلسی و اسنیکر است. با به وجود آمدن این استایل، بسیاری از افرادی که به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند عادت نداشتند به سرعت به پوشیدن لباس ماکسی روی آوردند و تغییر بزرگی در دنیای مد ایجاد کردند. امروزه این استایل به عنوان یکی از استایل‌های کلاسیک در دنیای مد به یاد آورده می‌شود اما همچنان زیبا و بدون نقص است!

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید لباس مجلسی و ماکسی، خرید اینترنتی لباس مجلسی است! شما می‌توانید بهترین مدل‌ها و رنگ‌ها را مشاهده کنید و با کمک جدول اندازه‌ها و سایزهاف لباس مجلسی مناسب برای خود را خریداری کنید!

پوشیدن لباس ماکسی همراه با یک ژاکت یا کاپشن

بدون شک ترکیب ژاکت یا کاپشن زنانه با لباس ماکسی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین استایل‌ها است! این استایل یکی از بهترین ترکیب‌ها برای فصول خنک است و به شما کمک می‌کند که در کنار حفظ استایل و زیبایی، در هوای خنک گرم بمانید! اگر برای بیرون رفتن در هنگام شب قصد استفاده از لباس ماکسی دارید، همیشه در نظر داشته باشید که یک ژاکت و یا کاپشن چرمی را همراه خود داشته باشید.

ترکیب لباس ماکسی و ژاکت می‌تواند به شما کمک کند که زیبا و جوان‌تر به نظر برسید، به خصوص اگر با لباس ماکسی خود اسنیکر پوشیده‌اید. در هنگام انتخاب ژاکت و یا کاپشن سعی کنید که از رنگ‌های خنثی استفاده کنید و حتماً رنگ انتخابی شما، با رنگ پوست صورت خود هم‌خوانی داشته باشد. یکی از بهترین ژاکت‌ها برای استفاده کردن در کنار لباس ماکسی، ژاکت‌های جین است که می‌تواند به کامل کردن استایل شما کمک کند. برای تهیه انواع کاپشن، ژاکت، کت جین و… به شعب اینترنتی جین وست مراجعه کنید.

لباس ماکسی خود را با کمربند بپوشید

لباس ماکسی

استفاده کردن از لباس ماکسی به خودی خود زیبا ومتفاوت است اما ترکیب کردن آن با یک کمربند فانتزی می‌تواند زیبایی آن را به بیشترین حد خود برساند! بیشتر افرادی که برای اولین بار لباس ماکسی را برای پوشیدن انتخاب می‌کنند، به دلیل آزاد بودن و باز بودن آن ممکن است مقداری اعتماد به نفس پایین‌تری هنگام پوشیدن آن داشته باشند. کمربند به همین دلیل وجود دارد! شما می‌توانید لباس ماکسی خود را با کمربند کمی سفت‌تر کنید و زیبایی واقعی خود را با این ترکیب پیدا کنید.

این ترکیب برای افراد لاغرتر بسیار زیبا و جذاب است اما بقیه افراد نیز می‌توانند از این ترکیب برای استایل‌های خود با لباس ماکسی استفاده کنند و از آن لذت ببرند.

پوشیدن لباس ماکسی با کفش پاشنه بلند

بدن شک کفش‌های پاشنه بلند زیبا هستند و تقریباً متناسب با هر نوع استایل و لباسی می‌باشند. لباس ماکسی به طور کلی دارای قد بلندتری نسبت به لباس‌های معمولی است و ممکن است افراد قد کوتاه‌تر در هنگام پوشیدن لباس ماکسی، اعتماد به نفس خود را از دست بدهند اما نگران نباشید! استفاده از کفش پاشنه بلند با لباس ماکسی می‌تواند به شما کمک کند که قد خود را بلندتر جلوه دهید و حتی کفش‌هی پاشنه بلند خود را در زیر لباس پنهان کنید!

افراد قد بلند نیز می‌توانند از کفش پاشه بلند برای زیباتر کردن استایل خود استفاده کنند. افرادی که دارای قد بلندتری هستند، بهتر است که از رنگ‌های پرجلوه‌تر برای کفش‌های پاشنه بلند خود استفاده کنند و افرادی که به دنبال پنهان کردن کفش‌های خود هستند، می‌توانند از کفش‌های همرنگ لباس خود استفاده کنند.

از اکسسوری‌های مختلف در کنار لباس ماکسی استفاده کنید

هیچ استایلی بدون وجود اکسسوری‌ها و جواهرات زیبا تکمیل نخواهد شد و استایل لباس ماکسی نیز همانند استایل‌های دیگر است! قابل توجه است که در هنگام استفاده کردن از استایل ماکسی، شما نیازی به پیروی کردن از قوانین خاصی برای استفاده کردن از جواهرات ندارید و شما کاملاً آزاد هستید که متناسب با سلیقه خود، اکسسوری مناسب با استایل ماکسی را انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام انتخاب کردن جواهرات مناسب برای استایل ماکسی، توجه به رنگ تم لباس ماکسی است. شما می‌توانید با توجه به رنگ اصلی لباس خود از بین سه رنگ طلایی، سفید و مسی برای جواهرات خود استفاده کنید و اگر به استفاده از سنگ‌های زینتی و رنگی علاقه‌مندید، سعس کنید که از آنها برای گردنبند خود استفاده کنید تا جلوه زیبا و خاصی را به استایل ماکسی خود بدهید.

از لباس‌های ماکسی تابستانه استفاده کنید!

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین نوع لباس‌های ماکسی، لباس‌های تابستانه ماکسی است! همانطور که از اسم آنها پیداست، این لباس‌ها طراحی شده برای فصول گرم هستند و به شما کمک می‌کنند که دمای بدن خود را پایین‌تر نگه دارید. همچنین لباس‌های ماکسی تابستانه دارای رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و زیبایی هستند که شما می‌توانید با انتخاب کردن از میان آنها، استایل‌های متفاوتی را با لباس ماکسی داشته باشید.

شما می‌توانید از کلاه‌های حصیری و سندل‌های تابستانی برای کامل کردن استایل ماکسی تابستانی خود نیز استفاده کنید و با ترکیب کردن رنگ‌های مختلف، استایل منحصر به‌فرد خود را بسازید!

نویسنده: امیرحسین نظری

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا