5 نکته مهم در خرید اینترنتی کفش که باید به آن توجه کنیم!

پا از اعضای بسیار مهم بدن است و انتخاب و خرید کفش مناسب هم برای سلامتی پا و کمر هم بسیار ضروری می باشد. استفاده از کفش مناسب هم به سلامتی پا، کمر و رفع خستگی کمک می کند و هم باعث افزایش سرعت و عملکرد بهتر در پیاده روی و ورزش می شود.

امروزه با توسعه اینترنت بسیاری از افراد خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. کفش هم از این قاعده مستثنی نیست. در این مطلب قصد داریم تا نکات مهم خرید اینترنتی کفش را با شما به اشتراک بگذاریم تا طعم خرید آنلاین را بچشید.

نکات مهم در خرید آنلاین کفش و کتونی

در خرید اینترنتی بدلیل اینکه شما حضور فیزیکی ندارید باید نکات مربوط به این نوع خرید را رعایت کنید تا انتخاب و خرید بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

هر نوع کفشی دارای استاندارد های مربوط به خود می باشد و اینکه بدانید دقیقاً چه نوع کفشی می خواهید به خرید بهتر کمک بزرگی می کند.

نکات قبل از خرید آنلاین کفش و کتونی

در ادامه به بعضی از نکات مربوط به خرید اینترنتی کفش از جمله کیفیت، تنوع، قیمت، گارانتی بازگشت وجه و خدمات پس از فروش اشاره خواهیم داشت.

کیفیت استاندارد

برندهای خوب و معتبر دارای استانداردهای لازم می باشند. بنابراین سعی کنید در زمان خرید کفش از برندهای معتبر و اصل با کیفیت مناسب انتخاب کنید زیرا کفش ها با سلامتی پا و کمر مرتبط است.

البته نکته ای که در این مورد وجود دارد این است که به راحتی پاهای خود توجه داشته باشید نه صرفاً برند.

تنوع زیاد

در حال حاضر کفش و کتونی های زنانه، مردانه و بچه گانه در انواع مختلفی مانند استفاده روزانه، پیاده روی، باشگاهی، مخصوص هر رشته ی ورزشی و… در تنوع و رنگبندی بسیار بالایی طراحی و تولید می شوند. شما می‌توانید با هر سلیقه ای کفش مورد نظر خود را به صورت آنلاین و از سایت های معتبر تهیه کنید که ادامه این مقاله به معرفی آن ها نیز میپردازیم.

تنوع زیاد در خرید کفش

قیمت مناسب

درست است که برای خرید کفش، خصوصاً کفش هایی که برای روزمره استفاده می شود، نباید دنبال قیمت خیلی پایین باشید، ولی به صورت کلی قیمت هم از عوامل مهم در خرید است که باتوجه به نوع کفش، برند، کیفیت باید دارای قیمت مناسب و منطقی باشد.

گارانتی بازگشت وجه

وقتی قصد خرید کفش به صورت اینترنتی دارید بدلیل عدم حضور در خرید باید از گارانتی تعویض و یا بازگشت وجه در صورت وجود مواردی مانند اندازه نبودن برای پا، عدم پسند رنگ و کیفیت نامناسب مطمئن شوید.

خدمات پس از فروش قابل قبول

در خرید اینترنتی به دلیل عد باید به این موضوع دقت داشته باشید که سایت و یا پیج موردنظر خدمات و امتیازاتی مانند پاسخگویی به موقع، زمان تحویل، گارانتی، پشتیبانی و… داشته باشد.

خدما پس از فروش فروشگاه های کتونی

سایت های معتبر برای خرید اینترنتی کفش

در بالا نکات خرید آنلاین کفش را گفتیم تا راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید بهتر شما باشد. در ادامه می خواهیم چند سایت معتبر و مهم در زمینه ی خرید کفش و کتونی را به شما معرفی کنیم تا دغدغه پیدا کردن سایت معتبر را نیز نداشته باشید. ضمنا این سایت ها با بررسی و نظرسنجی و ارزیابی مشتریان واقعی به شما معرفی شده و شما با خیال راحت می توانید خرید خود را ثبت کنید.

آفلند

آفلند (که قبلا با نام تجاری آفلندشوز فعالیت می کرد) یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه ی فروش انواع کفش اسپرت و کتونی اسپرت است که در 3 دسته ی کلی مردانه، زنانه و بچه گانه محصولات خود را عرضه می کند. هدف این برند ایجاد بستر مناسب و راحت برای خرید کتونی جردن، انواع کفش پوما، خرید کفش ونس، کفش نایک و… در به روز ترین مدل ها و بهترین کیفیت می باشد.

کفش مناسب علاوه بر سلامتی پا و کمر باعث ایجاد استایل زیبا خواهد شد. آفلند بدلیل خرید بی واسطه باکیفیت ترین کفش ها را با قیمت های مناسب ارائه می کند. همچنین با وجود فروشگاه فیزیکی در چند شعبه، هم امکان مراجعه حضوری برای بررسی و خرید را فراهم کرده و هم خیال شما را برای خرید آنلاین کفش راحت می کند.

سفارش شما در اسرع وقت آماده شده و با پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی تعویض و بازگشت وجه و یا محصول تا 7 روز به دست شما می رسد.

از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید برای ثبت سفارش اقدام کنید.

https://offlandorg.com/

شماره تماس: 09332568525

فروشگاه اینترنتی آف مد

فروشگاه آنلاین آف مد یکی از بهترین فروشگاه های امن و مطمئن جهت خرید انواع مدل های کفش و کتونی با متنوع ترین مدل ها و مناسب ترین قیمت ها می باشد. آف مد دارای انواع کفش از بهترین و اصیل ترین برندهای دنیا مانند نایک، آدیداس، پوما، اسیکس، ایرجردن، نیوبالانس و… می باشد. می توانید با بررسی و خیال راحت انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

برای مشاهده و خرید انواع کفش از طریق سایت و شماره های موجود اقدام نمایید.

www.offmod.com

فروشگاه اینترنتی جوتیکو

فروشگاه اینترنتی کفش جوتیکو اقدام به ارائه ی انواع کفش از برندهای معتبر و مشهور مانند نایک، آدیداس، پوما، ریباک و… می نماید. شما عزیزان می توانید انواع کفش اسپرت، کتانی مخصوص استفاده روزانه، پیاده روی، انواع ورزش ها را در مدل های متنوع و قیمتی مناسب سفارش دهید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. از طریق راه های ارتباطی زیر با این فروشگاه کفش و کتونی در ارتباط باشید.

www.jootiko.ir

فروشگاه آنلاین کتونی

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین سایت های اینترنتی در زمینه ی فروش کفش‌ ورزشی و کتونی، سایت کتونی دات کام می باشد. کتونی با بیش از ده سال سابقه در زمینه ی مد از بهترین برندهای دنیا فعالیت می کند.

از خصوصیات عالی سایت کتونی دات کام می توان به ضمانت اصل بودن کالا، ارسال سریع و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آن اشاره کرد.

قابل ذکر است که تمامی کفش ها و کتونی ها از نمایندگی های اصل در کشور ترکیه بوده و دارای آرتیکل (article) و شناسنامه ی اصل بودن می باشد.

قیمت ها بدلیل بدون واسطه بودن بسیار مناسب هستند. جهت ارتباط و خرید با شماره تماس زیر ارتباط بگیرید.

شماره تماس: 09171193684

www.katooni.com

دیجی استایل

با وجود گسترش اینترنت در حال حاضر در همه ی ابعاد زندگی، روش های خرید هم دچار تغییر شده و بسیاری از مردم خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

با توجه به مشغله های زیاد و کمبود زمان خرید آنلاین به سرعت جای خود را در بین مردم باز کرد. دیجی کالا این را ثابت کرد که مردم به این روش خرید علاقه مند هستند تا با کمترین زمان بتوانند خریدهای خود را انجام دهند. در ضمن راهکارهای متنوعی برای اطلاعات دقیق و دقت در خرید اینترنتی می شود و کسی بدون بررسی و تحقیق انتخاب و خریدی انجام نمی دهد.

دیجی استایل هم با ارائه ی اطلاعات در زمینه ی مد و استایل، بستری مناسب و عالی را برای خرید انواع لباس و کفش را ايجاد کرده است. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر بررسی و خرید خود را انجام دهید و پشتیبانی همه روزه و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس: 02161930300

https://www.digistyle.com

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا