😍 فال سنجش عشق و احساس طرف مقابل [روزانه و هفتگی]

فال سنجش عشق با اسم دو طرف
فال سنجش عشق و احساس طرف مقابل

برای مشاهده فال روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ عشقی

آیا عشق قلبی طرف مقابل درست است؟

آیا می خواهید بدانید که عشق واقعی در رابطه عاشقانه و احساسی شما وجود دارد؟ نشانه های زیر به شما اطمینان می دهند که عشق طرف مقابل شما و شریک عاطفی تان واقعی است یا خیر!

1: حس فداکاری

شما آماده هستید تا از منطقه راحتی خود، دارایی های مهم تان، جاه طلبی های خودمحورتان و حتی خوشبختی خود بگذرید تا عشق تان را خوشحال کنید و روابط خود را سالم نگه دارید.

2: عدم خودخواهی

در رابطه عاشقانه تان یک نوع همکاری وجود دارد. شما نه فقط برای خود، بلکه برای رابطه تان فکر می کنید، تصمیم می گیرید و  عمل می کنید. شما با یکدیگر به عنوان دو روح در یک بدن و ذهن رفتار می کنید.

3: عشق ورزیدن به خود

شما به خودتان آسیب نمی رسانید و موجب رنجش خود نمی شوید؛ زیرا می توانید اهمیت خود را نسبت به کسی که دوستش دارید تشخیص دهید. این را می دانید که اگر به خود آسیب برسانید، به شریک زندگی و روابط خود نیز آسیب می رسانید.

4: احترام متقابل

با وجود اختلافات تان برای یکدیگر ارزش قائل هستید. یک مرد به عنوان یک مرد مورد احترام است و یک زن به عنوان یک زن! شما به نظرات یکدیگر گوش می دهید، و وقتی اختلاف نظری وجود دارد، هر دو می توانید آن را به خوبی مدیریت کنید و رابطه شادی داشته باشید.

5: پیروزی عشق، در تقابل عشق و تنفر

به عبارت دیگر، حتی وقتی از شریک عاطفی خود عصبانی هستید، عشق شما به او از بین نمی رود. شما هرگز از اهمیت دادن و توجه کردن به او دست نمی کشید و اطمینان حاصل می کنید که سایر موارد مهم رابطه تان وضعیت خوبی دارند.

6: عشق همراه با صداقت

دروغ، هرگز انتخاب شما نیست. در یک رابطه عاشقانه واقعی، صداقت همیشه وجود دارد و به یک عادت تبدیل می شود. شما و شریک عاطفی تان از صداقت یکدیگر لذت می برید، زیرا به هر دوی شما کمک می کند تا از حسادت و عدم امنیت خاطر دور بمانید.

7: سختی ها شما را صبورتر می کنند

مشکلات و سختی ها در یک رابطه معمولا صبر افراد را از بین می برند. اما در مورد شما، این بحران ها باعث می شود حتی قوی تر و صبور تر شوید.

8: اعتماد متقابل

شما دلیلی ندارید که به شریک عاطفی خود (و برعکس) شک کنید؛ زیرا شما نه تنها به یکدیگر اعتماد دارید بلکه سعی می کنید برای یکدیگر قابل اعتماد باشید.

9: امیدتان هرگز از بین نمی رود

مهم نیست که مشکلات رابطه شما چقدر بزرگ باشد، مهم نیست که آینده شما چقدر تاریک باشد، همیشه احساس مثبت می کنید و برای فرداهایتان نور امید می بینید.

10: ایمان مبتنی بر عمل

امید و اعتماد شما فقط یک مشت اعتقادات دروغین نیستند. شما به یکدیگر اعتماد دارید و به آینده امیدوار هستید زیرا در عمل، سخت تلاش می کنید تا به این اطمینان برسید که امید و ایمان شما واهی نخواهد بود.

11: ثبات قدم

دوست داشتن را فقط به زبان نمی آورید؛ بلکه سعی می کنید در عمل آن را ثابت کنید و علاوه بر آن، در این امر ثابت قدم هستید. گویی هر دوی شما زاده شده اید که عاشق هم باشید و تا آخر عمر، با قلبی شاد از یکدیگر مراقبت کنید.

12: رشد

کارهای کودکانه شما شروع به از بین رفتن می کنند. شما بالغ تر می شوید. شما و شریک عاطفی تان دیگر درباره چیزهای بی اهمیت بحث نمی کنید. درعوض، روی پیشرفت شخصی یکدیگر و همچنین رشد رابطه خود تمرکز می کنید.

13: تواضع

به راحتی می توانید غرور خود را ببلعید. برای جلب رضایت خود نیازی به شهرت، توجه یا سرشناس بودن ندارید. شما می توانید از یک زندگی آرام و متواضعانه با کسی که دوستش دارید راضی و خشنود شوید.

14: همیشه خوبی طرف مقابل را می خواهید

مهربانی از قلب شما سرازیر است. رنجاندن شریک عاطفی تان هرگز به فکرتان هم نمی رسد. شما به اندازه کافی مهربان، دلسوز و سخاوتمند هستید که همیشه به فکر خوشحالی عشق تان باشید.

15: درستکاری

جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد. شما خود را از رذایل اخلاقی و سایر مواردی که احتمالا می تواند خودتان، شریک عاطفی تان و روابط تان را نابود سازد، دور نگه می دارید. شما انسان دانا و خردمندی هستید و از حماقت متنفرید.

16: از رنجیدن نمی هراسید

بدون اینکه منتظر جبران باشید، عشق خالص و بی قید و شرط خود را نثار شخصص مهم زندگی تان می کنید. از این نمی ترسید که شاید در آینده از شریک احساسی تان ضربه بخورید.

تمرکز شما روی لحظه کنونی است و اینکه چگونه می توانید حالا که در رابطه هستید، شریک خود را دوست داشته باشید و او را خوشحال کنید.

17: احساس کمال می کنید

به نظر می رسد دیگر نیازی به رویاپردازی ندارید زیرا بزرگترین رویای شما، که خوشبخت بودن با فرد مورد علاقه تان است، اکنون یک واقعیت تبدیل شده است. حسادت دیگر در قاموس شما نمی گنجد. زندگی رویایی تان تحقق پیدا کرده، به خصوص وقتی می بینید که عزیزتان لبخند می زند و واقعا خوشحال است.

18: بخشش

رحمت و شفقت در قلب شماست. شما در قلب خود نفرت یا تلخی نمی کارید. به یکدیگر گوش می دهید. در گذشته نمی مانید. می دانید که چگونه گناهان یکدیگر را ببخشید و به جلو بروید تا روابط شما قوی تر و سالم تر شود.

19: زمان نمی تواند مانع عشق شما شود

می توانید به راحتی جلسات کاری، برنامه های کاری و دیگر کارهای خود را کنسل کنید تا در کنار یکدیگر باشید. وقتی کنار مهم ترین فرد زندگی تان هستید، انگار کار و زندگی تعطیل است!

20: فاصله، مانع نمی شود

مسافت طولانی شما را از دوست داشتن شریک عاطفی تان پباز نمی دارد. این وضوع همچنینشیرینی رابطه، وفاداری، و اعتماد به یکدیگر را از بین نمی برد. کمی فرصت باعث می شود که برای دیدار یکدیگر ثانیه شماری کنید!

21: عدم مادی گرایی

درباره پول بحث و جدل نمی کنید. از آن استفاده می کنید و ارزش آن را در نظر می گیرید اما پول، در مقایسه با اهمیت رابطه تان هیچ است. به راحتی می توانید پولی که با هزار زحمت به دست آمده را صرف خرید هدیه ای کنید که او را واقعا خوشحال می کند.

حتی می توانید از بزرگترین سودهای مالی بگذرید، فقط برای اینکه گرانبهاترین هدیه ای را که می تواند دریافت کند، یعنی زمان گرانبهای خود را، به او بدهید.

22: عشق ابدی

عشقی که نسبت به یکدیگر احساس می کنید، افسانه ایست. انگار که این عشق، حتی قبل از تولد شما شکل گرفته است. به نظر می رسد که آغاز و پایانی ندارد!

با توجه به آنچه گفته شد، فکر می کنید چند مورد از موارد فوق، در رابطه عاشقانه شما وجود دارد؟

منبع: inspiringtips.com

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا