طرز تهیه آب انار طبیعی خانگی با آبمیوه گیری و مخلوط کن + روش نگهداری

طرز تهیه آب انار
طرز تهیه آب انار

آب انار به عنوان یکی از بهترین و سالم ترین آب میوه ها شناخته می شود که سرشار از آنتی اکسیدان هاست، کلسترول بالای خون را کاهش می دهد، به کاهش فشار خون بالا کمک می کند، باعث درمان کم خونی شده و برای پیشگیری و درمان سرطان مفید است.

ما در این مقاله از سایت کوکا به طور کامل طرز تهیه و بهترین روش گرفتن آب انار طبیعی در خانه با آبمیوه گیری و مخلوط کن و همچنین بدون دستگاه را ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید!

سه روش ساده و آسان برای تهیه و گرفتن آب انار

روش اول : آبمیوه گیری

5 تا 6 انار بزرگ را انتخاب کنید و خوب بشویید. انار ها را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و درون یک ظرف حاوی آب سرد بریزید، آب سرد کمک می کند تا دانه ها بهتر جدا شوند. دانه های انار را درون یک آبمیوه گیری با سرعت بالا بریزید تا آب آن ها گرفته شود، آب انار آماده است می توانید آن را بنوشید.

روش دوم : مخلوط کن

5 تا 6 انار بزرگ را انتخاب کنید و خوب بشویید. انار ها را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و درون یک ظرف حاوی آب سرد بریزید، آب سرد کمک می کند تا دانه ها بهتر جدا شوند. دانه های انار و مقدار کمی آب (نصف لیوان) را درون یک مخلوط کن بریزید و بگذارید 15 تا 20 ثانیه خوب هم بخورد تا بدون خرد شدن هسته ها، آب آن ها گرفته شود.

آب انار آماده است، آن را از صافی رد کنید، در لیوانی بریزید و بنوشید.

روش سوم : گرفتن آب انار بدون دستگاه

5 تا 6 انار بزرگ را انتخاب کنید و خوب بشویید. انار ها را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و درون یک ظرف حاوی آب سرد بریزید، آب سرد کمک می کند تا دانه ها بهتر جدا شوند.

دانه های انار را درون یک کیسه پلاستیکی بریزید و درب آن را محکم ببندید، حالا به آرامی بر روی دانه ها ضربه بزنید تا آب آن ها در بیاید.

آب انار آماده است، آن را از صافی رد کنید، در لیوانی بریزید و بنوشید.

روش نگهداری آب انار به مدت طولانی

اگر آب انار اضافه آمد می توانید آن را حداکثر تا 5 روز در یخچال و در ظرف شیشه ای در بسته نگهداری کنید. گفتنی است که آب انار طبیعی را می توان تا دو هفته در فریزر نگهداری کنید.

در ادامه بخوانید : خواص آب انار

منابع : wikihow

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
نسرین
نویسنده، مترجم و علاقه مند به موضوعات سبک زندگی، فرهنگ و هنر و سرگرمی