🔥 رنگ سال ۱۴۰۳ – ۲۰۲۴ مشخص شد! + عکس

رنگ سال ۱۴۰۳ - ۲۰۲۴ پنتون چیست؟
رنگ سال 2024 – 1403 چه رنگی است؟

هلویی مخملی به عنوان رنگ سال ۱۴۰۳ – ۲۰۲۴ پنتون انتخاب شد

روز پنجشنبه پنتون رنگ سال 2024 / 1403 خود را اعلام کرد : هلویی مخملی (Peach Fuzz). این رنگی است که شرکت پنتون در انتشار خبری آن را به‌ عنوان رنگی ملایم، مخملی، معاصر و آرامش بخش توصیف کرد. به عبارت دیگر یک رنگ بسیار سخت کوش.

این رنگ به عنوان رنگی ملایم که روح فراگیر آن ذهن، بدن و روح را غنی می کند توصیف شده است. به گفته ی شرکت پنتون سایه گرم و دوست داشتنی این رنگ تمایل ما برای با هم بودن و احساساتی که این ایجاد می کند را برجسته می کند.

هلویی مخملی رنگ سال 2024 پنتون
هلویی مخملی رنگ سال 2024 پنتون

لتریس آیزمن مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون می گوید در جستجوی رنگی که اشتیاق ذاتی ما برای نزدیکی و ارتباط را بازتاب دهد، رنگی را انتخاب کردیم که گرما و ظرافت مدرن را تداعی کند. سایه ای که با شفقت طنین انداز می شود، آغوشی مهربان ارائه می دهد و بین جوان ها و گذشته پلی برقرار می کند.

لوری پرسمن نایب رئیس موسسه رنگ پنتون گفت که رنگ انتخاب شده باید نشان‌ دهنده گرد هم آمدن به عنوان یک جامعه باشد. در زمان آشفتگی در بسیاری از جنبه های زندگی ما، نیاز ما به پرورش، همدلی و شفقت بیشتر می شود، همانطور که تصورات ما از آینده ای آرام بیشتر می شود.

پرسمن می گوید برای تصمیم گیری در مورد رنگ سال یک تیم جهانی از متخصصان رنگ در صنعت سرگرمی، هنر، مد و طراحی سبک زندگی و شرایط اجتماعی-اقتصادی را بررسی می کنند.

هلویی مخملی رنگ سال 2024
هلویی مخملی رنگ سال 2024

این رنگی است که ما می بینیم که از تمام زمینه های طراحی عبور می کند. رنگی که بیانگر روحیه و نگرش مصرف کنندگان است، رنگی که در سراسر جهان طنین انداز می شود، رنگی که منعکس کننده چیزی است که مردم به دنبال آن هستند، رنگی که می توانیم امیدوار باشیم به آنچه که آن ها احساس می کنند نیاز دارند پاسخ دهد.

رنگ سال پنتون در نهایت به توسعه محصولات و تصمیمات مصرف کننده در مد، طراحی صنعتی و داخلی، بسته بندی محصولات و سایر حوزه های صنعتی شکل می دهد.

رنگ سال 1403 چه رنگی است؟
رنگ سال 1403 چه رنگی است؟

انتظار می‌ رود این رنگ ملایم و گرم بر روند طراحی داخلی تاثیر بگذارد و فضایی آرام‌ بخش به فضاهای زندگی بیاورد. این رنگ برای ایجاد فضایی آرام و دلپذیر در خانه‌ ها به‌ویژه در مناطقی مانند اتاق‌ خواب‌ و اتاق‌ نشیمن که راحتی در آن ها اهمیت دارد، ایده‌ آل است.

این رنگ همچنین می تواند یک انتخاب محبوب در صنعت زیبایی و سلامتی باشد.

این شرکت گفت که رنگ جدید نارنجی-صورتی راحتی، آرامش و زیبایی را به دنیای دیجیتال می آورد، مدرن است، در حالی که به گذشته نیز اشاره دارد.

رنگ سال 2024 چه رنگی است؟
رنگ سال 2024 چه رنگی است؟

بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی با این انتخاب موافق بودند و آن را زیبا و با طراوت توصیف کردند. دیگران رنگ را خسته کننده، غیر قابل لمس و نامطلوب پنداشتند.

منبع : nytimescbc

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
نسرین
نویسنده، مترجم و علاقه مند به موضوعات سبک زندگی، فرهنگ و هنر و سرگرمی