تفریحات دبی برای کودکان

تفریحات دبی برای کودکان

اگر می‌خواهید به همراه کودکان خود به دبی سفر کنید و نگران تفریح و سرگرمی آن‌ها هستید، باید خیالتان را راحت کنیم. سرگرمی‌های کودکانه شهر دبی به قدری متنوع هستند که سفر را برای شما و کودکتان بسیار خاطره‌انگیزتر خواهند کرد.

در این مقاله به تفریحات کودکانه در سفر به دبی با کودک خواهیم پرداخت. بیشتر تفریحات دبی برای کودکان مناسب هستند و از پارک‌های آبی تا دلفیناریوم و دنیای بازی را دربرمی‌گیرند. کودک شما با هر سن و سلیقه‌ای که باشد، عاشق دبی و سرگرمی‌های آن می‌شود. اگر برای یک تعطیلات به‌یادماندنی برنامه‌ریزی کرده‌اید، پس از مطالعه مطلب پیش‌رو، هیجان سفر برای شنا و خانواده‌تان چندین برابر خواهد شد.

پارک های آبی دبی؛ بهترین سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان

پارک‌های آبی معمولا جذابیت بسیاری برای کودکان و بزرگسالان دارند. پارک‌های آبی شهر دبی نیز بسیار مشهور هستند و توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کنند. در ادامه تعدادی از پارک‌های آبی مناسب کودکان در دبی را به شما معرفی می‌کنیم تا یک سفر به‌یادماندنی را در تور دبی تجربه کنید:

  • پارک آبی وایلد وادی (Wild-Wadi Water Park): در این مجموعه سرسره‌های متنوع و هیجان‌انگیزی برای کودکان و بزرگسالان قابل دسترس هستند. اگر احساس گرسنگی کردید می‌توانید به رستوران‌های مجموعه مراجعه کنید.
  • پارک آبی آکواونچر (Aquaventure Park): پارک آبی آکواونچر یا آتلانتیس یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای تفریح و خوش‌گذرانی کودکان است. اگر کودک ماجراجویی دارید، حتما به این پارک سر بزنید. انواع سرسره‌های هیجان‌انگیز، فواره‌های باشکوه، حوضچه‌های مواج و بسیاری دیگر از تفریحات آبی مخصوص کودکان و بزرگسالان در این پارک موجود است.
  • پارک آبی واندرلند (Wonderland Amusement Park): یکی از بهترین مجموعه‌های آبی در دبی است که تعدادی سرسره و استخر مخصوص کودکان در آن وجود دارد. جذاب‌ترین سرگرمی این پارک نیز دزدان دریایی کارائیب است که به احتمال قوی کودک شما از آن استقبال خواهد کرد.

معمولا پارک‌های آبی برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز و جذاب هستند و مکان مناسبی برای ماجراجویی به شمار می‌روند. لازم است بدانید که تقریبا یک روز کامل را باید به بازدید از هر پارک آبی اختصاص دهید.

عکسی از تفریح کودکان در پارک آبی دبی
عکسی از تفریح کودکان در پارک آبی دبی

شهر بچه‌ها در دبی؛ مکانی مفرح و آموزنده برای کودکان

شهر بچه‌ها (children’s city) یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح کودکان ۲ تا ۱۵ ساله است. انواع سرگرمی‌ها در رابطه با نجوم، جانورشناسی، تئاتر و بسیاری بازی‌های دیگر در این مجموعه در دسترس هستند.

شهر بچه‌ها فقط مکانی برای سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و خلاقانه نیست؛ بلکه جنبه آموزشی نیز دارد. در سفر به دبی، بازدید از این شهرک را که مخصوص بچه‌ها است به شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

دلفیناریوم دبی؛ شنا در کنار دلفین‌های باهوش و دوست‌داشتنی

دلفیناریوم دبی (Dubai Dolphinarium) نه تنها یک مکان تفریحی و هیجان‌انگیز برای کودکان است، بلکه بزرگ‌ترها نیز از آن استقبال می‌کنند. دلفین‌ها موجوداتی باهوش و دوست‌داشتنی هستند که مشاهده بازی آن‌ها برای تمام سنین جذاب است؛ ازاین‌رو بازدید از دلفیناریوم در سفر به دبی خالی از لطف نیست و موجبات سرگرمی کل خانواده را فراهم می‌کند.

یکی از جذابیت‌های دلفیناریوم دبی این است که شما می‌توانید با پرداخت مبلغ اضافه‌تر، امکان شنای کودک خود در کنار دلفین‌ها را نیز فراهم کنید.

تصویری از کودکان در کنار دلفین ها در دلفیناریوم دبی
تصویری از کودکان در کنار دلفین ها در دلفیناریوم دبی

شهربازی آی ام جی ورلد دبی؛ بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده دنیا

آی ام جی ورلد دبی، با مساحتی بالغ بر ۱۴۰هزار مترمربع، بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده در دنیا است. کودکان در سنین مختلف می‌توانند از بازی‌های این شهربازی استفاده کنند؛ البته آی ام جی ورلد دبی فقط برای کودکان طراحی نشده است و سرگرمی‌های مخصوص بزرگسالان نیز در آن پیدا می‌شود.

اگر می‌خواهید در یک فضای سرپوشیده و ایمن با امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ و درمانگاه، اوقات خوشی را برای خود و فرزندتان رقم بزنید، شهربازی آی ام جی ورلد در دبی، بهترین گزینه است.

تماشای نادرترین موجودات دریایی در آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

دنیای زیر آب پر از شگفتی است و معمولا کودکان و بزرگسالان را هیجان‌زده می‌کند. برای این که اوقات خوشی را برای خود و کودکتان رقم بزنید، بازدید از آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی (Dubai Aquarium & Underwater Zoo) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این آکواریوم می‌توانید پنگوئن‌ها و لاک‌پشت‌ها را ببینید و با گونه‌های نادر جانوران دریایی نیز آشنا شوید. در اصل بازدید از آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی برای کلیه سنین جذاب است و جنبه آموزشی هم دارد. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم هنگام رزرو هتل دبی به نزدیکی آن با مراکز تفریحی ویژه کودکان توجه کنید.

تصویری از آکواریوم دبی
تصویری از آکواریوم دبی

کیدزانیا؛ شهر مشاغل کودکان در دبی

کیدزانیا (Kidzania) یکی از مراکز تفریحی دبی واقع در دبی مال است. گشت‌وگذار در مراکز خرید جذابیت چندانی برای کودکان ندارد؛ به همین دلیل دبی مال با راه‌اندازی این مرکز تفریحی کمک بزرگی به والدین کرده است. کیدزانیا همچون یک شهر کوچک، بیش از ۷۰ شغل را برای کودکان شبیه‌سازی کرده است.

تفریحات این مجموعه مناسب بزرگسالان نیست؛ اما می‌توان گفت که یکی از بهترین مراکز تفریحی کودکان در دبی به شمار می‌رود. بچه‌ها می‌توانند لباس حرفه موردعلاقه خود را بپوشند و در محیطی شبیه‌سازی شده و کاملا بی‌خطر، شغل‌های مختلف را امتحان کنند. شما می‌توانید در دبی مال به خرید و گشت‌وگذار بپردازید و چندین ساعت کودک خود را به کیدزانیا بسپارید؛ در این صورت هر دوی شما لحظاتی شاد و دوست‌داشتنی را تجربه خواهید کرد.

نمایی از کودکان در شهر مشاغل کیدزانیا دبی
نمایی از کودکان در شهر مشاغل کیدزانیا دبی

سفری فراموش نشدنی به شهر مدرن دبی با تورهای اقتصادی تریپ

در مقاله تفریحات کودکانه در دبی به معرفی تعدادی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سرگرمی‌ها و دیدنی‌های مناسب کودکان در شهر دبی پرداختیم. برنامه‌ریزی برای سفر باید به نحوی باشد که علاوه‌بر بزرگسالان، کودکان نیز از آن لذت ببرند و برایشان کسل کننده نباشد. امیدواریم پس از مطالعه این متن، بهترین سرگرمی را در دبی برای کودکان خود انتخاب کرده و آن را به فرزند خود هدیه کنید. شرکت خدمات مسافرتی تریپ با سال‌ها سابقه درخشان، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات مسافرتی را به مشتریان عرضه کند. برای خرید تور دبی نوروز 1402 همین حالا می‌توانید از طریق سایت تریپ اقدام کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می‌کند علاوه بر رزرو تور، از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط دبی و پرواز تهران دبی و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت‌ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسب‌ترین تور را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت تورهای نوروزی خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا