چطوری تالار عروسی شیک ولی ارزان پیدا کنیم؟

چطوری تالار عروسی شیک ولی ارزان پیدا کنیم؟

یکی از کارهای  مهمی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید انجام گیرد پیدا کردن بهترین تالار در کرج است. اما این سوال ممکن است برای اغلب عروس و داماد پیش آید که چطوری تالار عروسی شیک و ارزان پیدا کنیم؟ زیرا برگزاری یک مراسم عروسی علاوه بر رزرو تالار نیازمند صرف هزینه های دیگری نیز می باشد. از این رو یافتن یک تالار یا باغ تالار با قیمتی که متناسب با بودجه زوجین باشد در برگزاری یک جشن باشکوه بسیار حائز اهمیت است. سایت تالارتو (talareto.com) در این مقاله قصد دارد به بررسی  این موضوع پرداخته و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد با ما همراه باشید.

نکات اساسی در انتخاب تالار عروسی شیک و ارزان

برای این که بتوان یک  تالار عروسی شیک با پرداخت حداقل میزان بودجه انتخاب کرد لازم است که حتما نکات ذیل را مدنظر قرار دهید:

  • میزان بودجه خود را تعیین کنید: قبل از هرگونه اقدامی برای رزرو و انتخاب بهترین باغ تالار در کرج لازم است که میزان بودجه لازم برای برگزاری مراسم عروسی را تعیین کنید و با در نظر گرفتن این موضوع یک تالار با قیمت مناسب را انتخاب نمایید.
  • قبل از جستجوی تالار مناسب و ارزان برای مراسم عروسی خود برنامه ریزی کنید: اگر می خواهید یک مراسم باشکوه و در عین حال ارزان برگزار کنید نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده خواهید بود. برای این منظور بهتر است تعداد میهمانان دعوتی را در نظر بگیرید و خدماتی که در جشن عروسی قصد دارید به میهمانان ارائه گردد را از قبل تعیین کرده و با در نظر گرفتن این موضوع تالار مناسبی را انتخاب کنید. می توان با حذف کردن برخی خدمات غیر ضروری از پرداخت هزینه های اضافی خودداری کرده و کیفیت در خدمات ضروری را مدنظر قرار دهید.
  • تالارهایی که تخفیفات ویژه برای مشتریان خود دارند را پیدا کنید: برخی از تالارها و باغ تالارها به منظور جلب مشتری به دلایل مختلف مانند اعیاد و یا برگزاری مراسم در اواسط هفته، تخفیفاتی را در ورودی و ارائه خدمات خود در نظر می گیرند. لذا در زمان اقدام برای پیدا کردن تالار عروسی حتما این نکته را در نظر گرفته و با مراجعه به سایت تالارتو به راحتی این باغ تالارها را پیدا کنید.
  • برگزاری مراسم در فصل های سرد سال: به این نکته توجه داشته که در فصل بهار و تابستان اوج برگزاری جشن های عروسی محسوب می شود و این امر موجب افزایش قیمت ورودی تالار و باغ تالار است لذا شما برای این که بتوانید تالار عروسی شیک و ارزان پیدا کنید فصل زمستان را برای برگزاری مراسم خود در نظر بگیرید زیرا در فصل سرد سال به دلیل محدود بودن جشن های عروسی تالارها به منظور جلب مشتری تخفیفات ویژه ای را برای آنان در نظر می گیرند.

نکات اساسی در انتخاب تالار عروسی شیک و ارزان

تالار عروسی شیک و ارزان چه ویژگی هایی دارد؟

اگر می خواهید مراسم عروسی خود را با شکوه برگزار کنید لازم نیست که حتما به دنبال تالارهای گران قیمت باشید بلکه شما با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار دارید و در نظر گرفتن برخی از ویژگی های اساسی یک تالار مناسب، می توانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

برخی از مهم ترین ویژگی های تالار عروسی مناسب به قرار ذیل است:

  • خدمات پذیرایی: در زمان انتخاب تالار به خدمات پذیرایی آن دقت کنید و در میان منوی غذایی متنوع و نوشیدنی ها تنها به انتخاب یک نوع غذا و نوشیدنی بسنده کنید. یک تالار خوب کیفیت در خدمات پذیرایی خود و تهیه غذا با مواد اولیه سالم را در اولویت قرار می دهد.
  • موسیقی و نورپردازی: یکی از ویژگی های اساسی یک تالار خوب که در زمان انتخاب باید به آن توجه کنید نورپردازی فضای میهمانان و جایگاه عروس و داماد است که تاثیر بسزایی در شکوه جشن دارد که برای کنترل هزینه ها می توانید نورپردازی را در حد استاندارد در نظر بگیرید و برای موسیقی نیز گروه دی جی از موسیقی زنده ارزانتر خواهد بود.
  • محیط و  فضای سالن: یک تالار خوب دارای فضای زیبا و دلنشنین است به گونه ای که میهمانان در آن حس آرامش و راحتی داشته باشند و فضای رقص و شادی و نشستن آنان به گونه ای باشد که بتوانند از مراسم لذت کافی را ببرند و البته شما برای کنترل هزینه ها باید حتما ظرفیت سالن را متناسب با تعداد میهمانان دعوتی خود مدنظر قرار دهید.

5 راه مهم برای برگزاری جشن عروسی ارزان و کم خرج

  • در انتخاب تالار عروسی انعطالف پذیر باشید: مکان و فضایی که مراسم عروسی در آن برگزار می شود بسیار حائز اهمیت است و شما برای کنترل هزینه ها، تالاری را انتخاب کنید که متناسب با تعداد میهمانان بوده و قابلیت نظافت و تمیزی راحت را داشته باشد. حتما نیاز نیست مراسم عروسی خود را در یک تالار لوکس برگزار کنید بلکه شما می توانید یک سالن کوچک و ساده را پیدا کرده و خودتان آن را تزیین نمایید.
  • لباس عروس را اجاره کنید: نیاز نیست که لباسی را که فقط برای یک مراسم آن را می پوشید و پس از آن برای شما استفاده و کاربردی ندارید تنها مختص شما دوخته شود؛ بنابراین اجاره کردن لباس عروس از مزون می تواند در مخارج عروسی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.
  • کارت عروسی را خودتان طراحی و درست کنید: با کمک مقواهای رنگی و روبان های فانتزی و داشتن کمی خلاقیت می توانید بهترین و زیباترین کارت عروسی را درست کرده و از پرداخت هزینه گزاف برای خرید کارت عروسی خودداری کنید.
  • تهیه شام را به آشپزهای آزاد بسپارید: اگرچه یکی از خدمات تالارهای عروسی تهیه شام است. قیمت این خدمات را با آشپزهای آزاد مقایسه کنید.
  • آشپزهای آزاد دارای تیم پذیرایی همراه نیز هستند و علاوه بر این شما خودتان مواد اولیه باکیفیت را به میزان مورد نیاز تهیه خواهید کرد.

5 راه  مهم برای برگزاری جشن عروسی ارزان و کم خرج

کلام آخر

امروزه اکثریت زوجین در برگزاری مراسم عروسی خود به دنبال راهی هستند تا جشنی باشکوه و در عین حال کم هزینه و ارزان برپا کنند. لذا با توجه به این که بخشی از بودجه خود را باید برای رزرو تالار و یا باغ تالار در نظر بگیرند در اولین مرحله لازم است با در نظر گرفتن نکات اساسی که در این مقاله به آن اشاره شد مکان مناسب برای جشن عروسی را انتخاب کنند. در صورت هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت تالارتو (talareto.com) با ما در ارتباط باشید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا