انشا در مورد پاییز و زیبایی هایش – کلاس چهارم

انشا در مورد پاییز و زیبایی هایش
انشا در مورد پاییز و زیبایی هایش

وقتی کسی نام پاییز را می آورد ما چیز های زیادی به ذهنمان می رسد. مانند باران های نم نم و زرد و نارنجی شدن برگ های درختان.

پاییز زیبایی های فراوانی دارد. در این فصل ما چترمان را بر می داریم و زیر باران پاییزی قدم می زنیم. برگ ها در اثر وزش باد از روی درخت ها می افتند و زمین را می پوشانند. پاییز فصل چای خوردن در حیاط خانه مادربزرگ و تنفس هوای خنک پاییز است.

زیبایی های پاییز تمام نشدنی هستند. وقتی که در خیابان راه می رویم صدای خش خش برگ های زیر پایمان برایمان لذت بخش است و باعث می شود دلمان بخواهد بیشتر و بیشتر در آن هوای خوب قدم بزنیم.

پاییز فصلی است که در آن مدرسه ها باز می شوند و ما هرسال اول پاییز خود را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده می کنیم. خاطره هایی که در زنگ های تفریح با دوستانمان می سازیم و درس های جدیدی که در مدرسه می آموزیم هم قسمتی از زیبایی های پاییز هستند.

بهار و تابستان می روند و پاییز از راه می رسد. برگ ها زرد می شوند و از روی درخت ها می افتند. ما هر سال انتظار پاییز را می کشیم تا بار دیگر دوستانمان در مدرسه ببینیم و با چتر هایمان زیر باران راه برویم. پاییز فصلی است که باعث می شود با چشمان خودمان تغییر زیبای طبیعت را ببینیم و متوجه معجزه پروردگارمان شویم.

من پاییز را دوست دارم چون هوای آن برایم بسیار لذت بخش است. یکی دیگر از زیبایی های پاییز هم این است که هوای خنک و مرطوبی دارد. ظهر های گرم و شب های خنکش باعث می شوند هوای پاییز برایمان متفاوت و دل پذیر باشد.

مادر بزرگم در فصل پاییز برایمان شال گردن می بافد تا در سرمای زمستان خودمان را با آن گرم نگه داریم و سرما نخوریم. او ما را دور خود جمع می کند و هم زمان با بافندگی برایمان قصه می گوید و ما را به دنیای قدیم می برد.

زیبایی های فصل پاییز تمام نشدنی هستند و ما باید شکرگزار خدای مهربانمان باشیم که این فصل دل پذیر را برایمان آفریده است تا ما بتوانیم زیر باران قشنگش قدم بزنیم و زرد شدن برگ ها را تماشا کنیم.

فصل پاییز آمده است تا به ما قدرت خداوند را نشان دهد و بگوید که تغییر همیشه می تواند زیبا و دیدنی باشد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا