امکانات پرواز تهران کیش ایران ایر

امکانات پرواز تهران کیش ایران ایر

سواحل آرام و زیبا، مکان‌های دیدنی، آب‌وهوای مناسب و… باعث شده که تور کیش ( https://www.alibaba.ir/tour/iran-kish_island ) به یکی از پرطرفدارترین تورهای تفریحی کشور تبدیل شود. شرکت‌های هواپیمایی زیادی از شهرهای مختلف به مقصد کیش پرواز دارند. ایران ایر نیز یکی از این شرکت‌های هواپیمایی است. اگر قصد دارید بلیط این شرکت هواپیمایی را برای سفر به کیش بخرید؛ عجله نکنید! ابتدا این مطلب که درباره پرواز تهران کیش ایران ایر است را بخوانید و بعد برای خرید بلیط تصمیم بگیرید.

ایران ایر؛ قدیمی‌ترین هواپیمایی کشور

ایران ایر که با نام هواپیمایی هما (هواپیمای ملی ایران) هم در میان مردم شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران است. از سال 1340 تاکنون میلیون‌ها مسافر از خدمات ایران ایر استفاده کرده‌اند و با پروازهای این ایرلاین سفرهای خاطره‌انگیزی به شهرها و کشورهای مختلف داشته‌اند. در حال حاضر شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیش از 41 هواپیما به فعالیت خود ادامه می‌دهد و شما می‌توانید بلیط‌های این ایرلاین را برای دو کلاس پروازی اکونومی (اقتصادی) و بیزینس (تجاری) تهیه کنید.

چرا با ایران ایر به کیش سفر کنیم؟

امکانات پرواز تهران کیش ایران ایر

پرواز تهران کیش ایران ایر، یکی از محبوب‌ترین پروازهای این ایرلاین است. ایران ایر امکانات مناسبی را در اختیار مسافران تور کیش می‌گذارد. هواپیمایی ایران ایر به‌تازگی با راه‌اندازی یک کترینگ مجهز و اختصاصی تلاش کرده تا کیفیت خدمات خود را در بخش سرو غذا افزایش دهد. میان وعده‌هایی که در ایران ایر سرو می‌شوند از کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند. امکان تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی هم در برخی از پروازهای ایران ایر وجود دارد.

همچنین مسافران می‌توانند در طول پرواز از مجلات و روزنامه‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، برای سرگرم شدن استفاده کنند. البته امکانات پروازهای تهران کیش با توجه به نوع هواپیما و کلاس پروازی می‌تواند متفاوت باشد. هواپیماهای ایرباس ایران ایر دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس را به مسافرانشان ارائه می‌کنند؛ اما در هواپیماهای کوچک‌تر مانند هواپیماهای MD تمام صندلی‌های پرواز اکونومی هستند. در این نوع هواپیماها به دلیل نبود فضای کافی امکان ارائه خدمات بیزینس کلاس وجود ندارد.

قیمت پرواز تهران کیش ایران ایر چقدر است؟

قیمت بلیط پرواز تهران کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال بلیط‌های اکونومی از بلیط‌های بیزینس کلاس ارزان‌تر هستند و معمولاً بلیط‌های سیستمی قیمت بیشتری نسبت به بلیط‌های چارتر دارند. قیمت بلیط‌های پرواز ایران ایر برای کسانی که می‌خواهند با تور به جزیره کیش سفر کنند هم متفاوت است.

امکانات پرواز تهران کیش ایران ایر

اگر می‌خواهید با هزینه کمتری به جزیره کیش سفر کنید؛ حتماً اطلاعات مربوط به تورهای کیش را بررسی کنید. گاهی آژانس‌های هواپیمایی و سایت‌های فروش اینترنتی بلیط، پیشنهادهای ویژه‌ای را در قالب تور کیش( https://www.alibaba.ir/tour/iran-kish_island ) برای مسافران در نظر می‌گیرند. در این مواقع معمولاً یا قیمت بلیط هواپیما ارزان‌تر خواهد بود یا هزینه اقامت در هتل بسیار کمتر از حالت عادی محاسبه خواهد شد. شما می‌توانید قیمت‌های به‌روز بلیط‌های تهران کیش را در سایت علی‌بابا مشاهده کنید.

مدت زمان پرواز تهران کیش چقدر است؟

مدت زمان پرواز، یکی دغدغه‌های مهم مسافرانی است که می‌خواهند با فرزندان خردسالشان سفر کنند. در بهترین حالت پرواز از تهران به مقصد کیش حدود یک ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد. عوامل مختلفی مانند تأخیر در پرواز هواپیما یا به وجود آمدن شرایط آب و هوایی نامناسب می‌تواند این زمان را افزایش دهد.

با قوانین حمل بار پروازهای داخلی ایران ایر بیشتر آشنا شوید!

  • حمل 20 تا 35 کیلوگرم بار برای مسافران پروازهای داخلی ایران ایر رایگان است.
  • میزان باری که می‌توانید با خود به‌صورت رایگان حمل کنید، بر اساس کلاس پروازی تعیین می‌شود.
  • کمترین میزان بار مجاز متعلق به کلاس‌های نرخی O,M و Q است و حداکثر 20 کیلوگرم بار برای مسافران این کلاس‌ها مجاز خواهد بود.
  • برای مسافران کلاس J مقدار مجاز بار حداکثر 35 کیلوگرم تعیین شده است.
  • در کلاس‌های نرخی V,C هم به ترتیب 25 و 30 کیلوگرم بار رایگان بوده و اضافه‌بار به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.
  • اگر میزان بار شما به هر دلیلی از مقدار مجاز بیشتر باشد، باید هزینه اضافه‌بار خود را پرداخت کنید.
  • بعضی از مسافران ترجیح می‌دهند کوله‌پشتی یا ساک‌دستی‌شان را با خود به داخل کابین هواپیما بیاورند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید؛ باید بدانید که مسافران نمی‌توانند بیش از پنج کیلوگرم بار را با خود به داخل کابین ببرند.
  • هزینه اضافه‌بار با توجه به قیمت بلیط محاسبه می‌شود.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا