وانیکس شرکت حمل از چین

وانیکس شرکت حمل از چین

حتما شنیده‌اید که در مورد افراد بسیار زرنگ و خبره در کاری می‌گویند فلانی مثل آچار فرانسه است. آن اوایل که آچار فرانسه تازه اختراع شده بود، مردم از کاربردهای وسیع آن در باز کردن انواع پیچ و اتصال چنان شگفت‌زده شده بودند که هر چیز مفید و کاربردی را به آچار فرانسه تشبیه می‌کردند. اما وانیکس شرکت حمل از چین چه شباهتی با آچار فرانسه دارد؟ آیا این شرکت هم چنان در امر واردات پرکاربرد و مفید است که چنین لقبی به آن داده‌اند؟ در ادامه خواهیم دید.

برای واردات با وانیکس شرکت حمل از چین کلیک کنید.

وانیکس بزرگ ترین شرکت حمل و نقل کالا از چین

اما آیا وجود شرکت بازرگانی مثل وانیکس به‌تنهایی کافی است تا بتوان از چین کالا وارد کشور کرد؟ خیر. ازقضا نکته مهم اینجاست که بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در کشور چین قرار دارند و این کار ترکیبی وانیکس شرکت حمل از چین را ساده می‌کند.

خدمات پستی چین و گروه بازرگانان چین دو شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی بزرگ جهان هستند که کار ارسال کالا از این کشور به ایران را بسیار ساده می‌کنند. شرکت وانیکس نیز به‌خاطر ارتباطی که با همین شرکت‌ها دارد می‌تواند کارهای ارسال کالا از چین به ایران را به‌سادگی و با هزینه اندک انجام دهد.

وانیکس و حمل از چین

درواقع شرکت بازرگانی وانیکس امکان این را ایجاد کرده که شما بتوانید کالاهای خریداری شده خود را از چین به ایران با استفاده از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی به‌سادگی انجام دهید. روش انتقال بار در این موارد نیز کارگو نام دارد.

وانیکس شرکت حمل از چین

در روش کارگو از وسایل حمل و نقل باری مثل کشتی، قطار یا هواپیما جهت ارسال کالاهای خریداری شده از چین به ایران استفاده می‌شود. وانیکس با قراردادهای بلندمدت که با این شرکت‌های کارگو بسته است کار ارسال کالا را توسط این شرکت‌ها هم ساده‌تر کرده و هم ارزان‌تر. کافی است که کار واردات خود را به وانیکس بسپارید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا