معرفی بهترین شیرینی فروشی های کرمان

اگر قصد خرید شیرینی در شهر کرمان را داشته باشید، گزینه‌های متعددی در میان بهترین شیرینی فروشی های کرمان وجود دارند که قطعا نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. به علاوه امکان سفارش آنلاین شیرینی های کرمان نیز در اسنپ فود فراهم شده است.

سفارش آنلاین راهی عالی به نظر می‌رسد که به جای مراجعه حضوری به محل شیرینی فروشی‎‌ها، به راحتی شیرینی‌های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. از بهترین شیرینی فروشی‌های کرمان، شیرینی سرای خانواده، قنادی برنس، شیرینی سرای حمید، شیرینی فروشی خاتون، شیرینی سرای حاج خانم کرمان و همینطور قنادی پاپا کرمان را داریم که در این مطلب نگاهی کوتاه به معرفی هر یک خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

لیست بهترین شیرینی فروشی‌های کرمان

همانطور که اشاره کردیم، شیرینی فروشی‎‌های متعددی در شهر کرمان وجود دارند. در اینجا قصد داریم نگاهی به بهترین شیرینی فروشی های کرمان بیندازیم. با شیرینی فروشی‌های خوب کرمان آشنا شوید و اگر قصد خروج از منزل را نداشتید، برای سفارش آنلاین شیرینی های کرمان اقدام کنید.

شیرینی سرای خانواده کرمان

شیرینی سرای خانواده کرمان، از سال 1373 شروع به فعالیت کرده و از همان دوران اولیه فعالیت خود، توانسته شهرت خوبی در صنف شیرینی پزی‌های شهر کرمان به دست بیاورد. تنوع عالی شیرینی‌های شیرینی سرای خانواده، باعث شده تا همیشه مشتریانی راضی داشته باشد. به علاوه قیمت شیرینی‌ها در این شیرینی فروشی، منصفانه و مقرون به صرفه هستند.

  • آدرس: کرمان، چمران، خیابان مهدیه

  • شماره تماس: 03432250402

بهترین شیرینی فروشی در شهر کرمان

قنادی برنس کرمان

قنادی برنس، در میان مردم شهر کرمان محبوبیت زیادی دارد و برای مسافران این شهر نیز تقریبا شناخته شده است. در این قنادی به جز شیرینی‌های جذاب خامه‌ای، می‌توانید انواع شیرینی سنتی کرمانی چون قاووت، کلمپه و قطاب را نیز خریداری کنید. به علاوه سوهان برنس، محبوبیت زیادی داشته و طعم، رنگ و بوی عالی دارد که نباید آن را از دست بدهید. اگر قصد خرید شیرینی به صورت آنلاین در کرمان را دارید، قنادی برنس را در اسنپ فود دنبال کرده و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به پاساژ هزار و یک شب

  • شماره تماس: 03432475665

شیرینی سرای حمید کرمان

شیرینی سرای حمید، از بهترین شیرینی فروشی های کرمان است. اگر قصد خرید کیک تولد، نامزدی و … را داشته باشید، این شیرینی فروشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب خواهد آمد. تازه بودن شیرینی‌های شیرینی سرای حمید کرمان و همینطور تنوع بالای شیرینی‌های تر و خشک آن، زبانزد هستند.

  • آدرس: کرمان، میدان خواجوی کرمانی، ابتدای خیابان سرباز

  • شماره تماس: 03433322742

شیرینی سرای حمید کرمان

شیرینی فروشی خاتون کرمان

به جز شیرینی فروشی حمید، شیرینی فروشی خاتون کرمان نیز برای خرید کیک جشن تولد، فوق العاده است. در این شیرینی فروشی، انواع کیک تولد آماده به فروش رسیده و البته شما می‌توانید سفارش کیک تولد مخصوص به خود را نیز داشته باشید. نزدیکی شیرینی فروشی خاتون به پاساژ الماس هزار و یک شب شهر کرمان نیز باعث شده تا شهرت بیشتری داشته باشد. به علاوه اگر به شیرینی‌های سنتی کرمان علاقه‌مند باشید، در شیرینی فروشی خاتون کرمان، فرصت عالی برای خرید این سبک شیرینی‌ها چون قطاب و سوهان را خواهید داشت.

  • آدرس: کرمان، بلوار فارابی، نبش کوچه 3، چهارراه شفا

  • شماره تماس: 03432463191

قنادی پاپا کرمان

قنادی پاپا کرمان، از شیرینی فروشی‌های خوب این شهر است که هم شیرینی‌های سنتی و هم شیرینی‌های به روز دارد. این شیرینی فروشی در تهیه شیرینی‌های خود از مواد اولیه باکیفیت و تازه استفاده می‌کند و به همین دلیل مشتریان بسیاری دارد. قنادی پاپا، در خیابان بهشتی کرمان واقع شده است.

  • آدرس: کرمان، خیابان بهشتی

  • شماره تماس: 03432448378

شیرینی سرای حاج خانم کرمان

اگر بخواهیم یکی دیگر از شیرینی فروشی‌های درجه یک در شهر کرمان را معرفی کنیم، شیرینی سرای حاج خانم است. این شیرینی فروشی، همیشه به داشتن شیرینی‌های تازه و خوشمزه معروف بوده و در زمینه پخت کیک نیز موفق عمل کرده است. تزئینات شیرینی‌های حاج خانم بسیار خاص بوده و برای آن دسته از افرادی که در انتخاب شیرینی مشکل پسند هستند، خرید از این قنادی بهترین راه حل است. در این شیرینی فروشی، از لحاظ قیمت خرید شیرینی هم با نرخ‌های مقرون به صرفه‌ای روبه‌رو هستیم.

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بین چهارراه شفا و فرهنگیان، جنب اداره منابع طبیعی

  • شماره تماس: 03432703211

سفارش آنلاین شیرینی های کرمان از اسنپ فود

چطور بهترین شیرینی فروشی کرمان را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید بهترین شیرینی فروشی در شهر کرمان را انتخاب کنید، لازم است که به چند نکته توجه داشته باشید:

  • بررسی تنوع شیرینی‌های خشک و تر و همینطور کیک‌های معمولی تا جشن تولد و نامزدی و عروسی

  • مطالعه و بررسی نظرات دیگر مشتریان شیرینی فروشی که می‌توانید در اسنپ فود آن‌ها را دنبال کنید.

  • مقایسه قیمت‌ها با دیگر قنادی و شیرینی فروشی‌ها

  • امتحان کردن طعم و مزه شیرینی

  • امتحان کردن میزان ماندگاری شیرینی‌های قنادی مورد نظر

و موارد دیگری که ممکن است در انتخاب بهترین قنادی در شهر کرمان و سفارش آنلاین شیرینی های کرمان، تاثیر مستقیم داشته باشند.

سفارش آنلاین شیرینی های کرمان از اسنپ فود

کرمان به داشتن شیرینی‌های خوشمزه و درجه یک شهرت دارد. اگر به هر دلیلی مایل نیستید که به صورت حضوری به شیرینی فروشی در کرمان مراجعه کنید، از امکان سفارش آنلاین شیرینی های کرمان در اسنپ فود کمک بگیرید. به این ترتیب شیرینی‌های مورد علاقه شما به صورت تازه و در بسته‌بندی عالی، به محل آدرس ارسال خواهند شد. در ضمن اگر مایل هستید، این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود که در شهر کرمان سکونت دارند یا به این شهر سفر می‌کنند، ارسال کرده و آن‌ها را با لیست بهترین شیرینی فروشی‌های کرمان و اطلاعات تماس هر یک آشنا کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا