🔹🔥 فال ماهانه آبان ۱۴۰۱ – فال سرنوشت این ماه شما!

فال ماهانه آبان ۱۴۰۱
فال این ماه – فال ماهانه آبان 1401

🔥 برای مشاهده جدیدترین فال های روزانه روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

🔹 فال ماهانه آبان ۱۴۰۱ 🔹

فروردین

دوست فروردین ماهی! ماه جدید از تو می خواهد با خود و عزیزانت مهربان باشی تا به تو کمک کند زمان بیشتری را با کسانی که دوست شان داری بگذرانی.

نیمه دوم این ماه روی زندگی عاشقانه ات تمرکز دارد و اعتماد به نفس کیهانی را برایت به ارمغان می آورد تا قدرت لازم برای بیان نیازها و برآورده کردن آن ها داشته باشی.

اردیبهشت

دوست اردیبهشتی! شکرگزار بودن به این معنا نیست که همه چیز همیشه خوب و عالی است.

اجازه نده استرس های روزمره یا اتفاقات خاص تو را به هم بریزد یا قدرت تصمیم گیری را از تو بگیرد، در غیر این صورت ممکن است در برابر اضطراب بسیار آسیب پذیر شوی.

چه بهتر که از قدرت خود برای شفای درون و آرامش بیشتر استفاده کنی و از هر گونه استرسی که به تو تلقین می شود دور بمانی.

خرداد

دوست خردادی! برای رسیدن به هر آن چه تا به حال نداشته ای باید به گونه ای اقدام کنی که تا به حال نکرده ای.

به نظر می رسد تحولاتی در زندگی عاشقانه ات رخ خواهد داد. از پروردگار بخواه که تو را در مسیر درستی هدایت کند. این تغییرات می تواند آشنایی با یک شخص جدید، وارد شدن به یک رابطه یا حتی پایان دادن به یک رابطه سمی باشد.

حواست باشد اگر نیازهای خود را مشخص و بیان نکنی، کائنات تو را در شرایطی قرار می دهد که مجبور به بیان آن ها شوی که شاید دردناک باشد.

تیر

دوست تیر ماهی!حواست باشد برای شاد بودن نیاز به اجازه هیچ کس نداری.

در هر نوع رابطه ای که قرار گرفته ای، خواه سالم باشد یا نا سالم، بی شک این که انتظار داشته باشی یک نفر همه چیز تو شود انتظار معقولانه ای نیست.

تو شخصیتی داری که اطرافیانت برای دریافت عشق، حمایت و دور همی های عالی به او مراجعه می کنند اما آیا به این فکر کرده ای آخرین باری که به کسی اجازه دادی از تو حمایت کند چه زمانی بوده است؟

مرداد

دوست مردادی! شاید روی بسیاری از چیزها کنترل نداشته باشی اما این که چه واکنشی نشان دهی درکنترل توست.

به نظر می رسد زمانش رسیده به روابط خود (خواه رابطه با همسر یا دوستان) بیشتر توجه کنی و بررسی کنی که آیا رفاه و احساسات تو در این روابط مورد توجه قرار می گیرد.

این ماه از تو می خواهد در روابط مراقب جسم و روح خود باشی. همچنین فرصت خوبی به تو می دهد تا کمی بیشتر به زیبایی ظاهری ات توجه نشان دهی.

شهریور

دوست شهریوری! چه خوب است اگر کمی از اوقات فراغت را صرف بودن با خودت کنی، شاید کمی استراحت بیشتر، خلوتی برای رفتن به درون و جمع کردن انرژی و قدرتی که پراکنده شده است.

تو زیر سایه گوشه نشین ترین علامت زودیاک متولد شده ای اما این به معنای انزواطلبی تو نیست بلکه می گوید زمانی بیشترین شادمانی را خواهی داشت که همان قدر که برای دوستان و آشنایان زمان می گذاری، برای خودت نیز زمان و برنامه خاصی داشته باشی.

مهر

دوست مهر ماهی! همیشه یک جایگزین وجود دارد، سعی کن با نگرش مثبت به آن نزدیک شوی.

حواست باشد خشم و کینه ای که ممکن است در گذشته مدفون کرده باشی، این روزها با یک جرقه شعله ور نشود که می تواند عواقب بدی به دنبال داشته باشد.

چه بهتر که بیشتر به آرامش فضای خانه ات توجه داشته باشی و در دل استرس ها و آشفتگی ها تمام تلاش خود را بکنی که آرام بمانی.

آبان

دوست آبانی! بهترین راه برای تحقق رویاهایت این است که آن ها را زندگی کنی!

تو زیر سایه علامت عقرب متولد شده ای و باید بیشتر مراقب نیش سهمگینت باشی! شاید اعصابت به هم ریخته باشد و وسوسه شوی عزیزانت را سرزنش کنی اما احتمالا پشیمانی به سراغت خواهد آمد.

پس قبل از این که عقرب درونت را آزاد کنی، سعی کن با انجام فعالیت های آرامش بخش یا حتی پیاده روی به آرامش برسی. نگران نباش! به مرور به قدری درگیر پروژه ها خواهی شد که همه چیز را فراموش خواهی کرد.

آذر

دوست آذر ماهی! شفقت و مهربانی واقعی با انتظار و توقع جبران هیچ نسبتی ندارد.

ممکن است برخی روزها به قدری پر مشغله شوی که حتی کمی استرس بیشتر تو را به شدت به هم بریزد. شاید کمی استراحت در اوقات فراغت اوضاع را بهتر کند.

در بحث های گروهی به دنبال نکات آموزشی باش و بدان که دیدگاه های دیگران می تواند چیزهای زیادی به تو بیاموزد.

ماه جاری نشاط فوق العاده ای برای تو به ارمغان خواهد آورد.

دی

دوست دی ماهی! شجاع بودن مستلزم رویارویی با ترس ها، عدم نادیده گرفتن آن ها و اقدام کردن با وجود همه این ترس ها است.

در مشاجره های کوچک سعی کن آرام بمانی و با رفتاری توام با مهربانی با طرف مقابل گفتگو کنی.

به سلامتی ات بیشتر توجه کن و در عین حال بدان توجه به خود نباید باعث شود از رفاه و احساسات عزیزانت غافل بمانی.

بهمن

دوست بهمن ماهی! هر زمان اتفاق غیر منتظره و ناگواری برایت رخ می دهد خونسردی خود را حفظ کن، چند نفس عمیق بکش و توجه خود را به موضوعی نشاط آور بده.

اگر به دنبال شغل مناسب هستی باید نحوه شکار فرصت ها را آموخته و اعتماد به نفس، انعطاف پذیری و مثبت اندیشی خود را به اوج برسانی.

از قدرت برنامه ریزی خود نهایت بهره را ببر.

اسفند

دوست اسفند ماهی! شجاع ترین و دلسوزترین افراد حتی در دل طوفان ها نیز قدرت و شفقت لازم برای کمک به دیگران را دارا می باشند.

تو فوق العاده بخشنده هستی و به دوستانی که دچار مشکلات مالی شده اند کمک خواهی کرد.

ممکن است در ماه جاری استرس در محل کار یا محیط خانواده باعث بی قراری یا منفی گرایی تو شود یا حتی خواب تو را مختل کند. سعی در کن در چنین شرایطی روی آرام سازی خودت کار کرده و بدانی که همه چیز خواهد گذشت.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا