❤️⚡️ فال عاشقانه روزانه امروز من! [قهوه، تاروت، حافظ و عشق]

فال عاشقانه واقعی متولدین ماه ها
فال عاشقانه روزانه امروز من

❤️ برای مشاهده فال عاشقانه امروزتان روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

زمانی که عاشق می شوید ممکن است نشانه های متعدد از علائم جسمی و فیزیکی گرفته تا علائم احساسی در وجودتان داشته باشید که گواهی روشنی بر طلوع عشق در قلب تان می باشند.

مثلا شاید به محض فکر کردن به او، تپش قلب تان شدیدتر می شود یا با دیدن یک شیشه کره بادام زمینی در فروشگاه یادتان می آید با او در موردش کلی صحبت کرده اید یا حتی با دریافت یک پیامک از او ناخودآگاه لبخند روی صورت تان نقش می بندد.

اگر احساس می کنید عاشق شده اید و به دنبال نشانه های این عشق در وجودتان هستید می توانید به 12 موردی که در ادامه اشاره خواهیم کرد توجه کنید و بررسی کنید که آیا موارد در مورد شما نیز صدق می کنند یا خیر.

نشانه هایی که می گویند عاشق شده اید

1. بدن تان نسبت به او واکنش نشان می دهد

بدن تان می داند چه زمانی فرد خاصی در زندگی شما وجود دارد و در بروز علائم آن کوتاهی نمی کند!

اگر مدتی است احساس می کنید بر فراز ابرها راه می روید، بدانید که دلیل علمی واقعی برای آن وجود دارد. عاشق شدن باعث افزایش تولید دوپامین در بدن می شود که نوعی انتقال دهنده عصبی افزایش دهنده شادی و لذت است.

افزایش این ماده در بدن به خوبی توضیح می دهد که چرا آدم ها زمانی که عاشق می شوند به شدت سر خوش هستند، به خصوص اگر درگیر یک رابطه جدید شده باشند.

مثال: عرق کردن کف دست ها، ضربان قلب، احساس بال زدن پروانه در شکم (هیجان زیاد) نشانه هایی از عاشق شدن است.

از خودتان بپرسید: “در کنار این شخص خاص از نظر روحی و جسمی چه احساسی دارم؟”

2. نمی توانید از فکر کردن به او دست بردارید

زمانی که عاشق شده باشید خواه نا خواه فکر او مدام در ذهن تان گردش می کند و حتی اگر قصد فکر کردن به او را نداشته باشید، به راحتی نمی توانید فکرش را از ذهن تان خارج کنید. این وضعیت هیچ تعجبی ندارد زیرا او برای شما اهمیت زیادی دارد.

مثال: شما در سوپر مارکت هستید و یک شیشه سس ماکارونی به یادتان می آورد که او ماکارونی های خوشمزه ای درست می کند یا زمانی که در حال رانندگی به محل کار هستید با شنیدن موسیقی خاصی به یاد او می افتید.

از خودتان بپرسید: “چند بار در روز به او فکر می کنم؟”

3. بودن در کنار او کار بسیار آسان و لذت بخش است

یکی از نشانه های اصلی عاشق شدن این است که بودن در کنار او برای تان مثل نفس کشیدن طبیعی است و هیچ مشقتی به همراه ندارد. بدون شک برای حفظ روابط باید تلاش کرد اما بودن با او اصلا شبیه کار و تلاش اضافی نیست.

مثال: در کنار او رفتن به فروشگاه و یا حتی هیچ کاری نکردن سرگرم کننده است یا گاهی تماس تلفنی که قرار بود پنج دقیقه طول بکشد ساعت ها ادامه پیدا می کند.

از خودتان بپرسید: “آیا وقت گذراندن با این شخص خاص، به تنهایی برای من سرگرم کننده است و من را خوشحال می کند؟”

4. دیگر به رابطه قبلی خود اهمیت نمی دهید

وقتی عاشق می شوید فراموش می کنید که روابط شکست خورده ای در گذشته داشته اید. شما به قدری مشغول خاطره سازی با عشق جدیدتان می شوید که نه زمانش را دارید و نه حس و حال و علاقه ای به این که به رابطه و شخص خاصی در گذشته تان بپردازید.

مثال: عشق سابق تان به زندگی تان برگشته و سعی می کند به شما زخم زبان بزند اما شما با بی خیالی شانه های خود را بالا انداخته و به آن اهمیتی نمی دهید.

از خودتان بپرسید: “آخرین باری که به عشق سابقم فکر کردم چه زمانی بوده است؟”

5. با فداکاری های کوچک برایش مشکلی ندارید

زمانی که صحبت از علائم عاشق شدن می شود، یکی از سیگنال های واضح این است که وقتی عاشق کسی هستید اولویت های شما تغییر می کند.

شما بسیار نوع دوست تر شده و در تصمیم گیری های خود به رفاه او به اندازه رفاه خودتان توجه نشان می دهید. به علاوه تغییر برنامه ها اگر به معنای آسان تر کردن زندگی او باشد برای شما هیچ مشکلی ندارد.

مثال: مثلا به او اجازه می دهید آخرین تکه کیک را بخورد حتی اگر خودتان عاشق کیک باشید یا زمانی که می بینید بیمار شده مهمانی که از قبل ترتیب داده اید را به تعویق می اندازید.

از خودتان بپرسید: “برای مراقبت از همسر و عشقم حاضرم چه کارهایی بکنم؟”

6. با بودن با او احساس راحتی می کنید

یکی دیگر از نشانه های این که عاشق شده اید این است که دیگر نیازی به تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن او ندارید یا نگران این نیستید که اگر بهترین کار ممکن را انجام ندهید او را از دست خواهید داد.

شما یکدیگر را می شناسید و این شناخت سطحی نیست زیرا به خودتان و او اجازه می دهید تا با خصوصیات یکدیگر آشنا شده، بدون این که نگران رنجش یا از دست دادن طرف مقابل باشید.

مثال: در حین پختن شام آواز می خوانید در حالی که او می شنود یا نقاشی از اسب های فانتزی که رنگ کرده اید را به او نشان می دهید.

از خودتان بپرسید: “آیا می توانم کنار این شخص، خود واقعی ام باشم بدون نگرانی از این که مورد تمسخرش واقع شوم؟”

7. نمی توانید از صحبت کردن درباره او دست بردارید

آیا دوستان و خانواده مدام شما را دست می اندازند که چقدر در مورد فلان شخص حرف می زنید؟ اگر این طور است شما عاشق شده اید و اغلب اسم او را می برید و به دنبال راه هایی هستید تا بیشتر درباره او صحبت کنید، حتی اگر گفتگو در مورد موضوع کاملا متفاوتی باشد.

شما ممکن است سعی کنید این حس قوی را در خود مهار کنید اما هرگز موفق نخواهید شد!

مثال: شما نمی توانید از فکر این که عشق تان چقدر جذاب است، چقدر باهوش است یا در محل کارش چقدر کارآمد ظاهر شده دست بردارید و صد البته معتقد هستید دیگران نیز باید این موضوع را بدانند!

از خودتان بپرسید: “طی یک ساعت گذشته چند بار به روش های مختلف به عشقم اشاره کرده ام؟”

8. فکر کردن به زندگی با او در آینده برای شما کاملا طبیعی است

یکی از نشانه های این که عاشق شخص خاصی شده اید این است که او بخش مهمی از برنامه های شما برای آینده است. حتی قبل از این که برنامه یا تصمیم خاصی داشته باشید باز هم او بی شک بخشی از اتفاقاتی خواهد بود که سه ماه یا حتی یک سال بعد در زندگی شما رخ می دهد.

مثال: شما به این فکر می کنید سفری که در تعطیلات نوروز خواهید داشت در کنار او چقدر خوش می گذرد یا حتی مواردی همچون “زمانی که ازدواج کردیم …” یا “وقتی بچه دار شدیم …” در ذهن تان می چرخد.

از خودتان بپرسید: “آیا به این فکر می کنم که در طولانی مدت این شخص در زندگی ام فضای خاصی را دارا خواهد بود؟”

9. می خواهید با او خاطره سازی کنید

یکی از زیباترین بخش های عاشق شدن این است که شروع به خاطره سازی با او خواهید کرد. مثلا مشتاق هستید با هم از مکان های جدید دیدن کنید یا غذای جدید یک رستوران را امتحان کنید و در عین حال واکنش او به این موارد را ببینید.

حتی بدتان نمی آید کاری که قبلا انجام داده اید را دوباره تکرار کنید تا طعم شیرین تجربه قبلی را داشته باشید.

مثال: شما برای تجربیات جدید دو نفره برنامه ریزی می کنید یا با خوشحالی به رستورانی می روید که خودتان قبلا رفته اید اما برای او اولین بار است.

از خودتان بپرسید: “از آن تجربه خاص بیشتر لذت می برم یا از این که عشقم در آن تجربه من را همراهی کرده است؟”

10. دوست دارید او را به خانواده و دوستان خود معرفی کنید

زمانی که صحبت از رابطه طولانی مدت می شود، شما فقط با آن شخص خاص قرار نمی گذارید بلکه تا حدودی با خانواده او نیز آشنا می شوید.

بنابراین زمانی که صحبت از نشانه های عاشق شدن می شود، این که بخواهید خانواده و دوستان شما با او آشنا شوند نقطه عطفی در رابطه شما به شمار می رود.

مثال: قصد دارید عشق تان را به یک شام در کنار خانواده تان دعوت کنید یا برنامه ای چیده اید که دوستان تان بتوانند با او آشنا شوند.

از خودتان بپرسید: “آیا دوست دارم عشقم را در کنار خانواده و دوستانم ببینم؟”

11. برای کنار او بودن کارهایی انجام می دهید که قبلا انجام نمی دادید

همه ما علایق و سرگرمی های خاص خودمان را داریم و این طبیعی است اما زمانی که فقط به این خاطر که کنار شخص خاصی باشید خودتان را مجبور به انجام کاری می کنید که معمولا انجام نمی داده اید یا هیچ علاقه ای به انجامش ندارید می توانید بفهمید عاشق شده اید.

اگرچه اصلا توصیه نمی شود ترجیحات و علایق خود را همیشه نادیده بگیرید اما خوب است هر چند وقت یک بار عشق تان را بالاتر از احساسات خود قرار دهید.

مثال: شما بازی گلف دوست ندارید اما به او اجازه می دهید یک بعد از ظهر این ورزش را به شما آموزش دهد یا با این که عاشق مرکز خرید هستید اما همراه او به موزه می روید.

از خودتان بپرسید: “آیا اگر عشقم فلان کار را دوست نداشت باز هم آن را انجام می دادم؟”

12. همه چیز را با او به اشتراک می گذارید

به مرور که رابطه رشد می کند و عمیق تر می شود، شما احساس صمیمیت بیشتری نسبت به هم یکدیگر پیدا کرده و دوست دارید چیزهایی را با هم به اشتراک بگذارید، عشق همین است.

یکی از مهم ترین نشانه هایی که می گوید عاشق شده اید این است که می خواهید همه چیز حتی چیزهای بی اهمیت را با او در میان و به اشتراک بگذارید.

مثال: در صورت رخ دادن یک اتفاق، او اولین کسی است که می خواهید برایش پیامک ارسال کنید یا با او تماس بگیرید.

منبع: eharmony

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا