❤️ فال روزانه همسر | انتخاب همسر آینده من کیست؟

فال روزانه همسر آینده من کیست؟
فال و طالع بینی همسر آینده

برای گرفتن فال روزانه از دیوان حافظ شیرازی روی دکمه زیر کلیک فرمایید.

فال امروزم را نشان بده

انتخاب همسر مناسب به نظر بسیاری از افراد دشوارترین و چالش برانگیزترین تصمیم زندگی است زیرا اغلب در مسیر این انتخاب به بیراهه می روند و فاکتورهای مهم ازدواج را نادیده می گیرند.

مسئله انتخاب و سردرگمی ناشی از آن در برخی افراد به قدری دشوار می شود که سعی می کنند با روش های مختلف مانند خواندن فال روزانه همسر و ازدواج یا مشورت کردن با افراد با تجربه سنگینی این بار را کمی سبک تر کنند.

اگرچه مشورت کردن به خصوص در زمینه ازدواج بسیار پسندیده است اما مهم تر از آن این است که افراد بدانند برای انتخاب همسر ایده آل خود لازم است به یک سری عوامل توجه کرده و برخی خصوصیات مهم را در خود  تقویت و در طرف مقابل بررسی کنند.

مهم ترین اشتباهی که معمولا در مرحله تصمیم گیری برای ازدواج و انتخاب همسر رخ می دهد این است که افراد به جای این که به درون خود نگریسته و ابتدا خودشان را کامل کنند، به دنیا نگاه کرده و امیدوار هستند کسی را بیابند که با آمدنش بتواند آن ها را کامل کند.

این در حالی است که کلید انتخاب همسر مناسب این است که فرد ابتدا روی رابطه ای که با خودش دارد کار کند و بتواند احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد، چیزی که بسیاری از ما آدم ها از آن عاجز هستیم!

چگونه همسر آینده ام را انتخاب کنم؟

اگر به این بحرانی ترین دوره زندگی خود یعنی انتخاب همسر رسیده اید توصیه می کنیم موارد زیر را قبل از هر گونه تصمیم در نظر داشته باشید:

  • یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید، این مورد به نظر ساده ترین و در اصل دشوارترین مرحله انتخاب همسر مناسب است. برای این منظور باید نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و خودتان را با وجود همه آن ها دوست بدارید
  • در مورد تجارب گذشته خود واقع گرا باشید. به گذشته و روابطی که به شکست منتهی شده اند دقت کرده و سعی کنید الگویی پیدا کنید که در همه روابط شکست خورده قبلی صادق بوده است. در این میان با خود گذشته تان مهربان باشید
  • به دنبال کسی باشید که شما را بخنداند. مطمئن شوید فردی که به عنوان همسر خود انتخاب می کنید از حس شوخ طبعی برخوردار باشد و بتواند خنده به لب های شما بیاورد
  • از تجربیات خود درس بگیرید. هر رابطه ای مطالب زیادی به شما می آموزد که برای پیشرفت بسیار حیاتی می باشد. اکنون که تجربه ای دارید شروع به تغییر اوضاع کنید و به عناصری که واقعا برای شما اهمیت دارند و در گذشته نادیده گرفته اید توجه بیشتری نشان دهید

نکاتی که اشاره کردیم تنها بخشی از مواردی است که لازم است قبل از انتخاب همسر مناسب به آن ها توجه کنید. درواقع ازدواج رخدادی است که نیاز به صبوری، اندیشیدن و سنجیدن معیارهای مختلف دارد زیرا نتیجه آن روی یک عمر زندگی انسان تاثیر می گذارد.

به علاوه در صورتی که چند مورد مختلف برای ازدواج به شما پیشنهاد شده لازم است برای بررسی مناسب بودن هر یک از آن ها به برخی عوامل دیگر نیز توجه داشته باشید، از جمله این که آیا طرف مقابل شما:

1. به باورها و ارزش های شما احترام می گذارد؟

شخصی که قرار است با او ازدواج کنید لزومی ندارد در همه موضوعات و زمینه ها با شما موافق باشد اما بسیار مهم است که به اعتقادات و ارزش های شما احترام بگذارد.

2. به رشد شما کمک می کند؟

فردی که به عنوان همسر آینده انتخاب می کنید باید به شما کمک کند تا به نسخه بهتری از خودتان تبدیل شوید.

این مورد به معنای تحقیر کردن شما و تکرار این عبارت که “تو اصلا در این کار خوب نیستی” نمی باشد زیرا تغییرات مثبت هرگز بدون پذیرش کامل شخصیت خود رخ نمی دهند بلکه باید شما را به چالش بکشد تا بتوانید در جنبه های مختلف زندگی به رشد برسید.

3. نسبت به شما اعتماد متقابل دارد؟

کسی که همسر شما می شود نباید مدام و به بهانه های مختلف تلفن، پیام های خصوصی یا تاریخچه جستجوی مرورگر شما را چک کند بلکه اگر در مورد موضوعی دچار نگرانی شده لازم است با خودتان و به صورت رو در رو درباره آن صحبت کند.

4. شما را با وجود همه نقص ها دوست دارد؟

فردی که با او ازدواج می کنید باید خود واقعی شما را دوست داشته باشد نه کسی که ترجیح می دهد به آن تبدیل شوید و اگر نمی تواند شما را بدون این که به شخص دیگری تبدیل شوید بپذیرد، عاقلانه تر این است که در جای دیگر به دنبال عشق بگردد.

5. شما را به خنده وا می دارد؟

همان طور که قبلا اشاره کردیم شوخ طبع بودن همسر از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا باعث می شود شما نیز در طول زندگی خود شادتر بوده و کمتر حس اندوه یا سرخوردگی پیدا کنید.

اگر زمانی که کنار او هستیدد حتی بدون دلیل نیز می توانید به یکدیگر لبخند بزنید (علاوه بر این که از با هم بودن بسیار شاد هستید) احتمالا ارزش آن را دارد که بیشتر درباره ازدواج با او زمان بگذارید.

6. به والدین شما احترام می گذارد؟

شخصی که با او ازدواج می کنید لزومی ندارد حتما از سپری کردن اوقاتش با خانواده شما لذت ببرد اما باید احترام کافی برای آن ها قائل بوده و این را در رفتار خود نیز نشان دهد.

7. اشتراکاتی درباره زندگی مشترک با شما دارد؟

نیاز نیست همسر آینده شما دقیقا همان مسیر شما را در زندگی اش طی کند اما مسیرهای حرکت شما باید در نقاطی به هم نزدیک شده تا هر دو با هم به مقصد نهایی برسید.

به عنوان مثال اگر فرد مورد نظر شما عاشق سفر به خارج از کشور است اما شما به قدری از هواپیما می ترسید که اصلا فکر مسافرت های خارج از کشور به ذهن تان خطور نمی کند، ممکن است در آینده به مشکل برخورد کنید.

منابع: lifehackmarriage

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا