😍 فال حافظ عشقی آنلاین با معنی دقیق [اصلی و کامل!]

فال حافظ عشق آنلاین امروز و فردا
فال حافظ عشقی آنلاین با معنی دقیق

⭐️ برای مشاهده فال حافظ عشقی از دیوان حافظ شیرازی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

در داستان های عامه پسند، نشانه های عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارند: تپش قلب، بی خوابی، بی اشتهایی و… . اگر این ها را نشانه عشق می دانید، شما عاشق نیستید!

در این مقاله قصد داریم نشانه های غیر قابل انکار عشق به دور از شهوت، و یک رابطه سالم از لحاظ عاطفی را بررسی نماییم. باکوکا همراه باشید.

1. توضیح می دهید که چرا دیگران به چشم تان نمی آیند

موضوع اصلی این نیست که به مالکیت طرف مقابل تمایل نشان دهید. بلکه مقصود این است که به طرف مقابل نشان دهید که منحصرا به او فکر می کنید و دلتان نمی خواهد با فرد دیگری قرار بگذارید.

بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر چنین چیزی را بیان کنند، قدرت را به طرف مقابل می دهند.

اما اگر واقعا عاشق باشید، می پذیرید که قدرت باید میان شما تقسیم شود. وقتی بتوانید این کار را انجام دهید، نه تنها عاشق واقعی هستید، بلکه یک فرد منطقی و بالغ نیز، هستید.

2. حاضرید با او به جایی بروید که از آن متنفرید!

تمایل به رفتن به جایی که واقعا از آن متنفر هستید با کسی که دوستش دارید (بدون غر زدن)، یکی از ویژگی های عشق حقیقی است.

وقتی به تازگی شروع به قرار گذاشتن با شریک عاطفی تان می کنید، هر کاری می کنید تا قرار را کنسل کنید؛ زیرا احتمالات شما را مردد می کند. در مرحله بعدی، از خود دفاع می کنید و زیر بار انجام فعالیتی که از آن متنفر هستید، نمی روید!

این یک تکامل ضروری است؛ زیرا اگر قرار است عشق واقعی وجود داشته باشد، باید بر اساس شخصیت واقعی شما شکل بگیرد، نه آن چیزی که طرف مقابل خوشش بیاید!

اما به محض اینکه به عشق حقیقی دست یافتید، نیاز شما به مصر بودن، با تاثیر معشوق و حسی که می توانید به او بدهید، کاهش می یابد؛ زیرا عشق شما، سخاوت شما را نیز، تقویت خواهد کرد.

3. اگر ولخرج هستید، حاضرید پس انداز کنید و اگر صرفه جو هستید، حاضرید خرج کنید

در واقع، موضوع به هیچ وجه پول نیست، بلکه تمایل به بررسی باورهای اساسی به عنوان نتیجه مستقیم ارزش گذاری بر شخص دیگر و دیدگاه و نظر اوست.

بله، همین پدیده ممکن است در مورد دوستان هم اتفاق بیافتد، اما از آنجا که دوستان عموما تفاوت های یکدیگر را تحمل می کنند، انگیزه کمتری برای تغییر وجود دارد.

هر رابطه خوبی ما را تغییر می دهد. اگر قرار گرفتن در کنار معشوق، شما را وادار می کند که بخش اساسی وجود خود را بررسی کنید یا تغییر دهید، ممکن است به خودی خود نشانه عشق نباشد، اما نشان دهنده احترام، تمایل به یادگیری از دیگری و رابطه ای است که در آن به اندازه کافی احساس امنیت می کنید.

چاپلوسی یا ریاکاری را فراموش کنید. در عشق حقیقی، شما شجاعت، قدرت و انرژی لازم برای بررسی و تجزیه و تحلیل سیستم اعتقادی خود را دارید؛ خواه مذهب باشد، خواه سیاست، سقط جنین، غذا، سفر، بچه دار شدن، پول یا هر حوزه دیگری.

در اینجا مثال پول خرج کردن را آوردیم؛ اما شما این موضوع را به انتخاب ها، آزادی، تعامل و خیلی چیزهای دیگر، تعمیم دهید.

4. حتی از بیکاری با هم لذت می برید!

در مراحل اولیه آشنایی، میل به کند و کاو شخصیت طرف مقابل وجود دارد. ممکن است او آن کسی نباشد که فکر می کردید؛ یا ممکن است شما آن کسی نباشید که او به دنبالش است.

به همین دلیل، برای شناخت بهتر یکدیگر تمایل دارید هر وقت در کنار هم هستید، کاری را انجام دهید؛ چه به صورت عمومی، و چه به صورت خصوصی. معمولا این فعالیت ها جنسی هستند.

اما به محضی که احساس کردید فقط از بودن با یکدیگر بدون انجام هیچ کاری لذت می برید، به احتمال زیاد عاشق شده اید! زیرا مراحل قبلی یعنی ترس، هیجانات جنسی و خودنمایی را پشت سر گذاشته اید.

اکنون دیگر رابطه فقط مربوط به شما دو نفر است. در واقع، زندگی «عادی» شما گسترش یافته است، و صرفا از با هم بودن بدون انجام هیچ کار خاصی لذت می برید.

6. حاضرید خطر کنید و خود واقعی تان باشید!

خود واقعی تان بودن، آخرین نشانه عشق حقیقی است. وقتی واقعا عاشق کسی باشید، ترسی ندارید از اینکه خود واقعی تان را به او نشان دهید. دوست دارید او بداند که شما چه کسی هستید و شما را به خاطر چیزی که هستید، دوست بدارد.

دشوارترین بخش عاشقی، این است که شما را تشویق می کند که خودتان باشید، اما این ترس را دارید که ممکن است کسی که دوستش دارید، نظرش را تغییر دهد و ترک تان کند.

اما یادتان باشد که هم شما و هم شریک عاطفی تان، باید یک عمر خوشحال و راضی باشید، نه فقط اکنون! و تنها راه این است که همان چیزی باشید که واقعا هستید!

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا