🔥 فال حافظ زندگی و سرنوشت آینده من [سریع و آنلاین]

فال حافظ کل زندگی گذشته و آینده
فال حافظ زندگی و سرنوشت آینده من

⭐️ برای مشاهده فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ آنلاین

زندگی و سرنوشت آینده من چه خواهد شد؟

تابحال احساس کرده اید که نیاز است برخی استرس ها را از زندگی تان حذف کنید، بیشتر ورزش کنید، یا رژیم غذایی تان را تغییر دهید؟

یا اینکه دوست دارید در زندگی خود تغییرات چشمگیرتری مانند تغییرات شغلی یا تغییر در روابط عاطفی تان ایجاد کنید؟

بسیاری از افراد تمایل دارند در جهت کاهش استرس و افزایش رفاه و تندرستی در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند، اما نمی دانند که چگونه برای آن برنامه ریزی کنند.

ما اغلب این تغییرات را به دلیل اینرسی، عدم تمرکز، یا عوامل دیگر انجام نمی دهیم. رویای تغییر زندگی اغلب راحت تر از انجام آن است! اما این فرایند با ایجاد یک برنامه خاص و پیروی از آن، به مراتب آسان تر و کمتر استرس زا خواهد بود، و شانس موفقیت شما نیز، بیشتر خواهد شد.

اگر متوجه شدید که از مسیر خارج شده اید، به سادگی می توانید دوباره تمرکز کنید و ادامه دهید. در اینجا گام‌ های ساده و موثری برای بررسی و شروع یک برنامه جدید در زندگی آورده شده است. با کوکا همراه باشید.

1. چیزهایی که نیاز به تغییر دارند را شناسایی کنید

ایجاد یک برنامه جدید برای زندگی، مستلزم این است که بدانید چه چیزی را می خواهید تغییر دهید و در چه زمینه هایی از زندگی خود می خواهید تحول ایجاد کنید.

در همین ابتدا باید یک قلم و کاغذ بردارید و زمینه های مختلف زندگی خود را ارزیابی کنید. می توانید آن ها را به صورت فهرست، به شکل روایت، و یا در قالب های دیگری بنویسید، اما باید همه حوزه های زندگی را که برای شما مهم هستند، پوشش دهید.

برای اکثر مردم، این حوزه ها معمولا شغل، خانواده، سلامتی، امور مالی، سایر زمینه‌ های استرس‌ زا و حتی محیط خانه می باشد. به ارزش‌ های خود در زندگی فکر کنید و ارزیابی کنید که آن بخش‌ ها دقیقا در چه وضعیتی قرار دارند.

2. ارزش هایتان را ارزیابی کنید

هنگامی که در حال ایجاد یک برنامه جدید برای زندگی تان هستید، باید حول ارزش های خود کار کنید. ارزش های شما یعنی آنچه برایتان مهم است و امید دارید که در زندگی خود حفظ کنید.

آیا برای خانواده تان ارزش قائل هستید، اما زمان کمی را با خانواده می گذرانید زیرا در شغلی که از آن متنفرید، مجبور به اضافه کاری هستید؟

آیا برای تناسب اندام تان ارزش قائل هستید، اما می دانید که به جای ورزش، بیش از حد تلویزیون تماشا می کنید؟

اغلب اوقات، افراد بدون اینکه متوجه شوند، فعالیت هایی را وارد زندگی خود می کنند که برایشان ارزش چندانی ندارد.

برای اطمینان از اینکه زمان خود را عاقلانه سپری می کنید، ارزیابی کنید که در زندگی برای چه چیزهایی ارزش بیشتری قائل هستید، و با بیان این ارزش ها، به نحوه رفتار واقعی تان در مورد آن ها توجه کنید.

3. به آینده نگاه کنید

همانطور که در حال برنامه ریزی هستید، نه فقط برای چند ماه آینده، بلکه برای سال های آینده برنامه ریزی کنید.

نگاه کردن به ارزش‌ های خود و فکر کردن به اینکه می‌ خواهید چند ماه یا چند سال آینده تان چگونه باشد، مشخص می کند که کدام یک از گام‌ های بعدی به به سود شماست و می‌ تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که بیشترین زمان خود را صرف چه مواردی کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید در زمینه جدیدی کار کنید، شاید اکنون زمان آن رسیده است که ارتباطات جدیدی برقرار کنید و به دنبال کسب تجربیات جدید در ساعات غیر کاری خود باشید. در واقع می توانید گام های کوچکی برای ایجاد یک تغییر بزرگ تر در آینده بردارید.

4. مراحل را برنامه ریزی کنید

با نگاه کردن به نقطه ای که دوست دارید در آن باشید، و نیز جایی که اکنون هستید، می توانید مسیر «الف» تا «ب» را به گام های کوچک و قابل کنترلی تقسیم کنید که راحت تر بتوانید پیش بروید.

بدین ترتیب، موفقیت های کوچک و بزرگی را در مسیر تجربه می کنید، که انگیزه شما را حفظ می کنند و اگر گاهی نیاز باشد در برنامه تان تغییری ایجاد کنید، کل برنامه دچار آسیب نمی شود.

5. موانع را از سر راه بردارید

همانطور که برای گام‌ های رو به جلو برنامه‌ ریزی می‌ کنید، فهرستی از «موانع راه خود» تهیه کنید، و به این فکر کنید که چه چیزهایی می توانند شما را از اهداف تان، از تجربه استرس کم تر، و رسیدن به جایی که می خواهید، بازدارند. سپس آن ها را حذف کنید.

تعهدات، روابط، و سایر جنبه های زندگی که شما را خسته می کنند و اصلا برای پیشرفت تان ضروری نیستند، کنار بگذارید. آنچه را که نمی توانید حذف کنید، به حداقل برسانید.

به هر «حذف» به عنوان یک مبادله نگاه کنید: آیا این ها همان چیزهایی هستند که در زندگی خود می خواهید، یا می خواهید به سمت چیزهایی که واقعا برایتان مهم هستند قدم بردارید؟

وقتی انتخاب های ملموس را می بینید، تغییرات برایتان آسان تر می شوند.

6. ساختار ایجاد کنید

سیستم هایی را در زندگی خود ایجاد کنید که از تغییرات مورد نظر شما پشتیبانی کنند. بنابراین، نیازی به تامین تمام نیروی خود نخواهید داشت.

اگر می خواهید برای ورزش در زندگی خود بیشتر جا باز کنید، به باشگاه بپیوندید، یک دوست ورزشکار پیدا کنید و آن را بخشی از برنامه خود قرار دهید.

اگر می‌ خواهید استرس را از بین ببرید، به طور منظم یک تمرین کاهش استرس انجام دهید و آن را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. اگر می خواهید زمان بیشتری را با همسرتان بگذرانید، با یک قرار شام معمولی شروع کنید.

7. حمایت مستمر کسب کنید

درخواست کمک از دیگران برای ماندن در مسیر، واگذاری وظایفی که بیش از حد شما را تحت فشار قرار می دهند، و حتی ثبت نام در خبرنامه های رایگان یا پیوستن به صفحات رسانه های اجتماعی با موضوع استرس، راه هایی هستند که از طریق آن ها می توانید از حمایت مستمر برخوردار شوید.

از خود بپرسید که برای حفظ برنامه هایتان، به چه منابعی نیاز دارید و هر کاری که می توانید برای به دست آوردن آن منابع در زندگی خود انجام دهید.

به طور منظم خودتان را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که به مسیر خود پایبند هستید، و اگر متوجه شدید که دارید از مسیر منحرف می شوید و یا از ارزش هایتان غافل شده اید، فورا خود را به مسیر بازگردانید.

متعهد بمانید و بیشترین ارزش را برای پایبندی به عهد و پیمان هایی که با خود بسته اید، قائل شوید. بدین ترتیب می توان تغییرات را ماندگار ساخت.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا