⚡️🔥 عمیق ترین ترس های شما با دیدن این عکس افشا می شود؟!

با نگاه کردن به تصویر زیر در اولین نگاه چه می بینید؟!

تست ترس های درونی
تست ترس های درونی

چاقو، کرم، پروانه و سیب همگی در یک چیز مشترک هستند: شاید باورتان نشود اما همه آن ها می توانند ترس های شما را آشکار کنند!

بله! درست است که ظاهر شدن یک دلقک با چهره ترسناک در مقابل تان یا خزیدن یک عنکبوت بزرگ روی پوست تان می تواند شما را از جا بپراند اما همه ترس ها آشکار نیستند، برخی از آن ها در اعماق وجود و در ضمیر ناخودآگاه تان نشسته اند و ممکن است حتی از وجود آن ها آگاه نباشید.

ما در این تست سراغ این گونه ترس ها رفته ایم و می خواهیم به ضمیر ناخودآگاه شما کمک کنیم تا بفهمد واقعا از چه چیزی هراس دارید. کافیست به تصویر بالا نگاه کرده و به اولین تصویری که ظاهر می شود توجه کنید. در نگاه اول چه چیزی می بینید؟

1. اگر پروانه دیده اید

اگر در نگاه اول پروانه دیده اید
اگر در نگاه اول پروانه دیده اید

اگر در نگاه اول پروانه دیده اید نشانه آن است که می ترسید کسی به شما خیانت کند و احتمالا به دلیل صدمه دیدن و طرد شدن از سوی دیگران بی اعتماد شده اید.

پروانه ها به عنوان نماد یک رخداد آسیب زای دوران کودکی یا طرد شدن در محل کار نیز تعبیر می شوند. زمانی که تجربه ای از این نوع داریم و مغزمان قادر به پردازش آن نیست با تحریک آن خاطره در موقعیت های مشابه ممکن است احساسات بد دوباره ظاهر شود.

2. اگر سیب دیده اید

اگر در نگاه اول سیب دیده اید
اگر در نگاه اول سیب دیده اید

اگر در نگاه اول سیب دیده اید به این معنی است که بزرگ ترین ترس شما از مرگ است. ممکن است مسئله چندان عجیبی نباشد چون همه ما به نوعی از مرگ هراس داریم اما مسئله این است که شما بیشتر از مرگ یکی از نزدیکان خود واهمه دارید.

شما فردی دوست داشتنی هستید که به اطرافیان خود اهمیت زیادی می دهید و این ترس تان نیز از یک تجربه بد و خاطره تلخ نشات گرفته است. گاهی از دست دادن عزیزان در گذشته می تواند زخم عمیق و ماندگاری در ضمیر ناخودآگاه ما باقی بگذارد.

3. اگر کرم ابریشم دیده اید

اگر در نگاه اول کرم ابریشم دیده اید
اگر در نگاه اول کرم ابریشم دیده اید

اگر در نگاه اول کرم ابریشم دیده اید ممکن است در ضمیر ناخودآگاه خود از مسائل ماورای طبیعی مانند ارواح هراس داشته باشید و مغزتان تنها با اشاره ای به کلماتی همچون شبح، جادوگر یا هر موجود فرا طبیعی دیگر زنگ خطر را در ذهن تان به صدا در می آورد.

در این صورت حتی اگر از نظر ذهنی و منطقی بدانید که این موضوعات واقعیت ندارند اما افکار زودگذری به ذهن تان هجوم می آورند که موجب آزار شما خواهند شد.

4. اگر چاقو دیده اید

اگر در نگاه اول چاقو دیده اید
اگر در نگاه اول چاقو دیده اید

چاقو نمادی از تهدید است. اگر در اولین نگاه چاقو دیده اید به این معنا است که ترس شما می تواند با ابتلا به یک بیماری لاعلاج مرتبط باشد. بله! همه ما از بیماری و پیری می ترسیم اما این ترس گاهی به قدری در ضمیر ناخودگاه ریشه می کند که حتی فکر کردن به آن نیز می تواند شما را بترساند.

اکثر افرادی که در نگاه اول چاقو دیده اند از بیماری لاعلاج یا مرگ ناگهانی بدون دلیل می ترسند.

شما در اولین نگاه چه دیدید؟ آیا از این ترس عمیق تان با خبر بودید؟ چه چیزهای دیگری شما را می ترساند؟ می توانید این تست را با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز بتوانند با عمیق ترین ترس های خود بیشتر آشنا شوند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا