طالع بینی چینی متولدین سال خوک چه خصوصیاتی دارند؟

طالع بینی چینی متولدین سال خوک
طالع بینی چینی متولدین سال خوک

خوک، دوازدهمین و آخرین حیوان زودیاک است. بر اساس یک افسانه، امپراتور جید دستور داد که ترتیب حیوانات زودیاک، بر اساس ترتیب ورود آن ها به مهمانی وی تعیین شود.

خوک دیرتر از همه به مهمانی رسید، چون خواب مانده بود! افسانه دیگری حاکی از آن است که گرگ خانه اش را ویران کرده بود و قبل از اینکه راه بیافتد، باید خانه اش را بازسازی می کرد.

به هر حال، وقتی به مهمانی امپراتور رسید، آخرین نفر بود و توانست مقام دوازدهم را کسب کند.

خوک با شاخه زمینی های (亥) و ساعت‌های 9 تا 11 شب مرتبط است. از نظر یین و یانگ نیز، خوک یین است. در فرهنگ چینی، خوک نماد ثروت است.

خوک ها شخصیتی زیبا دارند و در زندگی شان خوشبخت هستند. ظاهر چاق و گوش‌ های درشت آن‌ ها نیز، نشانه‌ ثروت است.

ویژگی های شخصیتی متولدین سال خوک

خوک ها ممکن است در میان جمعیت شخصیت های برجسته ای نشوند. اما بسیار واقع بین هستند. دیگران ممکن است فقط حرف بزنند و هیچ عملی انجام ندهند؛ اما خوک ها دقیقا برعکس هستند.

اگر چه ولخرج نیستند و پول شان را هدر نمی دهند، اما به خود اجازه می‌ دهند از زندگی شان لذت ببرند. آن ها تفریح و سرگرمی را دوست دارند و گاهی اوقات خودشان را از این طریق درمان می کنند.

آن ها کمی مادی گرا هستند، اما این انگیزه ای برای آن ها جهت سخت کوشی است. توانایی نگه داشتن اجسام جامد در دستان شان، به آن ها حس امنیت می دهد!

این افراد همیشه پر انرژی و مشتاق هستند، حتی در مشاغل خسته کننده! اگر به آن ها فرصت داده شود، در جایگاه قدرت و منزلت قرار خواهند گرفت.

خوک ها معتقدند که چنین مشاغلی به افراد حق صحبت می دهند، و این همان چیزی است که آن ها می خواهند.

مردانی که در سال خوک متولد می شوند، خوش بین و ملایم هستند. آن ها بسیار متمرکز اند؛ هنگامی که در مورد هدفی تصمیم می گیرند، با تمام وجود تلاش می کنند.

مردان متولد سال خوک، در حوزه مالی خیلی خوب عمل نمی کنند. اگرچه خوش اخلاق هستند، اما زود باور نیز هستند و خیلی زود فریب می خورند.

این مردان به راحتی به دیگران اعتماد می کنند و اغلب مورد کلاهبرداری و سوء استفاده قرار می گیرند. این امر می تواند باعث از دست رفتن ثروت آن ها شود.

آن ها همچنین افرادی ساکت هستند. عاشق یادگیری اند اما واقعا نمی دانند چگونه دانش خود را در قالب کلمات بیان کنند.

معمولا اهل گفتگو نیستند، اما با همه صمیمانه و به گرمی رفتار می کنند. این امر باعث ایجاد یک حلقه اجتماعی بزرگ می شود.

بنابراین، هر زمان که با مشکلی مواجه می شوند، همیشه افرادی را دارند که برای کمک  آماده اند. اگرچه اغلب مردم به آن ها دروغ می گویند و فریب شان می دهند، اما آن ها را دوست خواهند داشت.

زنانی که در سال خوک متولد شده اند، سرشار از هیجان اند. هر زمان که بتوانند، در رویدادهای اجتماعی شرکت می کنند و با همه بی ریا رفتار می کنند. در کنار شخصیت راحتی که دارند، به راحتی اعتماد همه را به خود جلب می کنند.

با این حال، آن ها گاهی اوقات بیش از حد صمیمی رفتار می کنند. گاهی فراموش می کنند که به دیگران فضای شخصی بدهند.

این زنان همچنین در خصوص پول و ثروت، بسیار خوش شانس هستند. تا زمانی که دست از تلاش بر ندارند، تلاش هایشان بیهوده نخواهد بود.

اگرچه در شروع کار مزیت خاصی نسبت به دیگران ندارند، اما سخت کوشی آن ها باعث می شود پول به سمت شان جریان یابد.

آن ها در خانه بسیار منظم هستند. اگر اتاقی نامرتب باشد، تمام شب را بیدار می‌ مانند تا آن را تمیز و مرتب کنند. زنان متولد سال خوک، بچه ها را نیز دوست دارند. بازی با کودکان یکی از چیزهایی است که بیشترین لذت را برای آن ها به ارمغان می آورد.

سازگاری متولدین سال خوک با سایرین

بیشترین سازگاری با متولدین سال ببر، خرگوش و بز

خوک ها بیشترین سازگاری را با ببرها دارند. ببر شجاع به خوک ها امنیت لازم را می دهد.

خرگوش نیز، جذب هوش و گرما و صمیمیت خوک می شود. خوک ها همچنین با بزها، علایق و موضوعات مشترک زیادی دارند.

کمترین سازگاری با متولدین سال مار و میمون

خوک ها و مارها، دارای شخصیت های متضاد هستند و کم ترین سازگاری را با یکدیگر دارند. آن ها نسبت به یکدیگر تعصب دارند و نمی توانند سازش کنند. کنار آمدن با میمون ها نیز برای خوک ها دشوار است. رابطه این دو پر از تنش خواهد بود.

چیزهایی که برای متولدین سال خوک خوش شانسی می آورد

  • رنگ شانس: زرد، خاکستری، قهوه ای
  • اعداد شانس: 2، 5، 8
  • سنگ معدنی: عقیق
  • جهت شانس: شرق، جنوب شرقی
  • جهت ثروت: شمال شرقی
  • جهت عشق: شمال

چیزهایی که برای متولدین سال خوک بدشانسی می آورد

  • رنگ: آبی، سبز
  • اعداد: 1، 7، 9

شغل مناسب متولدین سال خوک

خوک ها شخصیتی ملایم دارند و به ندرت از کوره در می روند. حتی زمانی که از کوره در می روند، هرگز آشوب به پا نمی کنند.

آن ها همیشه سعی می کنند مصالحه کنند و مسائل را به سرعت حل و فصل نمایند. از آنجایی که هدف آن ها در زندگی این است که همه در هماهنگی زندگی کنند، برای مشاغل مرتبط با امور خیریه و جمع آوری کمک های مالی بسیار مناسب هستند.

آن ها همچنین بسیار بردبار و فهمیده هستند. اگر کسی اشتباهی مرتکب شود، سعی می کنند به او کمک کنند تا آن را برطرف کند.

متولدین سال خوک بسیار صبور هستند و بهترین ها را برای همه می خواهند. این امر باعث می شود آن ها معلمان و مربیان بزرگی شوند.

اگر این افراد به تجارت علاقمند باشند، باید شجاع تر باشند. باید بتوانند در سرمایه گذاری ریسک کنند، اما تا حدی! پس از عبور از چند مانع کوچک، راه رسیدن به ثروت برایشان هموار خواهد شد. املاک و مستغلات گزینه خوبی برای خوک ها می باشد.

سلامتی و سبک زندگی

خوک ها اکثرا ساختاری عالی و بدنی انعطاف پذیر دارند. آن ها همیشه روحیه بالایی دارند، گویی هرگز انرژی شان تمام نخواهد شد! سلامت طبیعی آن ها چیزی است که خوک ها به آن افتخار می کنند.

اما گاهی اوقات می توانند بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشند و برخی علائم جزئی را نادیده بگیرند. اگر این علائم برای مدت طولانی نادیده گرفته شوند، حتی کوچک ترین مسائل می توانند تبدیل به بیماری های جدی و سخت شوند.

علاوه بر این، خوک ها زندگی بسیار شلوغی دارند. حتی اگر احساس خستگی نکنند، باز هم باید به یاد داشته باشند که استراحت برایشان لازم است.

تغییرات فصلی نیز، بر سلامت این افراد تاثیر می گذارد. آن ها ممکن است در معرض خطر بیماری های تنفسی باشند. رژیم غذایی ناسالم می تواند منجر به دیابت، کلسترول بالا و مشکلات قلبی در آن ها شود.

خوک ها هرگز تسلیم مشکلات نمی شوند. اما این یک ویژگی مثبت در حوزه کاری شان است، نه در بحث سلامت! برای حفظ سلامتی، خوک‌ ها باید بیاموزند که بیماری‌ های کوچک را جدی بگیرند و به طور منظم معاینه شوند.

منبع: chinesenewyear.net

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا