طالع بینی چینی متولدین سال خروس چه خصوصیاتی دارند؟

طالع بینی خصوصیات متولدین سال خروس
طالع بینی خصوصیات متولدین سال خروس

خروس، دهمین حیوان زودیاک است. طبق افسانه ها، امپراتور جید دستور داده بود که ترتیب حیوانات زودیاک، بر اساس ترتیب ورود آن ها به مهمانی وی تعیین شود.

میمون، خروس و سگ در کشور دیگری مشغول کمک کردن به یکی از خدایان بودند تا ارواح شیطانی را شکست دهد. سپس همگی با هم به سوی مهمانی به راه افتادند.

چون هر سه هم زمان به مهمانی رسیدند، امپراتور جید دستور داد که ترتیب آن ها بر اساس ترتیبی باشد که خدا را ملاقات کرده بودند. بدین ترتیب، خروس به عنوان دهمین حیوان زودیاک انتخاب شد.

خروس با شاخه زمینی یو (酉) و ساعت های 5 تا 7 بعد از ظهر مرتبط است. در اصطلاح یین و یانگ نیز، خروس یین است.

خروس‌ ها افراد پیچیده‌ ای هستند که قوی به نظر می‌ رسند، اما در اعماق وجودشان نیاز به تایید اطرافیان دارند.

طبق افسانه ها، خروس ها می توانند انسان را در برابر ارواح شیطانی محافظت کنند. در زمان های قدیم، برادران قسم خورده می بایستی به آسمان سوگند می خوردند، سپس خون خروس را در نوشیدنی خود می چکاندند و آن را می نوشیدند.

ویژگی های متولدین سال خروس

خروس ها در کار خود جدی هستند. آن ها در اعمال خود صریح و قاطع می باشند. این افراد کمال گرا بوده، و مستقیما آنچه را که مناسب نمی بینند، مورد انتقاد قرار می دهند. آن ها افرادی منطقی هستند، و در مدیریت تیم خوب عمل می کنند.

خانواده برای آن ها پناهگاه و بهشت است. این افراد آرزوی داشتن یک خانواده بزرگ را دارند؛ چرا که دوست دارند افراد بیشتری آن ها را تشویق و حمایت کنند.

هر چقدر هم کاری سخت باشد، آن ها هرگز تسلیم نمی شوند. اما اگر کسی راه شان را سد کند، وجهه خشن خود را آشکار خواهند کرد.

متولدین سال خروس اگر عصبانی شوند، بسیار وحشتناک شده، و به راحتی وارد مشاجره می شوند. حتی اگر در این دعوا و مشاجره ببازند، از روش‌ های دیگری برای متقاعد کردن دیگران به نفع خود استفاده می‌ کنند.

خروس ها برای اینکه خودشان را پیدا کنند، فقط نیاز به این دارند که عزیزان شان آن ها را تایید، تشویق و از آن ها حمایت کنند!

مردانی که در سال خروس متولد می شوند، همیشه در حال تغییر هستند؛ گاهی شادند و گاهی احساسی. آن ها دوست دارند به دیگران در حل مشکلات کمک کنند. این افراد، قبل از تصمیم گیری همه جوانب را می سنجند.

در خانه، بودجه را دقیق برنامه ریزی می کنند تا مطمئن شوند که همه چیز طبق برنامه پیش می رود. آن ها افرادی را که بداهه و بدون برنامه ریزی عمل می کنند، درک نمی کنند.

وقتی هیجان زده می شوند، ممکن است دست به کارهای عجیب و غریبی بزنند. آن ها باید شخصیت متزلزل خود را کنترل کنند و به آنچه دیگران ممکن است توصیه کنند، گوش دهند.

زنان متولد شده در سال خروس، از بیرون ساده به نظر می رسند. آن ها دلسوز هستند و اتصالی قوی با زمین دارند. این زنان تحمل دیدن اشتباه دیگران را ندارند.

زنان متولد سال خروس، همیشه کمک خواهند کرد تا دیگران را به مسیر درست بازگردانند. آن ها مسئولیت پذیر و منظم هستند، و از اینکه دیگران به آن ها بگویند چه کار کنند، متنفرند.

این زنان اعتماد به نفس دارند، اما متکبر نیستند. آن‌ ها معمولا خانه‌ دار هستند، اما خواهان موقعیتی با قدرت بالا نیز، می باشند.

در اعماق وجودشان می خواهند مورد قدردانی دیگران قرار گیرند. اگر به آن ها فرصت داده شود، پتانسیل واقعی خود را آشکار خواهند کرد.

سازگاری متولدین سال خروس با سایرین

بیشترین سازگاری با متولدین سال اژدها، مار و گاو

خروس و اژدها، سازگارترین زوج را می سازند. خروس تمایل دارد از اژدها پشتیبانی و حمایت کند، و دستاوردهای اژدها، مایه افتخار خروس می باشد.

خروس و مار، می توانند زندگی مسالمت آمیزی داشته، و رویاهایشان را با یکدیگر دنبال کنند.

همچنین، صداقت و محافظه کاری گاو به خوبی با شخصیت خروس مطابقت دارد. رابطه آن ها به طور پیوسته توسعه می یابد.

کمترین سازگاری با خرگوش، سگ و خروس

خروس و خرگوش به شدت با هم برخورد می کنند. آن ها نظرات متضادی دارند و نمی توانند یکدیگر را درک کنند.

خروس ها و سگ ها رابطه سردی دارند. اگرچه آن ها می توانند یکدیگر را تحمل کنند، اما رابطه شان پر از تنش خواهد بود.

دو خروس نیز، با یکدیگر ناسازگار هستند. آن ها اغلب دعوا می کنند و نمی توانند با هم سازش کنند.

چیزهایی که برای متولدین سال خروس خوش شانسی می آورد

  • رنگ شانس: طلایی، قهوه ای، زرد
  • اعداد شانس: 5، 7، 8
  • سنگ معدنی: کریستال
  • جهت شانس: شرق، شمال شرقی
  • جهت ثروت: شمال غربی
  • جهت عشق: جنوب

چیزهایی که برای متولدین سال خروس بدشانسی می آورد

  • رنگ: قرمز، نارنجی، بنفش
  • اعداد: 2، 5، 6

شغل مناسب متولدین سال خروس

خروس ها به پول اهمیتی نمی دهند. آن ها به سرعت آن را به دست می آورند و به سرعت هم خرج می کنند. اما در کار خود بسیار جدی و سرسخت هستند. آن ها مهارت های حرفه ای و شجاعت کاری دارند.

این افراد انتخاب های هوشمندانه ای انجام می دهند، اما به جای اینکه در تصمیم گیری های مهم دقت بیشتری داشته باشند، اغلب تصمیمات اشتباه می گیرند. همچنین دوست ندارند به آن ها دستور داده شود!

مشاغلی که برای خروس ها مناسب هستند، مشاغلی اند که به آن ها فضا و آزادی کافی می دهد. شغل این افراد باید به اندازه کافی سخت باشد که آن ها را به چالش بکشد و اجازه ندهد استعدادشان از بین برود.

متولدین سال خروس می توانند سیاستمداران، دیپلمات ها، راهنمایان تور و طراحان مد خوبی باشند.

سلامتی و سبک زندگی

به طور کلی، خروس ها سلامت متوسطی دارند. این بدان معناست که هیچ بیماری جدی آن ها را تهدید نمی کند، اما مشکلات کوچک اجتناب ناپذیر هستند.

اما نباید بی خیال باشند! آن ها به طور طبیعی سالم ترین حیوان زودیاک نیستند و عوامل خارجی می توانند به شدت بر سلامت آن ها تاثیر بگذارند.

پرخاشگر بودن در میان همه علائم زودیاک وجود دارد، اما این امر به ویژه در خروس ها بیشتر است. آن ها حتی در مورد غذاهایی که دوست دارند بخورند نیز، سختگیر هستند. رژیم غذایی این افراد تحت تاثیر خلق و خوی آن هاست.

از آنجایی که متولدین سال خروس اغلب نوسانات خلقی دارند، این امر می تواند منجر به مشکلاتی در سیستم گوارش شان شود.

بهترین راه برای حفظ سلامتی خروس ها، اصلاح عادات بد و شخصیت بیش از حد حساس خود است.

منبع: chinesenewyear.net

 

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا