طالع بینی چینی متولدین سال بز چه خصوصیاتی دارند؟

طالع بینی چینی متولدین سال بز
طالع بینی چینی متولدین سال بز

بز، هشتمین حیوان زودیاک است. طبق یکی از افسانه ها، امپراتور جید دستور داد که ترتیب حیوانات زودیاک، بر اساس ترتیب ورود آن ها به مهمانی وی تعیین شود.

بز و آهو با هم به راه افتادند، اما در مسیر باید از رودخانه ای عبور می کردند. هیچ قایقی در دسترس نبود؛ بنابراین آن ها مجبور به شنا شدند.

آهو نتوانست از پس این کار بر بیاید و از رفتن به میهمانی منصرف شد. اما بز به تنهایی تلاش کرد و در نهایت به عنوان هشتمین حیوان به مهمانی امپراتور رسید.

بز با شاخه زمینی وی (未) و ساعت‌ های 1 تا 3 بعد از ظهر مرتبط است. در اصطلاح یین و یانگ نیز، بز یین است.

بزها دوست داشتنی و فداکار هستند. آن ها همیشه به فکر دیگران هستند، حتی اگر بر خلاف منافع خودشان باشد.

در فرهنگ چینی، بز نماد فرزندسالاری و همچنین پاکی و مهربانی است. گفته می شود در اساطیر، یک بز تک شاخ وجود داشته که دستیار خدای عدالت بوده است.

ویژگی های شخصیتی متولدین سال بز

بزها در هر مسئله ای، دارای پشتکار زیادی هستند. این بارزترین ویژگی آن هاست. آن ها قوی و انعطاف پذیرند، اگرچه ملایمت شان ممکن است گمراه کننده باشد.

بزها تحمل و انگیزه بالایی دارند. آن ها ناظرانی ساکت هستند و قبل از تصمیم گیری همه جوانب را در نظر می گیرند. این افراد هرگز گستاخانه عمل نمی کنند و می توانند وظایف شان را با موفقیت انجام دهند.

متولدین سال بز همچنین عاشق کودکان، حیوانات و طبیعت هستند. آن ها بسیار مرتب و منظم اند و اغلب مشغول سر و سامان دادن به خانه دیده می شوند.

این افراد در خصوص زمان و پول خود سخاوتمند هستند. آن ها نیازهای دیگران را ارجح تر از نیازهای خود قرار می دهند. با این حال، لجبازی درونی آن ها گاهی برقراری ارتباط با دیگران را دشوار می سازد.

بزها به دلیل شخصیت ملایم خود می توانند دوستان زیادی پیدا کنند. متولدین سال بز، افرادی همدل هستند و همیشه سعی می کنند با درک دیدگاه دیگران، آن ها را ببخشند.

به ندرت در بحث ها حرف می زنند؛ زیرا فقط می خواهند بحث و دعوا تمام شود! اما وقتی در معرض خطر باشند، حالت تدافعی خواهند گرفت.

مردانی که در سال بز متولد شده اند، مردانی واقعی هستند. آن ها خانواده محور بوده، و شخصیتی صمیمی دارند. هرکجا که باشند، می توان آن ها را در حال تعامل با مردم و پیدا کردن دوستان جدید یافت.

این مردان، صادقانه به صحبت های مردم گوش می دهند و افرادی بالغ هستند. وقتی دیگران مشکلی داشته باشند، تمام تلاش خود را برای کمک به کار می گیرند.

آن ها دوست ندارند زیاد به خودشان سخت بگیرند؛ از دیگران هم انتقادی نمی کنند. در طول مشاجره، اغلب صلح جو هستند. آن ها در زمان های مناسب، توصیه ها و نکاتی را ارائه می دهند.

اما اغلب بدبین هستند. دیدن جنبه های مثبت هر چیز برای این افراد سخت است و این باعث اضطراب شان می شود. این مردان سعی می کنند از شور و شوق برای پنهان کردن تاریکی های وجودشان استفاده کنند. آن ها مشتاق توجه و حمایت هستند.

زنان متولد شده در سال بز، قابل اعتماد و پر توجه هستند. حتی کوچک ترین جزئیات نیز نمی تواند از چشم آن ها دور بماند. آن ها همچنین اجتماعی هستند و نسبت به نیازهای دیگران حساس اند.

زنان متولد سال بز، بسیار با انگیزه هستند و می توان برای انجام وظایف به خوبی به آن ها اعتماد کرد. اما در حل مشکل بهترین نیستند. اغلب به هشدارها گوش نمی دهند و در نهایت کارها را به سختی انجام می دهند.

هدف این زنان، استانداردهای بالا و زندگی سازمان یافته است. با این حال، آن ها همیشه نگران بوده و اغلب احساس ناامنی می کنند.

این زنان با وجود مهربانی شان نسبت به دیگران، به خودشان سخت می گیرند و هرگز نسبت خودشان احساس رضایت ندارند.

سازگاری متولدین سال بز با سایرین

بیشترین سازگاری با متولدین سال اسب، خوک و خرگوش

بز و اسب سازگارترین زوج هستند؛ زیرا هر دو به جبران کاستی های دیگری کمک می کنند. اسب ها به بزها کمک می کنند تا مشکلات را حل کنند و نیز استانداردهای مشابهی دارند.

بزها به کسی نیاز دارند که به او تکیه کنند و خرگوش ها بهترین جفت از این نظر هستند. خوک ها نیز مانند بزها، شخصیت گرم و ملایمی دارند. آن ها یکدیگر را جذب و حمایت می کنند.

کمترین سازگاری با متولدین سال گاو، موش و سگ

بز و گاو هر دو بسیار سرسخت هستند. هیچ کدام حاضر به عقب نشینی نیستند و رابطه سختی خواهند داشت.

با موش‌ ها، بروز سوء تفاهم و تضعیف رابطه آسان می شود. همچنین، بزها علایق مشابهی با سگ ها ندارند. از این رو، درک یکدیگر برایشان سخت است.

چیزهایی که برای بزها خوش شانسی می آورد

  • رنگ شانس: سبز، قرمز، بنفش
  • اعداد شانس: 2، 8، 9
  • سنگ معدنی: زمرد، کریستال
  • جهت شانس: شمال، شمال غربی
  • جهت ثروت: جنوب غربی
  • جهت عشق: شمال

چیزهایی که برای بزها بدشانسی می آورد

  • رنگ: طلایی، قهوه ای، مشکی
  • اعداد: 6، 7، 8

شغل مناسب متولدین سال بز

متولدین سال بز، عاشق کمک و مراقبت از دیگران هستند. بنابراین، مشاغلی در صنعت خدمات مناسب آن ها خواهد بود.

آن ها به عنوان پرستار، سرایدار و سایر مشاغل از این دست، مناسب هستند. این افراد به همه جزئیات کوچک توجه می کنند و با تمام وجود کارشان را انجام می دهند.

از آنجایی که بزها باهوش و حساس هستند، برای حوزه های هنری نیز مناسب اند. آن ها برای خلاقیت الهام می گیرند. همچنین در محیط های پایدارتر، احساس امنیت و ایمنی می کنند.

از بین سایر مشاغل ثابت و معمولی برای این افراد، می توان به تایپیستی و معلمی اشاره کرد. زیرا در این نوع مشاغل، مسائل خارجی زیادی برای نگرانی وجود ندارد، و این امر به آن ها اجازه می دهد روی انجام وظایف خود به خوبی تمرکز کنند.

بزها نباید مشاغل رقابتی مانند سرمایه گذاری و رسانه را امتحان کنند. فشار کاری زیاد، آن ها را دچار سردرگمی و اضطراب می کند. بزها همچنین باید به خاطر داشته باشند که با همه اعضای تیم تعامل داشته باشند، نه فقط با تعدادی از افراد منتخب.

سلامتی و سبک زندگی

متولدین سال بز، جزو سالم ترین افراد زودیاک نیستند. آن ها ضعیف تر از سایرین هستند و سلامت شان تحت تاثیر تغییرات فصل است.

با این حال، طرز فکر آن ها بیشترین تاثیر را بر سلامتی شان دارد. آن ها اغلب ناامید و تحت فشار هستند. به دلیل دقت بالایی که دارند، کوچک ترین مشکلات نیز توجه آن ها را به خود جلب می کند.

این امر باعث می شود که آن ها دائما در حال تنش و نگرانی باشند و این به ناچار منجر به بیماری در آن ها می شود.

بزها اغلب از سرماخوردگی رنج می برند. گلو درد، سردرد و آبریزش بینی از علائم شایع در میان آن ها می باشد. این افراد همچنین در معرض خطر مشکلات قلبی هستند.

در هوای سرد، این افراد باید لباس گرم بپوشند. در تابستان، آن ها مستعد ابتلا به بیماری های مسری هستند. بنابراین، خوردن غذای سرد به آن ها توصیه نمی شود. از ورزش منظم نیز، نباید غافل شوند.

منبع: chinesenewyear.net

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا