طالع بینی چینی متولدین سال ببر چه خصوصیاتی دارند؟

طالع بینی چینی متولدین سال ببر
طالع بینی چینی متولدین سال ببر

ببرها، سومین نشان زودیاک (برج های دوازده گانه) چینی هستند. طبق افسانه ها، ببر مطمئن بود که هیچ کس نمی تواند با سرعت و قدرت او برای مسابقه ای آسمانی که ترتیب برج ها را تعیین می کرد، رقابت کند.

با این حال، هنگامی که ببر از رودخانه عبور کرد و به گمان خود اولین نفر بود، مطلع شد که موش به دلیل حیله گری خود اول شده، و گاو به دلیل سخت کوشی در جایگاه دوم قرار گرفته است. این باعث شد که ببر مجبور شود به مقام سوم بسنده کند!

ببرها افرادی شجاع و فعال بوده، که عاشق چالش و ماجراجویی در زندگی هستند. افرادی هم که در سال ببر به دنیا آمده اند، مانند حیوان زودیاک خود نیروند، جاه طلب، جسور، شجاع، مشتاق، سخاوتمند، با اعتماد به نفس، عدالت جو و متعهد به کمک به دیگران هستند.

ویژگی های شخصیتی، نقاط قوت و ضعف متولدین سال ببر

افرادی که در سال ببر به دنیا می آیند، به شدت مستقل و دارای عزت نفس قوی هستند. آن ها دوست دارند به تنهایی عمل کنند و خیلی اهل اجتماع نیستند.

آن ها ذاتا خوش بین و مشتاق هستند و به نظر می رسد که همیشه یک انرژی بی پایان دارند، به خصوص در محل کار!

حضور پر انرژی و چشمان تیزبین آن ها، بزرگترین جذابیت آن ها به شمار می رود. سرزندگی این افراد در یک نگاه برای هر کسی آشکار است و دیگران به طور غریزی مجذوب این ویژگی شخصیتی آن ها می شوند.

ببرها سرزنده و شاد بوده، و عاشق آزادی و استقلال هستند. آن ها باید فضای شخصی خود را داشته باشند. ببرها معمولا حس عدالت خواهی زیادی دارند. وقتی با بی عدالتی روبرو می شوند، چه علیه خود و چه علیه دیگران، نمی توانند تاب بیاورند.

با این حال، این افراد همچنین ممکن است در نحوه برخورد با هر چیز، بدون فکر عمل کنند. در یک فرد کم تر توسعه یافته، این ویژگی می توانند به راحتی به جهل یا حماقت تبدیل شود.

به طور کلی، ببرها سرسختی زیادی دارند. آن ها در هر کاری که انجام می دهند وفادار، سریع و در مرکز توجه هستند. با این وجود، یک پادشاه به یک قلمرو نیاز دارد تا بتواند قدرت نمایی کنند.

جاه طلبی ببرها، چه مونث و چه مذکر، آنقدر زیاد است که برای لذت بردن از سایر بخش های زندگی، به خود اجازه استراحت نمی دهند.

نقاط قوت متولدین سال ببر

ببرها شجاع و مقتدر هستند؛ اما علیرغم این ویژگی، برای کسانی که آن ها را از نزدیک می شناسند، جنبه ملایم و جذاب نیز دارند. با این حال، جاه‌ طلبی‌ آن‌ ها بسیار بالاست.

آن ها ماجراجویانی هستند که شجاعت این را دارند که در هر کاری که انتخاب می کنند، پیشگام باشند. آن ها به طور خستگی ناپذیری تلاش می کنند تا به صورت قدم به قدم، رویای خود را برای تغییر جهان محقق سازند.

ببرها هرگز کلام خود را فرو نمی خورند؛ بلکه همیشه صریح و جسورانه صحبت می کنند. آن ها صادق و خردمند هستند و جوانمردی آن ها به گونه ای است که زیاد با دنیای مدرن امروزی سازگار نمی باشد.

این ویژگی، آن ها را به رهبرانی ذاتی تبدیل می کند که دیگران به سمت آن ها جذب می شوند. ببرها احساس مسئولیت قوی دارند و همیشه به قول خود عمل می کنند و به تعهدات خود پایبند هستند.

نقاط ضعف متولدین سال ببر

ببرها می توانند بسیار سرکش باشند؛ اغلب آنقدر اعتماد به نفس دارند که نمی خواهند با دیگران هماهنگی یا همکاری کنند. این ویژگی اغلب باعث تنهایی آن ها می شود و ممکن است در محل کار یا اجتماع منزوی باشند.

آن ها می توانند دیکتاتورهایی با گرایشات عشقی بالقوه باشند و قادر به ایجاد یک زندگی خانوادگی شاد نباشند. بدین ترتیب، شاید آشنایان و همکاران زیادی داشته باشند، اما ممکن است دوستان واقعی نداشته باشند.

هیچ کس دوست ندارد همیشه تنها باشد. این واقعیتی است که ببر مغرور باید یاد بگیرد که در خود بپذیرد.

ببرها در تعقیب اهداف و جاه طلبی های خود می توانند سرسخت و گستاخ بوده، و احتمالا از هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند. این امر ممکن است از نظر دیگران بیش از حد سلطه جویانه باشد، زیرا ببرها با این نوع تک روی ممکن است احساسات دیگران را نادیده بگیرند.

ویژگی های شخصیتی مردان متولد سال ببر

مردان متولد سال ببر با استعداد و جاه طلب هستند. بعید است که آن ها در محیط کاری ای بمانند که فرصت رشد آزادانه را برای مدت طولانی از آن ها سلب کند.

به احتمال زیاد، ببرهای نر قبل از راه اندازی کسب و کار خود، چند سالی برای یک شرکت بزرگ کار خواهند کرد. آن ها علیرغم اجتماعی نبودن شان، کاریزماتیک هستند. این مردان رهبرانی قابل اعتماد، اما به ندرت دوستانی مورد اعتماد هستند.

پیشرفت در هر مسیر شغلی که ممکن است انتخاب کنند، برای آن ها آسان خواهد بود، تا زمانی که پتانسیل تصمیم گیری مستقل را داشته باشند. آن ها مردانی جدی هستند که کار و زندگی خود را بسیار جدی می گیرند و تا رسیدن به هدف شان به طور خستگی ناپذیری تلاش می کنند.

همین فداکاری در مورد زندگی عاشقانه آن ها نیز، صدق می کند؛ اگر آن ها عاشق زنی شوند، قبل از اینکه به یک تعهد جدی با او بپردازند، با جدیت تلاش می کنند تا محبت او را جلب کنند. اگر این اتفاق بیافتد، ببرها یک شریک وفادار باقی خواهند ماند. روابط خارج از ازدواج برای آن ها تقریبا غیر ممکن است.

ویژگی زنان متولد سال ببر

ببرهای ماده، باهوش و قوی هستند. در نظر برخی، آن ها ممکن است ویژگی های زنانه نداشته باشند. در محل کار، می توانند گستاخ به نظر برسند. با این حال، ببرهای ماده در واقعیت دارای ویژگی های مثبتی هستند که هم در محل کار و هم در خانه باعث موفقیت آن ها می شود.

در محیط حرفه ای، زنان ببر جسور و قاطع اند. آن ها نترس هستند و هرگز از ایفای نقش رهبری دریغ نمی کنند؛ اصلا چرا باید این کار را انجام دهند؟ آن ها خود را بهترین می دانند!

برخی معتقدند که زنان ببر مغرور و تندخو هستند؛ بنابراین بعید است که در خانه و زندگی خانوادگی احساس رضایت داشته باشند. این گفته اصلا غیر منطقی نیست؛ بلکه بیشتر به این دلیل است که فرهنگ های باستانی مانند چین، معتقد بودند که جای زن در خانه است.

در عصر مدرن، دیگر چنین چیزی وجود ندارد و هر کسی با کمی درک می تواند در زیر ظاهر سخت آن ها، زنی فداکار و قوی را پیدا کند. این زنان مستقل، برای مردانی شبیه به خود، همسرانی بالقوه هستند.

چیزهایی که برای ببرها خوش شانسی می آورد

  • رنگ های شانس: آبی، سبز
  • اعداد شانس: 1، 3، 7
  • گل های شانس: شکوفه آلو
  • جهت شانس: شمال

چیزهایی که برای ببرها بد شانسی می آورد

  • رنگ: سفید
  • اعداد: 4، 9

سازگاری متولدین سال ببر با سایرین 

ببرها شرکای عشقی بسیار خوبی هستند، اما ممکن است گاهی اوقات بیش از حد مشتاق ظاهر شوند. این امر می تواند نشانه های زودیاک محتاط تر را دچار احساس ترس یا سردرگمی کند.

زنانی که در سال‌ ببر به دنیا آمده‌ اند، عاشقانه‌ ها را دوست دارند و مشتاقانه منتظر یک زندگی پر از عشق با شگفتی‌ های کودکانه هستند و تقریبا انتظار دارند که زندگی شان مانند افسانه‌ ها باشد.

از آنجایی که ببرها به طور طبیعی میل و اشتیاق بالایی دارند، ممکن است شریک زندگی آن ها در مورد چگونگی پاسخگویی به اشتیاق آن ها به همان میزان احساس ناراحتی کند.

ببر ها بیشترین سازگاری را با متولدین سال اسب، سگ و خوک دارند. از طرفی، با متولدین سال مار و میمون، کمترین سازگاری را دارند.

پیوند ببر و میمون

این دو علامت زودیاک، حقیقتا به یک دنیا تعلق ندارند. ببر با اراده و جاه طلب است و اغلب قادر به گوش دادن به عقاید و نظرات دیگران نیست. میمون ها همچنین می توانند پرخاشگر باشند و تمایلی به عقب نشینی نداشته باشند.

به عنوان یک زوج، آن ها بر سر همه چیز دعوا و مجادله می کنند؛ نه حاضرند قدمی به عقب بردارند و نه چیزی را جبران کنند. هر دو خودخواه هستند و تمام توجه خود را به خودشان معطوف می کنند. این زوج به احتمال زیاد برای مدت طولانی دوام نخواهند آورد، زیرا یک ازدواج عجولانه به ناچار به جدایی ختم می شود.

پیوند ببر و مار

پیوند متولدین سال ببر و مار نیز، پیوند خوبی نخواهد بود. آن ها از نظر خلق و خوی، تقریبا مخالف یکدیگر هستند و درک طرف مقابل برایشان آسان نخواهد بود. ببر پرشور و روراست است، در حالی که مار محتاط و مشکوک می باشد.

مار متوجه تسلط ببر می شود، در حالی که شناخت مار برای ببر دشوار است. بدون توانایی برقراری ارتباط و درک متقابل، این پیوند در نهایت به شکست می انجامد.

مشاغل مناسب متولدین سال ببر

ببرها جاه طلب هستند اما آن را با حرص و آز یا صرفا تمایلات مالی اشتباه نگیرید. برعکس، ببرها معمولا دارای اعتقادات معنوی هستند که فراتر از پول است. جاه طلبی آن ها صرفا وسیله ای برای تضمین آینده مالی آن ها نیست.

در واقع، آن ها اغلب به دنبال ممکن کردن چیزهایی هستند که در دنیا غیر ممکن به نظر می رسند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

ببرها در تجزیه و تحلیل موقعیت‌ ها و به دست آوردن بینشی منحصر به‌ فرد برای تبدیل آن ها به فرصت، مهارت دارند. آن ها همچنین قاطع و جسور هستند، و این ویژگی هایی است که یک رهبر باید داشته باشد.

آن ها کارهای پیش پا افتاده را دوست ندارند، و در محیطی که باید هر روز کار تازه ای انجام دهند، پیشرفت می کنند.

ببرها برای تخلیه انرژی فراوان و تمایلات کارآفرینی خود، به دنبال چیزی هستند که ممکن است برای دیگران ایجاد اضطراب کند. آن ها معتقدند که سخت کوشی شان نتیجه خواهد داد.

سیاست، تجارت و سرمایه گذاری، حوزه هایی هستند که ببرها به طور طبیعی آن ها را انتخاب می کنند. این حوزه ها به آن‌ها فرصت می‌ دهند تا نقاط قوت خود را به نمایش بگذارند.

ورزش های رقابتی که به آن ها این فرصت را می دهد که هر روز از محدودیت هایشان عبور کنند نیز، مورد استقبال این افراد قرار می گیرد.

در نهایت، ببرها مصمم هستند و اغلب می توانند سرکش نیز باشند. آن ها عاشق تغییر وضعیت موجود و شکستن سنت ها هستند. بنابراین، این افراد همچنین می توانند به خوبی در بخش تحقیق و توسعه جهت توسعه بازارهای جدید یا کشف روش های جدید برای انجام هر کسب و کاری پیشرفت کنند.

به طور کلی، تا زمانی که نیاز آن ها به مستقل بودن و ماجراجویی برآورده شود، در هر شغلی پیشرفت می کنند.

منبع: chinesenewyear.net

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا