طالع بینی چینی متولدین سال مار چه خصوصیاتی دارند؟

طالع بینی چینی متولدین سال مار چه خصوصیاتی دارند؟
طالع بینی چینی متولدین سال مار چه خصوصیاتی دارند؟

مار، ششمین حیوان زودیاک است. طبق یک افسانه، امپراتور جید دستور می دهد که ترتیب حیوانات زودیاک، بر اساس ترتیب رسیدن آن ها به میهمانی وی تعیین شود.

مار و اژدها، به دلیل شباهت شان با یکدیگر دوستان خوبی بودند. آن ها همزمان وارد میهمانی شدند اما به دلیل تفاوت در اندازه، امپراتور جید ابتدا اژدها را می بیند و از این رو، اژدها پنجمین حیوان و مار ششمین حیوان شمرده می شود.

مار با شاخه زمینی سی (巳) و ساعات 9 تا 11 صبح مرتبط است. از نظر یین و یانگ، مار یین است.

مارها دارای ذهنی عمیق و پیچیده هستند، اما اگر عاشق شوند، با تمام وجودشان عاشق می شوند. مارها معمولا دارای طرز بیانی منفی بوده، و نمادی از نیرنگ هستند. با این حال، «نووا» یا خالق جهان در اساطیر چینی، سر انسان و بدن مار داشته است.

ویژگی های شخصیتی متولدین سال مار

مارها موجوداتی شوخ و پیچیده هستند. آن ها گفتگوهای کوتاه را دوست ندارند و در مورد مشکلات کوچک روزمره فکر نمی کنند.

در یک محیط پر هرج و مرج و آشفته، به شدت خود را درگیر می سازند. مارها قادر به حفظ ثبات خود هستند و با آرامش به راه حل ها فکر می کنند. این افراد همیشه به دنبال ایجاد برنامه های جدید هستند و بدون در نظر گرفتن هیچ چیز، برنامه هایشان را دنبال می کنند.

شما نمی توانید یک مار را از پوست و ظاهرش قضاوت کنید! کلام آرام و با طمانینه آن ها، تفکر سریع شان را پنهان می کند. آن ها در زیر ظاهر آرام شان، هوشیار و ناظر بر همه چیز هستند.

مردانی که در سال مار متولد می شوند، مرموز و با تجربه هستند. آن ها آرام هستند و می دانند چگونه حرف درست را بزنند. در یک وضعیت ناخوشایند، آن ها همیشه می توانند به آرام سازی شرایط کمک کنند.

مردان متولد سال مار به عشق و روابط عاطفی اعتقاد دارند و معمولا شریک احساسی شان را غافلگیر می کنند. این مردان همچنین خلاق و همدل هستند.

با این حال، آن ها می خواهند مرکز توجه باشند و به راحتی حسادت می ورزند. این امر باعث می شود معاشرت برایشان سخت تر شود.

زنانی که در سال مار متولد می شوند، موقر و زیبا هستند. آن ها هم زیبایی ظاهری دارند، و هم زیبایی باطنی. اعتماد به نفس آن ها در مد و هنرهای کلاسیک آشکار می شود.

این زنان همیشه در حال فکر کردن هستند؛ اگرچه اغلب به گونه ای عمل می کنند که انگار به هیچ چیز اهمیتی نمی دهند. این افراد، استانداردهای بالایی برای دوستان شان دارند. آن ها آرزوی ثروت و قدرت دارند. با هوش و مهارتی که دارند، موفقیت برایشان کار آسانی است.

بزرگترین نقص آن ها، حسادت شان است. آن ها نمی توانند افراد موفق تر از خودشان را تحمل کنند. البته این حسادت برایشان انگیزه ای است برای تلاش بیشتر و بهتر شدن!

سازگاری متولدین سال مار با سایرین

بیشترین سازگاری با متولدین سال میمون، خروس و گاو

میمون و مار سازگار ترین زوج را تشکیل می دهند. آن ها شخصیت های مشابهی دارند، اما یکی یین و دیگری یانگ است. بنابراین، آن ها می توانند به هماهنگی برسند.

مار و خروس بسیار متفاوت به نظر می رسند، اما کاملا با یکدیگر سازگار هستند. توانایی ها و سلایق خروس چیزی است که مار را به خود جذب می کند.

مار و گاو نیز، به خوبی با یکدیگر هماهنگ هستند. مار، گرما و عشقی که گاو نیاز دارد را به او می بخشد و در عوض، اطمینان و دلگرمی مورد نیازش را دریافت می کند.

کمترین سازگاری با متولدین سال ببر و خوک

برای مار و ببر، سخت است که یکدیگر را درک کنند و با هم همدردی کنند. این رابطه پر از سوء ظن و سردی خواهد بود.

مارها با خوک ها نیز، ناسازگارند. آن ها می توانند همکاران خوبی برای یکدیگر باشند اما در رابطه عاطفی شان اعتماد زیادی وجود نخواهد داشت.

چیزهایی که برای متولدین سال مار خوش شانسی می آورد

  • رنگ شانس: قرمز، زرد، مشکی
  • اعداد شانس: 2، 6، 8
  • سنگ معدنی: آمتیست
  • جهت خوش یمن: جنوب، جنوب غربی
  • جهت ثروت: شمال غربی
  • جهت عشق: جنوب

چیزهایی که برای متولدین سال مار بد شانسی می آورد

  • رنگ: سفید، طلایی، قهوه ای
  • اعداد: 1، 6، 7

شغل مناسب متولدین سال مار

مارها در کارهایی که نیاز به تفکر سریع و واکنش سریع دارند، عملکرد خوبی خواهند داشت. آن ها بداهه پرداز خوبی هستند. در زمینه های رقابتی و ورزش های رقابتی نیز، عملکرد خوبی خواهند داشت.

آن ها همچنین روش های منحصر به فرد خود را دارند. فارغ از اینکه دیگران چه می گویند،  راه و روش خودشان را دنبال می کنند. برای افرادی مانند آن ها، موقعیت های مدیریت و رهبری بهترین هستند. وقتی یک تیم گیج می شود، این افراد می توانند اعضای تیم خود را به سمت درست هدایت کنند.

به همین دلیل، آن ها برای مشاغلی که نتوانند در آن نظرات خود را ابراز کنند، مناسب نیستند. مشاغل معمولی و استاندارد مناسب این افراد نیست.

با این وجود، مارها باید گوش دادن را یاد بگیرند؛ باید بتوانند نظرات دیگران را در نظر بگیرند و آن را با ایده های خود ترکیب کنند. این راهی برای موفقیت طولانی مدت آن ها در محیط کار می باشد.

سلامت و سبک زندگی

به طور کلی، سلامت متولدین سال مار تحت تاثیر ژن های آن ها قرار دارد. سلامتی والدین شان، سلامتی آن ها را تعیین می کند.

از طرفی، آن ها هر چه که به دست شان می رسد را می خورند! هر چیزی که دوست دارند را می خورند و توجهی به رژیم غذایی متعادل ندارند. این امر به ناچار منجر به برخی مشکلات سلامتی خواهد شد.

همچنین، این افراد ناراحتی هایشان را به درون خودشان می ریزند. احساسات فرو خورده می تواند باعث استرس و اضطراب شود. استرس به طور مستقیم به سلامت قلب، رگ های خونی و سایر اندام های آن ها آسیب می رساند. زنان متولد سال مار نیز، باید به سیستم ادراری خود بیشتر توجه کنند.

منبع: chinesenewyear.net

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا