طالع بینی چینی متولدین سال اسب چه خصوصیاتی دارند؟

طالع بینی چینی متولدین سال اسب چه خصوصیاتی دارند؟
طالع بینی چینی متولدین سال اسب چه خصوصیاتی دارند؟

اسب هفتمین حیوان زودیاک است. طبق یکی از افسانه ها، امپراتور جید دستور داده بود ترتیب حیوانات زودیاک، بر اساس ترتیب ورود آن ها به مهمانی او تعیین شود.

اسب مجبور شده بود در مسیر خود از یک قبرستان بگذرد، و خیلی ترسیده بود. او مجبور شده بود مسیری طولانی را با چشمان بسته و آهسته طی کند. پس از غلبه بر آن مانع، با تمام سرعت خود پیش رفت و توانست به رتبه هفتم برسد.

اسب با شاخه زمینی وو (午) و ساعت 11 تا 13 ظهر مرتبط است. در اصطلاح یین و یانگ، اسب یانگ است. اسب ها اولین حیوان از بین شش حیوان اهلی مهم در حمل و نقل و جنگ هستند.

اسب ها روحی آزاد دارند و برای اینکه خود واقعی شان باشند، نیاز به فضا دارند. در فرهنگ چینی، آن ها نماد سرعت و آزادی هستند. بسیاری از قومیت های شمالی، مانند مغول ها و منچوری ها، اسب را مورد احترام و پرستش قرار می دهند.

ویژگی های شخصیتی متولدین سال اسب

اسب ها پر از انرژی هستند؛ البته کمی بیش از حد انرژی دارند. آن ها هم اهل مطالعه و هم ورزشکار هستند و معتقدند که باید به دنبال رویاها رفت. به جای ثروت و شهرت، شادی چیزی است که به آن ها انگیزه می دهد.

متولدین سال اسب انتظار دارند دیگران به همان سرعت آن ها عمل کنند اما چنین چیزی ممکن نیست. ویژگی های متناقض آن ها از این واقعیت ناشی می شود که احساسات شان دائما در حال تغییر است.

آن ها زود از کوره در می روند اما وقتی عصبانیت شان فروکش می کند، به سرعت همه چیز را فراموش می کنند. بزرگ ترین عیب آن ها این است که عیوب خود را نمی بینند!

مردانی که در سال اسب متولد می شوند، مستقل بوده و خواهان آزادی هستند. آن ها راحت هستند و با همه صادقانه رفتار می کنند. شوخ طبعی و از خودگذشتگی آن ها را در هر گروهی محبوب می کند.

اسب ها حاضرند هر کاری که می توانند برای کمک به دیگران انجام دهند. این معمولا نشانه بلوغ آن هاست، اما این مردان معمولا کُندتر از دیگران بالغ می شوند.

آن ها همچنین اغلب خود را دست بالا می گیرند. حتی اگر بدانند که چه عیبی دارند، تغییر برایشان سخت است.

زنان متولد شده در سال اسب، زیبا هستند و هاله ای با نشاط دارند. گاهی اوقات آن ها اسب های تک شاخ آرامی هستند، و گاهی اوقات می توانند به اسبی وحشی تبدیل شوند.

صرف نظر از این موضوع، آن ها نظرها را به خود جلب می کنند و در هر کاری که انجام می دهند، خوب عمل می کنند. انگیزه و کمک از سوی دیگران برایشان اهمیتی ندارد؛ چراکه تا زمانی که کاری را که دوست دارند انجام می دهند، موفق خواهند شد.

آن ها می توانند پرحرف باشند و تفاوت واضحی بین کسی که دوستش دارند و کسی که دوستش ندارند قائل شوند. با این حال، این زنان معمولا بلاتکلیف هستند. آن ها به جای داشتن یک برنامه روشن و واضح، همه چیز را به سرنوشت می سپارند!

سازگاری متولدین سال اسب با سایرین

بیشترین سازگاری با متولدین سال بز، ببر و سگ

اسب و بز، بیشترین سازگاری را با یکدیگر دارند. اسب ها جذب شفقت بزها می شوند. از طرفی اعتماد بزها باعث می شود اسب ها احساس رضایت داشته باشند.

ببرها حاضرند برای یک اسب تلاش کنند. رابطه آن ها واقعی است. همچنین اسب و سگ، می توانند در کار و زندگی شریک خوبی برای یکدیگر باشند.

کمترین سازگاری با متولدین سال موش، گاو و اسب

اسب ها و موش ها شخصیت های متضاد دارند. آن ها کمترین سازگاری را دارند و ازدواج شان ناخوشایند خواهد بود. همینطور، رابطه اسب و گاو، رابطه سردی خواهد بود و آن ها در برقراری ارتباط موانع زیادی دارند.

همچنین، دو اسب نیز با یکدیگر ناسازگارند. آن ها همکاران خوبی برای هم خواهند بود اما آنقدر به یکدیگر شباهت دارند که نمی توانند یک رابطه پایدار خارج از حوزه کاری را حفظ نمایند.

چیزهایی که برای متولدین سال اسب خوش شانسی می آورد

  • رنگ شانس: سبز، قرمز، بنفش
  • اعداد شانس: 3، 4، 9
  • سنگ معدنی: کریستال
  • جهت شانس: جنوب غربی، غرب
  • جهت ثروت: جنوب شرقی
  • جهت عشق: جنوب

چیزهایی که برای متولدین سال اسب بد شانسی می آورد

  • رنگ: طلایی، قهوه ای، مشکی
  • اعداد: 6، 7، 8

مشاغل مناسب متولدین سال اسب

اسب ها به جای یک کار ساده و معمولی، برای کارهای فنی و موثر از جمله روزنامه نگاری، فروش یا ترجمه مناسب تر هستند. این مشاغل نیاز به بازتاب سریع و بداهه پردازی دارند. همچنین، این افراد از مشاغلی که دائما در حال تغییر باشند، لذت می برند.

این بدین دلیل است که اسب ها دائما نگرش و احساسات خود را نسبت به چیزهای خاص تغییر می دهند. آن ها می توانند خود را به راحتی با محیط های در حال تغییر وفق دهند. بسیاری از اوقات، وقتی دیگران همچنان در تلاش برای فهمیدن چیزی هستند، آن ها برنامه شان را هم آماده کرده اند! همین امر، متولدین سال اسب را به سیاستمداران و منتقدانی قدرتمند تبدیل خواهد کرد.

به طور کلی، آن ها باید آزادی لازم را داشته باشند. هیچ چیز برای آن ها دردناک تر از انجام دادن یک کار روتین و مشابه در هر روز نیست!

سلامتی و سبک زندگی

اسب ها همیشه در حال حرکت هستند. آن ها پس از رسیدن به یک هدف، بدون استراحت راهی مقصد بعدی می شوند. اسب ها به دلیل ویژگی های شخصیتی خود، اغلب ساعت بیولوژیکی شان را دچار اختلال می کنند. این امر می تواند باعث مشکلات مختلفی مانند بیماری های کبد و کلیه شود. اگر سرماخوردگی منجر به درد قفسه سینه شود، باید فورا هوشیار شوند.

برای جلوگیری از مشکلات سلامتی و بیماری ها، اسب ها باید ریتم سریع خود را کمی آرام سازند. نباید علائم جزئی را نادیده بگیرند، زیرا می توانند به بیماری های جدی تری تبدیل شوند.

اسب ها به طور طبیعی سالم هستند. اما اگر بدون استراحت کافی بی وقفه مشغول کار و تحرک باشند، وضعیت می تواند نگران کننده باشد. شب بیداری برای این افراد یک عادت است و حتی در تعطیلات نیز به کار خود ادامه می دهند! این افراد اگر می ‌خواهند سلامت خود را حفظ کنند، باید روتین قابل کنترل ‌تری ایجاد کنند و به آن پایبند باشند.

منبع: chinesenewyear.net

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا