😎🔥 متولدین کدام ماه از همه باهوش ترند؟ (طالع بینی چالشی!)

طالع بینی باهوش ترین متولدین ماه ها
طالع بینی باهوش ترین متولدین ماه ها

باهوش ترین افراد جهان ویژگی های مشترک زیادی دارند: آن ها ذاتا باهوش هستند، می توانند به راحتی ایده های خود را خلق کنند و اغلب دارای اخلاق کاری قوی هستند که آن ها را به موفقیت می رساند.

این ویژگی‌ ها می‌ تواند به آن‌ ها کمک کند تا اختراعات و ابداعات جدیدی داشته باشند، شاهکارهای صوتی یا بصری خلق کنند، یا موسساتی را برای تغییر دنیا راه‌اندازی کنند.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی افراد از برخی دیگر درخشان تر هستند؟ طالع بینی به این پرسش پاسخ می دهد! اگر دوست دارید شش تا از باهوش ترین نشانه های فلکی را بشناسید، به خواندن این مطلب ادامه دهید!

6. متولدین تیر (برج سرطان)

متولدین برج سرطان، افرادی پرورش دهنده، دلسوز و مراقبت کننده بوده، و دارای درجه منحصر به فردی از هوشمندی هستند. آنا کواچ، اخترشناس روابط می گوید: «افراد متولد تیر، شهود و حساسیت عاطفی را با طبیعتی حیله گر ترکیب می کنند. این امر بیشتر به روابط شخصی آن ها کمک می کند.»

او می افزاید: «آن ها می توانند در کسب و کار موفق شوند، زیرا بلدند که چگونه پاسخی بدهند که دیگران نتوانند در برابر آن مقاومت کنند. آن ها در شناخت افراد و پاسخ دادن به احساسات دیگران عالی هستند.

از دوست تیرماهی خود انتظار داشته باشید که بدون تعلل، نیازهای عاطفی همه را با مهارت و استادی برآورده کند! این نشانه هوش هیجانی بالاست که تعداد کمی از متولدین ماه های دیگر از آن برخوردارند.

5. متولدین مهر (برج میزان)

دوست مهر ماهی شما به احتمال زیاد همیشه سرش در کتاب است یا در حال بازدید از موزه محلی، سینما، یا سالن کنسرت می باشد! به همین دلیل، آن ها پایگاهی از دانش و اطلاعات در مورد طیف وسیعی از موضوعات هستند.

با این حال، هوشمندی آن ها به همین جا ختم نمی شود. متولدین مهر، با هنر و موسیقی مرتبط هستند. هوش آن ها می تواند از طریق خلاقیت ظاهر شود؛ مانند درک آسان تئوری موسیقی یا هنرهای تجسمی.

ناگفته نماند، این افراد یک گفتگوگر با استعداد هستند! به این معنی که همیشه در حال گفتگو با دیگران هستند، که به نوبه خود، عقل آن ها را بسط می دهد.

4. متولدین آذر (برج قوس)

متولدین آذر یا برج قوس، ترجیح می دهند دانش را از طریق تجربه به دست آورند. این افراد تمایل دارند متفکرانی مستقل و آزاد باشند، اما تحقیق و عقلانیت را نیز، رد نمی‌ کنند.

در واقع، تمایل آن ها به جستجوی حقیقت، اغلب آن ها را وادار می کند تا برای آگاهی بیشتر تلاش کنند. به عنوان مثال، یک آذر ماهی که می خواهد زبان جدیدی را مطالعه کند، ممکن است به کشور دیگری سفر کند تا از مردم محلی بیاموزد.

به همین دلیل، افراد متولد برج قوس، فقط باهوش نیستند؛ اگرچه آن ها عاشق خواندن و مطالعه کردن هستند؛ اما آموخته های خود را بیشتر از طریق تجربه به دست می آورند و به گونه ای در زندگی خود پیاده می کنند که فراتر از سطح علمی است.

3. متولدین خرداد (برج جوزا)

متولدین خرداد، همیشه در حال جذب اطلاعات جدید هستند. چه در مورد موضوعات مورد علاقه خود، و چه در مورد شرکتی که قصد دارند برای آن درخواست شغلی ارسال کنند!

ستاره شناس لیندا بری می گوید: «این افراد حس آگاهی قوی و توانایی بالایی برای برقراری ارتباط دارند که آن ها را بسیار باهوش می کند. یک خردادی، شخصیتی بنیادین دارد که سازگار و هوشیار است، که به توانایی تجربی و کنجکاوی او برای استدلال و یادگیری کمک می کند.»

پس چرا با این وجود، در صدر لیست باهوش ترین ها نیستند؟ به گفته کواچ، افراد متولد شده در این ماه، به قدری به راحتی حواس شان پرت می شود که تمایل دارند به جای تمرکز بر توسعه تخصص خود، فقط به موضوعات مورد علاقه خود بپردازند. به عبارت دیگر، آن ها در همه چیز تخصص دارند و در هیچ چیز متخصص نیستند!

این افراد سخت کوش، قابل اعتماد و کمالگرا، تحت حاکمیت سیاره عطارد (سیاره ارتباطات و تفکر) هستند. سطح هوشی این افراد، آن ها را به مشاورانی عالی تبدیل کرده است.

1. متولدین بهمن (برج دلو)

باهوش ترین افراد، متولدین بهمن هستند. برج فلکی این افراد توسط اورانوس، سیاره نوآوری، خلاقیت و آگاهی اداره می شود.

بنابراین، این افراد هوش و ادراکی فراتر از پردازش معمولی حقایق و واقعیات دارند. آن ها اطلاعات را به خوبی تجزیه و تحلیل و درک می کنند، و بر اساس آن عمل می کنند.

کواچ می گوید: «آن ها مبتکر، عجیب و غریب و اغلب جلوتر از زمان هستند! آن ها می دانند که روندهای فعلی، در آینده چه تغییراتی می کنند و ممکن است چشم‌ اندازی از آینده داشته باشند که دیگران نتوانند آن را درک کنند.»

انتظار نداشته باشید که این افراد بتوانند جلوی آینده نگری خود را بگیرند. آن‌ ها نه تنها در زمینه ایده‌ پردازی درخشان و نابغه هستند، بلکه به اندازه کافی جسور هستند که ریسک کنند، و خیلی زودتر از چیزی که انتظار می رود، به پیشرفت‌ های زیادی دست یابند.

متولدین بهمن همچنین دارای یک قطب نمای اخلاقی قوی هستند! و از این استعدادهای فکری برای کمک به دیگران و تغییر جامعه به سمت بهتر شدن استفاده می کنند. بنابراین، اگر دوست بهمن ماهی پیدا کردید، حتما او را برای خود نگه دارید!

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا