طالع بینی چینی متولدین سال میمون چه خصوصیاتی دارند؟

طالع بینی چینی متولدین سال میمون چه خصوصیاتی دارند؟
طالع بینی چینی متولدین سال میمون چه خصوصیاتی دارند؟

میمون، نهمین حیوان زودیاک است. طبق یکی از افسانه ها، امپراتور جید دستور داد که ترتیب حیوانات زودیاک، بر اساس ترتیب ورود آن ها به مهمانی وی تعیین شود.

میمون، خروس و سگ در کشور دیگری بودند و به یکی از خدایان کمک می کردند تا ارواح شیطانی را شکست دهد. پس از آن، با هم به سمت مهمانی روانه شدند.

چون هم زمان رسیدند، امپراتور جید دستور داد که ترتیب آن ها به همان ترتیبی باشد که خدا را آن کشور ملاقات کردند. بدین ترتیب، میمون به عنوان نهمیم حیوان زودیاک انتخاب شد.

میمون، با شاخه زمینی شن (申) و با ساعات 3 تا 5 بعد از ظهر مرتبط است. در اصطلاح یین و یانگ نیز، میمون یانگ است.

متولدین سال میمون، افرادی خوش قلب و شوخ طبع هستند که توانایی رسیدن به تمام رویاهای خود را دارند.

در فرهنگ چینی، هلو نماد طول عمر است و از آنجایی که میمون ها عاشق هلو و میوه های هلو مانند هستند، از طول عمر بالایی برخوردارند.

ویژگی های شخصیتی متولدین سال میمون

بارزترین ویژگی میمون ها، هوش آن هاست. در کودکی تعریف و تمجید معلمان را به دست می آورند. و در بزرگسالی، در حرفه خود به جایگاه بالا رسیده، و به رهبرانی بزرگ تبدیل می شوند.

به همین دلیل، بدیهی است که مغرور باشند. آن ها اغلب هنگام تصمیم گیری، به نظر کسی احترام نمی گذارند و خود محور هستند.

این افراد، به راحتی حسادت می‌ ورزند؛ مخصوصا وقتی دیگران بهتر از آن ها عمل می‌ کنند. آن ها به شدت رقابت جو هستند که این ویژگی هم می تواند مثبت باشد و هم منفی.

با این وجود، این افراد هر کس را به عنوان معلم خود می بینند. آن ها به انتقادها توجه می کنند و از اشتباهات شان درس می گیرند.

متولدین سال میمون، افرادی آرام و متفکرانی منطقی می باشند. آن ها همیشه می توانند پیشرو بوده، و در هر چیز پیروز شوند.

مردانی که در سال میمون متولد می شوند، مشتاق و مسئولیت پذیر هستند. آن ها شوخ طبع بوده، و می توانند هر کسی را بخندانند. آن ها همچنین می دانند که چگونه به راحتی به آنچه می خواهند دست یابند.

این مردان سرسخت و کمی نابالغ می باشند، اما در عوض، بردبار هستند. سایر نشانه های زودیاک ممکن است فقط بر روی عیب‌ های آن ها تمرکز کنند، اما این مردان ویژگی های مثبت زیادی دارند.

آن ها همچنین بسیار بخشنده هستند. بسیاری اوقات، حتی به یاد نمی آورند که چه اتفاقی افتاده است. با این حال، کمی مشکل آفرین نیز، هستند.

پایداری برای آن ها امر دشواری است، زیرا علایق آن ها همیشه در حال تغییر است. آن ها فرصت طلب هستند و نمی توانند روابط طولانی مدت را حفظ کنند.

زنان متولد سال میمون اجتماعی هستند و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند. مردم ناخودآگاه جذب زیبایی و شخصیت گرم آن ها می شوند.

استانداردها و انتظارات بالایی دارند. این زنان سرشار از ایده بوده، و به شدت رقابتی هستند. آن ها در مواجهه با مشکلات تسلیم نمی شوند. این زنان نیازی به همدردی و آرامش هم ندارند.

زنان متولد سال میمون، به دلیل اعتماد به نفس بالایی که دارند، می توانند بیش از حد خوش بین باشند. آن ها مسئولیت پذیر و انعطاف پذیر نیز، هستند.

این افراد به سرعت خود را با محیط های در حال تغییر وفق می دهند و به راحتی دوستان جدیدی پیدا می کنند.

سازگاری متولدین سال میمون با سایرین

بیشترین سازگاری با متولدین سال مار، موش و اژدها

رابطه بین میمون ها و مارها، یک رابطه افراطی است. آن ها یا بیش از حد سازگار هستند یا به شدت ناسازگارند. این دو شخصیت های مشابهی دارند، اما یکی یین و دیگری یانگ است.

موش‌ ها می‌ توانند وقتی میمون‌ ها احساس ناراحتی و ناامیدی می‌ کنند، تشویق شان کنند و به آن ها انگیزه دهند. این دو وقتی با هم هستند، همیشه لحظات شان پر از خنده و شادی است.

همچنین، اژدها می تواند برای میمون لذت و شادی به ارمغان بیاورد. متولدین سال اژدها به میمون ها به عنوان رقیبانی قدرتمند جذب می شوند.

کمترین سازگاری با متولدین سال ببر و خوک

میمون ها و ببرها به شدت با یکدیگر برخورد می کنند. آن ها نسبت به یکدیگر شکاک هستند و دائما در حال جنگ و جدل می باشند.

خوک ها نیز، اهداف مشابهی با میمون ها برای زندگی ندارند. آن ها به سختی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و رابطه شان دوام نمی آورد.

چیزهایی که برای میمون ها خوش شانسی می آورد

  • رنگ شانس: سفید، طلایی، آبی
  • اعداد شانس: 1، 7، 8
  • سنگ معدنی: توپاز
  • جهت شانس: شرق، شمال شرقی
  • جهت ثروت: شمال غربی
  • جهت عشق: غرب

چیزهایی که برای میمون ها بدشانسی می آورد

  • رنگ: مشکی، خاکستری، قهوه ای تیره
  • اعداد: 2، 5، 9

شغل مناسب متولدین سال میمون

میمون ها هرگز راضی نمی شوند و می خواهند همه چیز را امتحان کنند! این باعث می شود آن ها برای مشاغل چالش برانگیز و پر خطر مناسب باشند. آن ها می توانند ورزشکاران حرفه ای و دلالان سهام خوبی باشند.

آن ها همچنین خونسرد هستند و در زمینه هایی که نیاز به تفکر منطقی دارد، خوب عمل می کنند. میمون ها در بسیاری از حوزه ها دانش و آگاهی دارند و معمولا چند بُعدی هستند.

آن ها می توانند با مشکلات پیچیده کنار بیایند. از این رو، می توانند کارآگاهان، سردبیران و وکلای موفقی نیز، باشند.

از آنجا که متولدین سال میمون معمولا به چیزی پایبند نیستند، ممکن است بی مسئولیت به نظر برسند. بنابراین، مشاغل آزاد برای آن ها مناسب تر است. آن ها می توانند مشاغل کوتاه مدت زیادی را انتخاب کنند که متناسب با توانایی ها و علایق آن ها باشد.

سلامتی و سبک زندگی

اگرچه این افراد عادات بدی دارند، اما به طور کلی از لحاظ سلامتی نگرانی زیادی ندارند. شخصیت فعال و پر جنب و جوش آن ها، می تواند این افراد را مستعد تصادف و صدمه زدن به خودشان کند.

اغلب طول می کشد تا بدن آ نها به تغییر فصل عادت کند. سرماخوردگی و گلودرد شایع ترین علائم آن ها می باشد.

البته میمون ها باید مراقب سلامت روان خود باشند. این افراد بیش از حد به فکر و نظر دیگران اهمیت می دهند و به راحتی می توانند افسرده شوند. ارتباط با دوستان و خانواده و نیز ورزش، بسیار برایشان مفید است!

منبع: chinesenewyear.net

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا