بررسی تمام شرایط و هزینه های کسب اقامت مجارستان

مجارستان کشوری است در قلب اروپا که با کشورهای اتریش، اوکراین، اسلوونی، رومانی، صربستان، کرواسی و اسلواکی هم مرز است. این کشور یکی از بهترین کشورها برای مهاجرینی است که قصد زندگی در کشوری را دارند که هزینه‌های زندگی در آن پایین باشد.

مجارستان به دلیل اینکه اقتصادی پویا و نرخ بیکاری پایینی دارد مورد توجه مهاجران زیادی قرار گرفته است. همچنین چون این کشور در اروپا قرار گرفته است؛ اخذ اقامت این کشور مزایای زیادی برای دریافت کنندگان اقامت این کشور به همراه خواهد داشت. راه‌های مهاجرتی به کشور مجارستان همانند سایر کشورهای خارجی و فقط شرایط جذب مهاجر آن متفاوت است.

این کشور به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی در بین ایرانیان شهرت دارد، برای آشنایی بیشتر با کشور مجارستان و بررسی شرایط و هزینه‌های کسب اقامت این کشور، ما را تا پایان این نوشتار همراهی بفرمایید.

بررسی تمام شرایط و هزینه های کسب اقامت مجارستان

روش های مهاجرت به کشور مجارستان

مجارستان یکی از کشورهایی است که ایرانیان زیادی قصد مهاجرت به آن را دارند. این کشور در قاره اروپا قرار دارد و سالانه افراد زیادی از طریق یکی از راه‌های مهاجرتی به این کشور سفر می‌کنند. راه‌های مهاجرتی به کشور مجارستان عبارت است از:

سرمایه گذاریتحصیل
کارازدواج
تولد

متقاضیان از طریق یکی از روش‌های فوق می‌توانند به کشور مجارستان مهاجرت کنند. هر کدام از این روش‌ها هزینه و شرایط مخصوص به خود را دارد که در ادامه شما را با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم کرد. برای تکمیل کردن اطلاعات خود در زمینه کشور مجارستان و راه‌های مهاجرتی به آن می‌توانید با مشاوران موسسه میرداماد در این باره صحبت کنید.

شرایط مهاجرت به کشور مجارستان

همان‌طور که پیش‌تر بیان کردیم، راه‌های مهاجرت به مجارستان زیاد است. متقاضیان از طریق هر کدام از راه‌های سرمایه گذاری، تولد، کار، تحصیل و غیره می‌توانند به کشور مجارستان سفر کنند. هر کدام یک از این راه‌های نام برده شده شرایط و مراحل مخصوص به خودش را دارد که متقاضیان با فراهم کردن و این شرایط اجازه ورود به این کشور را پیدا خواهند کرد.

شرایط و هزینه های اخذ اقامت و مهاجرت به مجارستان

شرایط مهاجرت به کشور مجارستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به مجارستان از طریق روش امکان پذیر است. سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه، خرید ملک، ثبت شرکت و ویزای کار آفرینی چهار روش ممکن سرمایه گذاری در این کشور است. متقاضیان باید برای مهاجرت به این کشور از طریق هر یک از این راه‌ها، پذیرا و واجد یکسری شرایط باشند. شرایط و هزینه‌های مهاجرت به این کشور از طریق این 4 روش عبارت است از:

روششرایط
اوراق قرضه·       خرید اوراق قرضه به ارزش بیش از 300 هزار یورو

·       پرداخت هزینه‌های درخواست (60 هزار یورو)

ثبت شرکت·       سرمایه اولیه باید بین 5 الی 55 هزار یورو باشد
کار آفرینی·       حداقل سرمایه اولیه لازم 15 هزار یورو است

·       گرفتن و داشتن شماره ثبت مالیات بر ارزش افزوده نیز لازم است

·       خرید شرکت

خرید ملک·       اخذ مجوز از شهرداری همان شهر

·       ارسال توافق نامه خرید ملک بین خریدار و فروشنده به اداره ثبت احوال مجارستان در کمتر از 30 روز

شرایط مهاجرت به کشور مجارستان از طریق تحصیل

مجارستان بهشت متقاضیان تحصیل در اروپا است؛ چرا که امکان تحصیل در این کشور در انواع رشته‌های تحصیلی وجود دارد و از همه مهم‌تر اخذ ویزای تحصیلی مجارستان امری مشکل نیست. معمولاً دانشجویان کشور مجارستان را به عنوان پلی برای رسیدن به کشور مورد نظرشان انتخاب می‌کنند. دانشگاه‌ها و کالج‌های آموزشی کشور مجارستان در جایگاه و رتبه‌های بالای جهانی دارد که این موضوع خود حاکی کیفیت بالای آموزشی این کشور است. برای تحصیل در مجارستان میرداماد موسسه مهاجرتی بسیار مناسبی است که می‌تواند شما را در این امر یاری و همراهی نماید. متقاضیان برای مهاجرت به کشور مجارستان از طریق تحصیل باید یک‌سری شرایط داشته باشند، این شرایط عبارت است از:

قبولی در آزمون ورودی دانشگاه‌هااخذ پذیرش دانشگاه
پرداخت شهریه دانشگاه (7 الی 17 هزار دلار)داشتن مدرک زبان انگلیسی یا مجاری
داشتن تمکن مالی (8 الی 12 هزار یورو)

هزینه‌های زندگی دانشجویی در این کشور نیز عبارت است از:

شهریه دانشگاهحدود 2 هزار یورو (سالانه)
خوابگاه80 تا 110 یورو
غذا100 یورو در ماه
آپارتماناشتراکی (100 تا 180 یورو) خصوصی (240 تا 400 یورو)
حمل و نقل13 یورو در ماه

شرایط مهاجرت به کشور مجارستان از طریق کار

امکان کار به صورت تمام وقت و هزینه‌های کم مهاجرتی از طریق این روش موجب جذب افراد زیادی برای کار در کشور مجارستان شده است. برای کار در این کشور متقاضی نیازمند فراهم کردن شرایط لازم آن است، این شرایط عبارت است از:

داشتن یک دعوت نامه کاری از کارفرمای مجارستانیداشتن قرار داد کاری
داشتن گذرنامهارائه مدارک تحصیلی و کاری

شرایط مهاجرت مجارستان از طریق ازدواج

ازدواج یکی دیگر از راه‌های مهاجرتی کشور مجارستان است که متقاضی از طریق ازدواج با یک تبعه مجاری می‌تواند به این کشور مهاجرت کند. فردی که قصد ازدواج با یک تبعه مجارستانی را دارد باید دارای یک‌سری شرایط باشد، این شرایط عبارت است از:

شرکت کردن و قبول شدن در مصاحبه‌ای به همراه همسرشنداشتن سابقه کیفری
ارائه مدرک تمکن مالی زوجیناثبات شهروندی مجارستان (از سوی تبعه این کشور)
ارائه مدرک ازدواجارائه آدرس و گواهی محل سکونت

شرایط مهاجرت مجارستان از طریق تولد

کشور مجارستان کشوری است که از قانون خون تبعیت می‌کند و در صورتی متقاضیان می‌توانند از طریق این راه به کشور مجارستان سفر کنند که یکی از آن‌ها تابعیت این کشور را داشته باشد. این روش شرایط خاصی ندارد و داشتن تبعیت کشور مجارستان (پدر یا مادر) تنها شرط آن است.

جمع بندی

مجارستان کشوری است در قاره اروپا است که متقاضیان از این کشور به عنوان پلی برای مهاجرت آسان‌تر به سایر کشورهای اروپایی استفاده می‌کنند. مهاجرت به کشور مجارستان از طریق سرمایه، گذاری، کار، تحصیل، ازدواج و تولد امکان پذیر است. هر کدام از این روش‌ها شرایط، مراحل و هزینه‌های مربوط به خود را دارد که شما می‌توانید با برقراری تماس با مشاوران مهاجرتی موسسه میرداماد از آن‌ها به طور کامل باخبر شوید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا