🔥 حیوان سال ۱۴۰۲ چیست؟ نماد چیه و چه خصوصیاتی داره؟

حیوان سال ۱۴۰۲ چیست؟
حیوان سال ۱۴۰۲ چیست؟

بر اساس طالع بینی چینی، امسال یعنی سال ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ سال خرگوش می باشد. حیوان سال ۱۴۰۲ هم می شود خرگوش که در ادامه می خواهیم با خصوصیات و ویژگی های این سال آشنا شویم و ببینیم که خرگوش نماد چیست؟

حیوان سال 1402 – 2023 نماد چیست؟

سال نو چینی که به عنوان سال نو قمری یا جشن بهاره نیز شناخته می شود، در دومین ماه جدید پس از انقلاب زمستانی جشن گرفته می شود (امسال 22 ژانویه 2023).

این جشن نشان دهنده پایان زمستان و آغاز بهار است! طبق زودیاک چینی سال 2023 سال خرگوش است. اگر می خواهید بدانید که سال خرگوش چه چیزی برای ما دارد؟ و آیا از سال 2022 (سال ببر) آرام تر خواهد بود؟ با ما همراه باشید؛

آیا من در سال خرگوش به دنیا آمدم؟

زودیاک چینی بیش از 2000 سال پیش به سلسله کین برمی گردد و ریشه در سیستم پرستش حیوانات دارد. همانطور که افسانه ها می گویند، امپراتور جید همه حیوانات را به چالش کشید.

هر کس زودتر به کاخ او برسد، نظر و لطف او را جلب می کند. خرگوش که به سرعت خود معروف بود، مطمئن بود که در مسابقه پیروز خواهد شد و می تواند گاو نر، همسایه آرام خود را شکست دهد.

در روز مسابقه خرگوش در سپیده دم شروع به حرکت کرد. او پیشتاز اما خسته بود بنابراین با فکر اینکه مسابقه را برنده می شود، تصمیم گرفت چرت بزند. اما وقتی از خواب بیدار شد، سه حیوان دیگر از جمله گاو از خط پایان عبور کرده بودند.

به خاطر چرت زدن بی هنگام خرگوش در این افسانه، خرگوش ها به ساکت بودن، رویایی بودن و تخیلی بودن معروف هستند. اما آن ها را دست کم نگیرید زیرا اگرچه ترسو به نظر می رسند اما در واقع تیزبین، استراتژیک و جاه طلب هستند.

اگر در سال های 1939، 1951، 1963، 1975، 1987، 1999 یا 2011 متولد شده اید در سال خرگوش متولد شده اید.

در سال خرگوش چه چیزهایی را باید انتظار داشته باشیم؟

سال ببر (2022) در مورد ایجاد تغییرات بزرگ بود اما اکنون در سال خرگوش قرار است یک قدم به عقب برداریم و آرام شویم. خرگوش ها موجودات سریع اما آرامی هستند و سال 2023 سالی خواهد بود که عمل متفکرانه بیش از ریسک های بزرگ پاداش خواهد داشت. بعد از همه سختی ها و هیاهوهای چند سال اخیر سال 2023 با آرامش و صبر همراه است!

علاوه بر حیوانات، زودیاک چینی از پنج نوع عنصر عبور می کند. بنابراین امسال نه تنها سال خرگوش بلکه سال خرگوش آبی نیز محسوب می شود. سال های آبی بیش از هر عنصر دیگری احساسات ما را آشکار می کنند.

خرگوش همچنین با انرژی یین مرتبط است. خرگوش ها موجودات شیرینی هستند که خلاقانه با چالش ها برخورد می کنند. ما باید انتظار سرعت کمتری نسبت به آنچه که امسال به آن عادت کرده ایم داشته باشیم.

برخی از ما ممکن است نسبت به چیزی که احساس می کنیم رشدی نداشته، استرس پیدا کنیم اما در واقع این یک حرکت آهسته به سمت موفقیت است. همچنین امسال مهم است که به طور منظم احساسات خود را بررسی کنیم و احساسات خود را به طور واقعی احساس کنیم.

من متولد سال خرگوش هستم آیا سال 2023 سال خوبی برای من خواهد بود؟

شمایی که در سال خرگوش متولد شده اید، ممکن است فکر کنید که سال خرگوش زمان درخشش شماست اما متاسفانه این موضوع برعکس است. به طور سنتی سال خرگوش برای متولدین این سال بدشانس ترین سال در طالع بینی چینی است.

گفتنی است با توجه به اینکه سال 2023 در مورد اعتماد به قلب و تفکر خلاقانه است به عنوان یک خرگوش شما می دانید که چگونه این کار را بهتر انجام دهید و در نتیجه شما پاداش صبر خود را خواهید گرفت.

اگرچه امسال، سال ایده آلی برای خرگوش ها نیست اما برای سگ ها (که می خواهند از زندگی خوب لذت ببرند)، خوک ها (که نمی توانند آهسته حرکت کنند) و بزها (که اغلب دست کم گرفته می شوند) عالی خواهد بود.

خروس‌ ها (که به طرز دردناکی صریح هستند)، اژدها (که می‌ توانند جاه‌ طلبی داشته باشند) و موش‌ ها (که در موقعیت های پرسرعت بهتر عمل می‌ کنند) ممکن است امسال شرایط سخت‌ تری داشته باشند.

چه چیزی امسال برای خرگوش شانس می آورد؟

چینی ها معتقدند که نمادها، جهت ها و رنگ های خاصی برای هر علامت زودیاک خوشایند است. این می تواند برای کسانی که در آن سال متولد شده اند و همچنین برای همه ما در آن سال زودیاک خاص صدق کند.

در طول سال خرگوش این موارد خوش شانسی عبارتند از :

  • رنگ ها : قرمز، صورتی، بنفش، آبی
  • اعداد : 3، 4، 9
  • گل ها : سوسن و گل میمونی
  • جهت جغرافیایی : جنوب شرقی

منبع : purewow

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا