با تزریق چربی، گونه های برجسته داشته باشید!

با تزریق چربی، گونه های برجسته داشته باشید!

اکثر خانم هاییی که صورت لاغر دارند، به دنبال داشتن گونه های برجسته هستند. زیرا داشتن گونه های برجسته موجب زیبایی و شادابی پوست می شود و چهره ای بشاش به شما هدیه می دهد. تزریق چربی به گونه، موجب حجیم تر شدن گونه ها می شود و زیبایی ظاهری را دو چندان می کند. تزریق چربی جزو روش های جوانسازی می باشد که با کمترین عوارض همراه است، از این رو تعداد طرفداران این روش بسیار زیاد است. بهترین دکتر تزریق چربی در تهران می تواند طبق اصول خاص چربی مخصوصی را به گونه ها تزریق کند تا گونه هایتان بسیار زیبا و جذاب شود. اگر می خواهید برای انجام این روش دکتر متخصصی را بیابید، می توانید به سایت های تاپتنا، جراحا، پزشک24، زوم لایف و … مراجعه کنید.

تزریق چربی به گونه چگونه انجام می شود؟

در حقیقت جهت تزریق کردن چربی به گونه مثل تزریق چربی به زیر گودی چشم، ابتدا چربی لازم از سایر قسمت های بدن که دارای چربی مقاوم تر اند، برداشته می شود. در ادامه این چربی بعد از آماده شدن به گونه ها تزریق می گردد. طبیعی بودن چربی که به گونه تزریق می شود و این که از بدن خود بیمار حاصل می شود، ویژگی های منحصر به فردی را ایجاد می کند که هیچ یک از این ویژگی ها در روش تزریق ژل و پرکننده گونه نیست. این روش را می توان برای افراد جوان یا مسن انجام داد. در ضمن می توان آن را در کنار سایر روش های زیبایی صورت و بدن از جمله لیفت گونه، کانتورینگ بدن و تزریق چربی باسن انجام داد تا اندامی متناسب تر و صورت پرتر داشت.

چربی استخراج شده از بدن که خورد شده است، معمولاً دارای آب، خون و سایر ترشحات بدن است. آب و خون باید در اسرع وقت از چربی جدا شود تا بافت چربی خالص از بین نرود. با استفاده از سانتریفیوژ، چربی مورد نیاز فرآوری و تهیه می گردد. سلول های چربی خالص به علت اختلاف چگالی از خون و آب جدا شده و آماده تزریق خواهند بود. سپس با استفاده از سرنگ های بخصوص تزریقی، دکتر متخصص چربی را به زیر پوست گونه ها و سایر قسمت های صورت تزریق می کند. مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق، ناحیه تزریق، زاویه تزریق و سایر تکنیک های مورد استفاده در این جراحی همگی به حرفه و سابقه جراح زیبایی و تشخیص آن ها بستگی دارد. اگر به درستی انجام گیرد، کمترین درد، کبودی و تورم را ایجاد می کند.

به طور عادی 30 الی 50 درصد چربی تزریق شده توسط بدن جذب می گردد. به طور معمول قسمتی از چربی تزریق شده دارای سلول های مرده اند که توسط بدن جذب می گردد. در ضمن، قسمتی از چربی توسط بافت های زیر جلدی مصرف می شود. بعد از 2 ماه نصف چربی باقی می ماند که ماندگاری دائمی دارد. به همین علت به طور معمول بیش از مقدار لازم چربی به گونه ها تزریق می شود. بنابراین، اگر بعد از این روش احساس کردید گونه هایتان بیش از حد بیرون زده است، نگران نشوید. بعد از یک تا دو ماه این ورم از بین می رود و گونه شما شکل نهایی خود را به خود می گیرد. در صورتی که مقدار چربی باقیمانده کمتر از حد انتظار باشد، می توان تزریق چربی گونه را مجددا تکرار کرد. به همین علت، مقداری از چربی برداشته شده را معمولاً می توان تا 6 ماه منجمد نگه داشت تا در صورت نیاز دوباره به گونه ها تزریق شود.

تزریق چربی به گونه چگونه انجام می شود؟

مزایای تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه با برخی مزایا همراه است که می خواهیم برخی از آن ها را برای شما شرح دهیم :

  • کاشت گونه با تزریق چربی یکی از روش های زیباسازی و جوانسازی پوست می شود .
  • موجب افزایش حجم گونه می شود.
  • از جمله کابردهای استفاده از آن می توان به بهبود برآمدگی در قسمت استخوان گونه ها اشاره کرد.
  • موجب ایجاد تقارن در صورت می شود.
  • از کاربردها و مزایای فراوانی برخوردار است.

عوارض تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه نیز ممکن است موجب بروز برخی عوارض و مشکلات شود که در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • موجب به وجود آمدن تورم، کبودی و خونریزی می شود.
  • ممکن است زمان تزریق مقداری درد در گونه فرد احساس شود.
  • گاهی ممکن است بیمار دچار عفونت شود . اگر تحت نظر متخصص پوست صورت بگیرد احتمال ابتلابه آن به شدت کاهش می یابد.
  • ممکن است جا به جا شود که در این حالت نیاز به عمل های بیشتری می باشد.

هزینه تزریق چربی به گونه چقدر است؟

برای تزریق چربی به گونه باید هزینه ای پرداخت شود که مقدار مبلغ پرداختی به موارد مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال میزان چربی که باید استخراج شود و به گونه تزریق گردد، تاثیر بسیار زیادی در مبلغ پرداختی دارد زیرا هر اندازه مدت زمان تزریق چربی بیشتر زمان ببرد، هزینه پرداختی افزایش می یابد. در ضمن تجربه و سابقه ای که دکتر دارد، مورد بسیار موثری است چون هر اندازه دکتر مجرب تر باشد، این روش با مزایای بیشتری می تواند همراه باشد. به طور کلی موارد مختلفی می توانند در این مورد اثر بگذارند که اگر می خواهید در این باره اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید وارد سایت جراحا شوید و از پزشکان متخصص بپرسید.

هزینه تزریق چربی به گونه چقدر است؟

کلام آخر

برای داشتن گونه های برجسته راهکار مختلفی وجود دارد که هر یک از آن ها بر روی برجسته شدن گونه ها اثر می گذارند اما تزریق چربی، جزو روش های برتر می باشد که همیشه در اولویت قرار گرفته است. با کمک تزریق چربی به گونه می توان گونه ها را بسیار جذاب و برجسته تر کرد و در نهایت چهره ای زیباتر داشت. این روش نیز مانند هر روش دیگری ممکن است با برخی عوارض و مزایا همراه باشد که ما سعی کردیم در این مقاله در رابطه با این موضوع اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهیم. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون هستیم، در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید، می توانید از طریق سایت جراحا یا jaraha.com با ما در میان بگذارید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا