بیوگرافی و عکس های میلی بابی براون

میلی بابی براون
میلی بابی براون

میلی بابی براون بازیگر و تهیه کننده جوان انگلیسی است که در تاریخ 19 فوریه سال 2004 در ماربیا اسپانیا به دنیا آمده و طی سال های اخیر با بازی در چندین فیلم و سریال مشهور از جمله سریال چیزهای عجیب به شهرت رسیده است.

او فرزند سوم والدین انگلیسی اش، کلی و رابرت براون است و یک برادر به نام چارلی و دو خواهر به نام های پیگ و اوا دارد.

خانواده براون زمانی میلی بابی چهار ساله بود به بورنموث دورست و چهار سال بعد به ویندرمر فلوریدا نقل مکان کردند.

این بازیگر از دوران کودکی عاشق بازیگری بوده است، او در سن 9 سالگی و با بازی در سریال روزی روزگاری در سرزمین عجایب پا به عرصه تلویزیون گذاشت و تا چند سال بعد، تنها در نقش های حاشیه ای ظاهر شد تا این که در سال 2016 و با بازی در سریال چیزهای عجیب توانست توانایی های خودش را به اثبات رسانده و مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد.

قد میلی بابی براون 163 سانتی متر می باشد.

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی میلی بابی براون

میلی بابی براون اگرچه جزو بازیگران جوان و کم تجربه هالیوود به شمار می رود اما در همین مدت کوتاه توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به سوی خود جلب کند.

از مهم ترین فیلم ها و سریال های میلی بابی براون می توان به سریال خانواده امروزی، آناتومی گری و چیزهای عجیب با بازی وینونا رایدر و دیوید هاربر و فیلم های گودزیلا: سلطان هیولاها، انولا هولمز با بازی هنری کویل و گودزیلا در برابر کونگ اشاره کرد.

براون سال 2017 با جیکوب سارتوریوس (خواننده) دوست شد و رابطه آن ها به مدت 7 ماه ادامه داشت. مدتی نیز شایعه رابطه براون با رومئو بکهام (پسر ویکتوریا و دیوید بکهام) سر زبان ها افتاد.

براون اوایل سال 2020 با جوزف رابینسون (پسر جیسون رابینسون، بازیکن راگبی) وارد رابطه شد اما 8 ماه بعد و به دلیل مشغله کاری براون، رابطه آن ها به پایان رسید.

عکس میلی بابی براون و نوآ اشنپ
عکس میلی بابی براون و نوآ اشنپ

میلی بابی براون با نوآ اشنپ (بازیگر نقش ویل در سریال چیزهای عجیب) دوست صمیمی است.

میلی بابی براون در سال 2018 در لیست 100 فرد تاثیرگذار دنیا به انتخاب مجله تایم قرار گرفت، او جوان ترین فرد این لیست بود و در همان سال به عنوان یکی از 30 ستاره برتر کمتر از 18 سال هالیوود شناخته شد.

اگرچه در اسپانیا متولد شده و اصالت انگلیسی دارد اما به خوبی به لهجه آمریکایی مسلط است.

یک گوش او از دوران کودکی مشکل شنوایی داشته و به تدریج تمام شنوایی آن را از دست داده است.

جوان ترین فردی است که به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف منصوب شده و در زمینه مقابله با خشونت، تغییرات آب و هوا و خشونت با اسلحه فعالیت می کند.

او و دریک (خواننده) از طرفداران یکدیگر و دوستان نزدیک هستند، دوستی آن ها بعد از حضور براون در یکی از کنسرت های دریک آغاز شده است.

به دلیل حضور در سریال چیزهای عجیب بیش از 20 بار نامزد جوایز مختلف شده و طی سال های گذشته 11 جایزه دریافت کرده است.

دستمزد او در سریال چیزهای عجیب از دستمزد بسیاری از بازیگران این سریال بیشتر است، او برای هر اپیزود بین 300 تا 350 هزار دلار دریافت می کند که برابر دستمزد وینونا رایدر می باشد.

براون صاحب برند Florence by Mills در زمینه لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست و غیره می باشد.

به ورزش بوکس علاقه دارد و هر روز بوکس موای ‌تای تمرین می کند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا