5 ایده جذاب برای کاغذ دیواری سالن پذیرایی

ایده کاغذ دیواری پذیرایی

اتاق پذیرایی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه است. همه اعضای خانواده در آن استراحت کرده، با هم صحبت می‌کنند و وقت می‌گذرانند. بنابراین خیلی مهم است که دکور و طراحی این فضا با سلیقه همه اعضای خانواده هماهنگ باشد.

یکی از محبو‌ب‌ترین ایده‌های دکوراسیون منزل استفاده از ایده کاغذ دیواری پذیرایی است.
شاید در ابتدا به نظر برسد که چیدمان این اتاق مشترک برای همه اعضای خانواده کار سختی است. به خصوص اگر بخواهید از طرح‌های متنوع و جدید برای دیوارهای سالن پذیرایی خود استفاده کنید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا کاغذ دیواری‌های متنوع و با کیفیت بالا را آسان‌تر انتخاب کنید و از انتخاب خود لذت ببرید. استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های متنوع نه تنها خانه شما را زیبا می‌کند بلکه هر روز به شما حس آرامش و تازگی می‌دهد. همچنین اگر بخواهید می‌توانید طرح دلخواه خود را سفارش دهید تا اتاق پذیرایی شما خاص و منحصربفرد باشد.

برای انتخاب بهتر کاغذ دیواری اندازه سالن پذیرایی بسیار مهم است. پذیرایی شما ممکن است بزرگ و یا کوچک باشد. حتما از طرح‌های کاغذ دیواری متناسب با اندازه اتاق پذیرایی خود استفاده کنید. در بعضی از خانه‌ها هال و پذیرایی آفتابگیر است و در بعضی از خانه‌ها نور این اتاق کم است.

پس باید از طرح‌هایی استفاده کنید که مناسب نور آن باشد. بعضی افراد از دکوراسیون کلاسیک برای سالن پذیرایی خود استفاده می‌کنند و بعضی دیگر اتاق پذیرایی را با دکور مدرن می‌چینند. برای ایده کاغذ دیواری پذیرایی همه این موارد را در نظر داشته باشید. چرا که هماهنگی دکوراسیون خانه و کاغذ دیواری، اتاق پذیرایی شما را زیبا و جذاب می‌کند. از طرفی پذیرایی از مهمان‌ها هم در این اتاق انجام می‌شود. پس سبک انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی بر نظر دیگران نیز می‌گذارد.

یک دیوار ویژه در اتاق پذیرایی شما

بعد از اینکه سالن پذیرایی خود را از جهت نور، اندازه و سبک دکوراسیون بررسی کردید حالا وقت آن است که ببینید آیا می‌خواهید همه دیوارها را با کاغذ دیواری بپوشانید یا بهتر است بعضی از دیوارها ساده باشند؟ این تصمیم نیز به انتخاب طرح مناسب برای اتاق پذیرایی کمک بزرگی به شما می‌کند.

مثلا اگر می‌خواهید همه دیوارها با انواع کاغذ دیواری شیک برای پذیرایی پوشانده شوند بهتر است از طرح‌های ساده‌تر و رنگ‌های ملایم‌تر استفاده کنید. به تاثیری که طرح و استایل کاغذ دیواری بر پذیرایی شما می‌گذارد فکر کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین می‌توانید یک یا چند دیوار را با کاغذ دیواری بپوشانید و بقیه دیوارها ساده باشند. داشتن یک دیوار ویژه در اتاق پذیرایی آن را خاص و متفاوت کرده و زیبایی خانه شما را کامل می‌کند.

در این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم از پوستر دیواری ها که طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی دارند استفاده کنید. مثلا می‌توانید برای دیوار پشت تلویزیون از پوسترهای دیواری بسیار زیبا که متناسب با سبک دکوراسیون منزل شماست استفاده کنید. یا مثلا در بخشی از سالن پذیرایی مبلمان را دور هم بچینید و دیوار پشت آن را با یک طرح دلخواه و سفارشی کاغذ دیواری کنید.

دکوراسیون منزل شما با هر سبک و رنگی که باشد قطعا می‌توانید کاغذ دیواری مناسبی برای پذیرایی خانه خود انتخاب کنید. از جمله ایده‌های کاغذ دیواری پذیرایی می‌توانیم به طرح‌های مدرن، داماس، سنگ مرمر، طبیعت، بتنی، کلاسیک، پتینه، نقشه جهان، مدرن هنری و خطاطی اشاره کنیم. در ادامه به بررسی چند ایده می‌پردازیم:

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت، روح تازه‌ای به سالن پذیرایی می‌بخشد

پوستر سه بعدی طبیعت

شاید شما هم آرزو کرده باشید که می‌توانستید بخشی از طبیعت را به منزل خود ببرید. هر روز به آن نگاه کنید و از حس آرامش، تازگی و سرسبزی طبیعت لذت ببرید. ما با طرح‌های زیبا و جذاب سه بعدی طبیعت، شما را به آرزویتان می‌رسانیم.

یکی از طرح‌های پرطرفدار برای سالن پذیرایی طرح‌های پوستر سه بعدی طبیعت و منظره با قیمت ارزان هستند که با تنوع زیاد به شما امکان انتخاب بهتر را می‌دهد. تصاویری از جنگل، طبیعت مه‌آلود، برگ‌های پاییزی، کوره‌راه‌های سرسبز و زیبا، درختان ساحلی و دریا در یک روز آفتابی، کوهستانی که در مه فرو رفته، درختانی که از برف پوشیده‌اند و مسیر سبزی که همیشه در سفرها از آن عکس‌های بسیاری گرفته‌ایم تا در ذهنمان ثبت شوند.

همه این تصاویر زیبا را می‌توانید بر دیوار اتاق پذیرایی خود داشته باشید و از جذابیت تک‌تک این تصاویر در کنار خانواده لذت ببرید. همچنین اگر در سفرهایتان عکسی گرفته‌اید که دوست دارید هر روز بر دیوار اتاق پذیرایی‌تان به آن نگاه کنید می توانید آن عکس را به پوستر دیواری طبیعت و منظره تبدیل کنید.

کاغذ دیواری پتینه، سالن پذیرایی شما را اصیل و لاکچری می‌کند

کاغذ دیواری پتینه برای سالن پذیرایی

یک ایده کاغذ دیواری پذیرایی طرح پتینه است. اگر از استایل دکوراسیون قدیمی لذت می‌برید طرح پتینه حتما برایتان جذاب خواهد بود. کاغذ دیواری پتینه با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ارایه می‌شود. بعضی از طرح‌های پتینه به اتاق پذیرایی شما حس قدیمی و اصیل بودن می‌دهد.

بعضی دیگر با رنگ‌های روشن طراحی شده‌اند و می‌توانید همه دیوارها را با آن بپوشانید. بعضی دیگر به پذیرایی شما حس لاکچری می‌دهد. با توجه به مبلمان و دکوراسیون منزل خود می‌توانید از میان طرح‌ها و رنگ‌های متنوع کاغذ دیواری پتینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

از جمله این طرح‌های پتینه می‌توانیم از این دسته‌بندی نام ببریم: پتینه طرح کلاسیک، طرح پتینه فلزی، پتینه مدرن، پتینه رنگ روشن، پتینه لاکچری، پتینه داماس، پتینه سنتی، پتینه داماسک لوکس، پتینه مدرن هنری و پتینه هندسی. طرح پتینه با رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، خاکستری، زرد و آبی، مسی و مشکی، سفید، آبی و صورتی و … موجود هستند.

کاغذ دیواری طرح گل یا گلدار برای دیوار اتاق پذیرایی

ایده کاغذ دیواری گل و برگ از جمله طرح‌هایی است که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار دارد. با تنوع گل‌ و برگ و رنگ‌های مختلف آن می‌توانید این طرح را با سبک‌های مختلف دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید.

از طرح‌های ملایم و لطیف می‌توانید برای کل اتاق پذیرایی خود استفاده کنید و طرح‌های شاد و خاص را می‌توانید روی یک یا دو دیوار استفاده کنید تا جذابیتی بی‌همتا به محیط بدهد. مثلا یک ایده کاغذ دیواری پذیرایی این است که دیوار پشت مبل‌ها‌ را با گل‌هایی زیبا و با نشاط کاغذ دیواری کنید. طرح‌های گل کلاسیک، گل سه بعدی، گل مدرن، گل فانتزی، گل لاکچری و ترکیب برگ و گل از طرح‌های پیشنهادی ما برای ایده کاغذ دیواری پذیرایی است.

کاغذ دیواری طرح بتنی، طرحی مدرن و شیک در خانه شما

یک ایده کاغذ دیواری پذیرایی استفاده از طرح‌های بتنی است. این طرح‌ مدرن است و برای مبلمان سبک مدرن و مینیمال مناسب است. طرح بتن رنگ خنثایی دارد و به همین دلیل به راحتی با رنگ‌های دیگر مثل مبلمان قرمز، زرد، سبز، مشکی و سفید ست می‌شود. طرح بتن مدرن، بتن هندسی و بتن سیمانی از جمله طرح‌های کاغذ دیواری بتنی هستند.

طرح‌های جذاب کاغذ دیواری هندسی برای پذیرایی خانه شما

طرح کاغذ دیواری مدرن هندسی از جمله طرح‌هایی است که برای ایده کاغذ دیواری پذیرایی استفاده می‌شود. طرح‌های هندسی را می‌توانید بر روی یک دیوار خاص استفاده کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد. همچنین اگر طرح هندسی رنگ و فرم ملایمی داشته باشد می‌توانید آن را بر روی همه دیوارها استفاده کنید.

رنگ و طرح این نوع کاغذ دیواری را می‌توانید با رنگ فرش و مبلمان پذیرایی ست کنید و از هماهنگی آنها لذت ببرید. طرح‌های هندسی متنوع هستند مثلا طرح هندسی مدرن، هندسی کلاسیک، هندسی پتینه و هندسی سه بعدی از جمله انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. مثلا اگر مبلمان شما ساده است می‌توانید از کاغذ دیواری هندسی استفاده کنید و با کوسن طرح هندسی ست کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا