بهترین هدیه ها برای تبریک تولد خواهر + روش های سورپرایز

کادو تولد خواهرم
بهترین هدیه برای تولد خواهرم

برنامه ریزی برای تولد عزیزان و سورپرایز کردن آن ها در روز تولد کمی گیج کننده به نظر می رسد زیرا از یک سو قصد داریم با یک هدیه خاص آن ها را خوشحال کنیم و از سوی دیگر نگران هستیم که مبادا هدیه ای که خریده ایم چندان مناسب نباشد یا بهترین کادویی نباشد که انتظارش را داشته اند و یکی از این عزیزان دوست داشتنی خواهر است!

اگر به زودی روز تولد خواهرتان است و در انتخاب هدیه مناسب برای تبریک تولدش سردرگم شده اید در ادامه با کوکا همراه شوید تا با 20 ایده جالب برای تبریک تولد خواهر آشنا شویم.

بهترین کادوی تولد برای خواهر

1. دستگاه تناسب اندام

امروزه بسیاری از خانم ها هستند یا از اضافه وزن و چاقی رنج می برند و به دنبال کاهش وزن هستند یا مراقب اندام خود هستند تا تناسب آن حفظ شود.

فرقی نمی کند خواهرتان جزو کدام دسته از خانم ها باشد، بی شک خرید یک دستگاه مرتبط با تناسب اندام برای او هم کاربردی خواهد بود و هم سورپرایز کننده.

دستگاه هایی مانند ترازوی خانگی یا ساعت مخصوص تناسب اندام که مواردی همچون مسافت پیموده شده یا کالری مصرفی و غیره را نشان می دهد، لوازم تی آر ایکس، توپ پیلاتس و غیره همگی هدایای مناسبی برای تبریک روز تولد خواهر خواهد بود.

2. دفتر خاطرات

دختر خانم های نوجوان و جوان علاقه زیادی به خاطره نویسی و نوشتن امور روزمره خود دارند و خرید یک دفتر خاطرات خاص با ظاهری خلاقانه که می تواند اثر دست خودتان باشد هدیه پر کاربردی برای او خواهد بود.

هنگام انتخاب طرح دفترچه به سن و سلیقه خواهرتان توجه داشته باشید و سراغ دفترچه های فانتزی، هنری، ساده یا کلاسیک بروید.

3. قهوه ساز

قهوه طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد و یکی از بهترین کادوهای تولد برای افرادی که صبح خود را بدون قهوه شروع نمی کنند یک قهوه ساز با کیفیت است، به خصوص اگر خواهرتان مدت هاست در فکر خرید این دستگاه است اما هر بار به دلایل مختلف آن را به تاخیر انداخته است.

4. پک بهداشتی

چه هدیه ای بهتر از کادویی که سلامتی را برای خواهر شما به ارمغان بیاورد و هر بار که از آن استفاده می کند به یادش بیاید که چقدر به او و سلامتی اش اهمیت می دهید.

یکی از این هدایا پک محصولات بهداشتی و زیبایی پوست است که معمولا شامل مرطوب کننده، مومیایی لب، شامپو بدن، شامپو و نرم کننده مو، ژل اصلاح و کرم پا می باشد.

هنگام خرید به گیاهی و طبیعی بودن محصولات مورد نظر دقت داشته باشید.

5. دکوری خواهرانه

اگر به هدایای نمادین علاقه دارید و کاربردی بودن آن چندان برای شما مهم نیست می توانید سراغ دکوری ها بروید اما نه هر دکوری!

بهتر است کادوی شما نمادی از عشق و محبت خواهرانه تان باشد، مثلا مجسمه کوچک چوبی یا برنزی با طرحی از دو خواهر که یکدیگر را در آغوش کشیده اند.

6. صندل

صندل های تابستانی و مجلسی زنانه گزینه مناسب دیگری است که می توانید به عنوان کادوی تولد خواهر تقدیم کنید.

این صندل ها در انواع و طرح های گوناگون بدون پاشنه برای پیاده روی یا پاشنه دار برای مجالس و مهمانی ها به فروش می رسند، هنگام خرید به سلیقه و نیاز خواهرتان توجه داشته باشید.

7. زیورآلات

همه خانم ها به زیورآلات علاقه دارند و از آن جا که طرف مقابل شما یک خواهر دوست داشتنی است دست شما برای خرید بسیار باز است زیرا با شناخت خوبی که نسبت به او دارید می توانید با یک نگاه در فروشگاه بدلیجات یک هدیه شیک و زیبا برایش انتخاب کنید.

برای خاص تر کردن هدیه خود بهتر است از سنگ های نماد ماه تولد یا طرح هایی که کلمات خواهرانه روی آن ها حک شده استفاده کنید.

8. محصولات زیبایی مو

بخش مهمی از زیبایی خانم ها در موهای آن ها نهفته است اما این موها برای سالم و زیبا ماندن به مراقبت نیاز دارد.

محصولات مراقبت از مو، از سرم و ماسک مو گرفته تا لوسیون، حالت دهنده و یا ابزارهایی همچون سشوار، اتوی مو، ابزار اصلاح مو و فر کننده هدایای خوبی برای تبریک روز تولد خواهر هستند اما توصیه می شود سراغ آن هایی بروید که در طولانی مدت تاثیر منفی روی موهای او نداشته باشد.

9. اثر هنری

تابلوهای هنری انتخاب دیگری است که می تواند در روز تولد خواهرتان او را خوشحال کند.

موضوع تابلو به سلیقه و علایق او بستگی دارد و می تواند یک اثر نقاشی یا تصویر چاپ شده از طبیعتی زیبا و یا حتی تابلوی خوشنویسی با شعر یا متنی خاص باشد.

در انتخاب موضوع خلاقانه عمل کنید، گاهی یک طرح ساده و فانتزی خواهرانه که خودتان کشیده اید و قاب کرده اید بیشتر از موارد بالا او را خوشحال خواهد کرد.

10. پوشاک

برای تبریک تولد خواهر اگرچه می توانید سراغ لباس های گران قیمت بروید اما خرید پوشیدنی های جانبی فانتزی نیز به همان اندازه مناسب است.

مثلا ست کلاه، شال گردن و دستکش با مزه زمستانی، دمپایی خانگی با طرح متفاوت و خاص یا حتی یک چشم بند مخصوص خواب همگی می تواند هدایای جالب و مقرون به صرفه باشد.

11. جعبه جواهر آلات

خانم ها طلا و جواهر را دوست دارند و بی شک در هر فرصتی که بودجه به آن ها امکان بدهد سری به طلا فروشی خواهند زد!

اگر خواهرتان از این دسته خانم ها است و دوست دارید با وسیله تزیینی و در عین حال کاربردی او را خوشحال کنید جعبه جواهرآلات انتخاب خوبی خواهد بود.

12. ساعت رومیزی

اگر خواهرتان خانم پر مشغله ای است که هر روز ساعت 5 صبح از خواب بیدار می شود اما معمولا از گوشی یا ساعت رومیزی قدیمی اش برای بیدار شدن استفاده می کند چه بهتر که یک ساعت کوکی مدرن و شیک به او هدیه دهید.

حتی اگر از آن دختر خانم هایی باشد که معمولا دیر از خواب بیدار می شود و به همین دلیل دائم از کارهایش عقب است، این ساعت می تواند انگیزه ای باشد تا بتواند بر تنبلی اش غلبه کند.

13. هدست

هدست هدیه ای عالی برای دختر خانم های نوجوان است، به خصوص  اگر در انتخاب طرح آن سراغ طرح های فانتزی با رنگ های شاد و دخترانه بروید.

14. لیوان

احتمالا یکی از جالب ترین و پر کاربردترین هدایایی که می توانید به خواهرتان بدهد یک لیوان زیبا است، اگر خواهرتان عاشق قهوه، چای یا شکلات داغ است دریافت این هدیه در روز تولدش واقعا می چسبد!

15. کیف

هدیه مقرون به صرفه و صد البته مناسب دیگری که می توانید به عنوان کادوی روز تولد خواهرتان به او هدیه دهید انواع و اقسام کیف است، از کیف دستی گرفته تا کیف پول، کیف لوازم آرایش و کوله پشتی همگی پر کاربرد هستند.

روش های خلاقانه برای سورپرایز کردن خواهر

16. دوستان، خانواده و … پیام ویدیویی گروهی

بدون این که به خواهرتان بگویید با اعضای خانواده، دوستان صمیمی و نزدیکان او تماس گرفته، به آن ها بگویید که قصد دارید به مناسبت تولد خواهرتان فیلمی تهیه کنید و از آن ها بخواهید در حد چند دقیقه درباره ویژگی های مثبت او و خاطراتی که با هم داشته اند صحبت کنند.

بی شک خواهرتان از تماشای فیلمی که تنها برای او ساخته شده و کارگردان آن بهترین خواهر دنیا یعنی شما بوده اید خوشحال خواهد شد.

17. سفر یک روزه

اگر خواهرتان به تفریحات یک روزه گروهی علاقه دارد چه بهتر که در این خاص و با شکوه در منزل نمانید و با او به جایی که بیشتر از همه علاقه دارد بروید اما قبلش با دوستان صمیمی تماس گرفته و برای یک دور همی به یاد ماندنی از آن ها دعوت کنید تا همگی در آن مکان خاص دور هم جمع شوند.

توصیه می شود در صورت امکان از چند ساعت قبل برای این کار برنامه ریزی کرده و پنهان از خواهرتان مقدمات کامل آن را فراهم کنید.

18. هدیه ای از خاطرات قدیمی

شما و خواهرتان سال های زیادی در کنار هم بوده اید و بی شک خاطرات شیرین فراوانی با هم دارید.

اگر می خواهید روز تولد خاطره انگیزی برای او درست کنید به سراغ همین خاطرات ریز و درشت بروید.

اگر در کودکی عاشق جمع کردن تمبرهای پستی و سکه های قدیمی بوده اید که مدت هاست در گوشه ای از انبار جا خوش کرده اند، عکس های قدیمی زیادی در آلبوم قدیمی تان دارید، نقاشی های کودکانه خود را نگه داشته اید و …می توانید از آن ها استفاده کرده، یک مجموعه جالب و خلاقانه از هر آن چه به صورت مشترک در کودکی داشته اید درست کنید و در این روز خاص به او تقدیم کنید.

19. جشن تولد

برگزاری یک جشن تولد تمام عیار نیز یکی سورپرایز عالی است که می تواند روز خوشی را برای خواهرتان رقم بزند.

برای چند ساعت او را از منزل دور کرده و اتاقش را با روبان های رنگی، بادکنک های تولد و دکوراسیون مخصوص تولد تزیین کنید و با دعوت دوستان و آشنایان، شب تولدش را به خاطره انگیزترین شب عمرش تبدیل کنید.

در انتخاب کیک تولد وسواس به خرج دهید و حتی الامکان سفارش دهید تا تصویری جالب و خاص روی آن طراحی شود.

20. نامه بنویسید

مورد آخر ویژه خواهرانی است که از هم دور هستند و نمی توانند در روز تولد یکدیگر در کنار هم باشند.

اگر این طور است پیشنهاد می کنیم برایش نامه بنویسید و در صندوق پست بیندازید.

در دنیای امروز که ایمیل تا حد زیادی جای پست را گرفته دریافت نامه ای خواهرانه از یک پستچی لذت زیادی دارد و چنان شادی به او می بخشد که شاید گران قیمت ترین هدایای دنیا چنین تاثیری نداشته باشند!

می توانید در کنار نامه خود یک کادوی کوچک مانند انگشتر یا کاردستی هنری نیز قرار دهید.

منابع: birthdayinspire1 birthdayinspire2

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا