انشا درباره ایستادن توی صف

 موضوع انشا ایستادن توی صف
موضوع انشا ایستادن توی صف

صف برای نظم دادن به جمعیتی است که برای دریافت خدمت یا انجام کاری به جایی مراجعه کرده اند، اگر صف نباشد همه چیز به هم می ریزد و هرج و مرج به وجود می آید، مثل مدرسه که دانش آموزان قبل از ورود به کلاس درس در صف می ایستند و با نظم وارد کلاس می شوند.

صف هایی زیادی است که ما در طول روز برای انجام کار های مان باید در آن ها منتظر نوبت خود بمانیم ، صف هایی مثل صف نانوایی، صف اتوبوس، صف مترو و …

ایستادن در صف به این معنی است که ما به حقوق دیگران و وقت آن ها احترام می گذاریم و حق آن ها را ضایع نمی کنیم حتی اگر این در صف ایستادن خیلی طول بکشد و ما را کلافه کند ما مجبوریم در صف بایستیم و در نوبت خودمان کار مان را انجام دهیم در غیر این صورت با اعتراض دیگران مواجه خواهیم شد.

با انجام دادن چند کار ساده می توانیم ایستادن در صف را برای خود و دیگران قابل تحمل کنیم و باعث آزار دیگران نشویم، اول این که به افرادی که جلو تر از ما و پشت سر ما ایستاده اند نزدیک نشویم و فاصله ی خود را با آن ها حفظ کنیم.

دومین موردی که باید هنگام صف ایستادن آن را رعایت کنیم این است که دیگران را هل ندهیم زیرا این رفتار بسیار زشت و زننده و نشانه ی بی ادبی می باشد.

موردی دیگری که باید رعایت کنیم این است که سعی کنیم به موقع و بدون هدر دادن وقت کار مان را انجام دهیم تا مدت ایستادن در صف را برای دیگران هم کوتاه تر کنیم.

با رعایت این نکات می توانیم به خود و دیگران کمک کنیم و مانع از درگیری ها و زد و خورد هایی شویم که هنگام ایستادن در صف های طولانی ممکن است پیش بیاید.

ایستادن در صف نشانه ی فرهنگ بالا و ادب هر شخصی است و در مهم بودن این مسئله هیچ شکی نیست، اولین آموزش ها برای این رفتار از دوران مدرسه و ایستادن در صف کلاس درس آغاز می شود جایی که در هر شرایطی، سرما، گرما و صبح ها و ظهر ها باید در صف بایستیم و بعد وارد کلاس شویم.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا