چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد

چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد صورت می پدیرد که در راستای شناساندن و معرفی کسب و کارها و خدمات گوناگون اشخاص انجام می پذیرد. برای چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد قوانین خاصی وجود دارد که بایستی آنها را مورد توجه قرار داد. برای ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد به صورت سنتی نیاز به مراجعه به دفاتر چاپ و تبلیغات و انجام طی مراحل آن بود ولی با پیشرفت فناوری های ارتباطی دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه نیست و از طریق شبکه اینترنت امکان ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد به صورت آنلاین وجود دارد.

چاپ کارت ویزیت
کارت ویزیت مرسوم ترین گزینه تبلیغاتی (جایگزین: چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد جهت تبلیغات محیطی)

چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد انجام می شوند که ما در این مقاله به چاپ این کارت های تبلیغاتی در سایزهای مختلف و چگونگی ثبت سفارش آسانتر و سریعتر از طریق اینترنت می پردازیم.

اشکال هندسی کارت ویزیت برای چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد

چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد را در اشکال هندسی مختلفی می توان انجام داد. اکثر کارت هایی که توسط مشتریان سفارش داده می شوند به صورت مستطیل شکل می باشد که گوشه های این مستطیل تیز یا گرد می باشد.

اشکال مرسوم دیگری نیز در چاپ کارت ویزیت به کار می رود که می توان به کارت های ویزیت مربع شکل، پروانه ای، دو لت، دایره ای و غیره نام برد؛ این اشکال در طرح های مختلفی طراحی و چاپ می گردد.

چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد وآنلاین در تیک پرینت

امروزه الزامی به مراجعه به دفاتر چاپ و تبلیغات جهت سفارش چاپ نمی باشد و وب سایت هایی جهت ثبت و انجام سفارش چاپ به صورت آنلاین طراحی و بر روی بستر اینترنت قرار گرفته اند. در این میان وب سایت چاپ آنلاین تیک پرینت به عنوان یکی از این وب سایت ها در زمینه چاپ آنلاین فعال می باشد.

چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد در تیک پرینت

با مراجعه به وب سایت تیک پرینت می توان فایل طراحی شده را آپلود نمود و سفارش خود را ثبت نمود؛ تیم تیک پرینت با پرسنلی با تجربه و متخصص و تجهیزاتی مدرن و با کیفیت در سریعترین زمان ممکن عملیات چاپ را انجام داده و بسته چاپی را به صورت پستی به دست مشتریان خود می رسانند.

تیک پرینت چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد را با بهترین کیفیت ممکن و در سریعترین زمان انجام می دهد. در صورتی که سفارش دهنده فایلی برای اپلود نداشته باشد تیم تیک پرینت عمل طراحی را با کیفیت عالی انجام می دهد. تیک پرینت بسیاری از هزینه ها را برای سفارش دهنده کاهش می دهد و از نظر اقتصادی بسیار با صرفه می باشد.

ابعاد مختلف چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد

کارت های ویزیت در سایزهای متفاوتی طراحی می گردند که این اندازه ها به انتخاب مشتری انتخاب می گردد. هر چه ابعاد کارت های ویزیت کوچکتر باشد قیمت ان نیز کاهش می یابد. پس یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ها در صورت مهم نبودن ابعاد کارت ویزیت برای مشتری کاهش سایز آن است.

چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد دارای ابعاد متفاوتی هستند از جمله این ابعاد در کارت ویزیت های مستطیل شکل 8.5*4.8 ، 8.5*5.5 یا 9*5 می باشد؛ همچنین در کارت ویزیت های مربعی شکل سایزی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد 5*5 می باشد.

در کارت ویزیت های دو لت یا تا شونده ابعاد به صورت افقی در سایز گسترده 17*4.8 همچنین در کارت ویزیت های دو لت ابعاد به صورت عمودی سایز گسترده آن 8.5*9.6 می باشد. کارت ویزیت های دایره ای نیز در سایزهای 4 ، 6 و 8 سانتیمتری طراحی و چاپ می گردد.

کارت ویزیت گرد
کارت ویزیت دایره ای (جایگزین: چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد و اشکال متفاوت)

جنس کارت های ویزیت

کارت های ویزیت دارای جنس های متنوعی می باشد که بیشترین کارت ویزیتی که مورد استفاده قرار می گیرد از جنس سلفون است که در سه نوع مات، براق و مخملی چاپ می گردند. در سلفون های مات و مخملی می توان به صورت برجسته عمل چاپ انجام شود و در سلفون های مخملی نیز می توان از روش طلاکوب برای چاپ استفاده نمود.

دیگر نوع جنس کارت ویزیتی که برای چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد لمینت می باشد که در دو نوع براق و مات چاپ می گردد که نوع جنس براق آن از نوع مات آن گرانتر می باشد. لمینت را نیز می توان به صورت برجسته و طلاکوب چاپ نمود.

از دیگر انواع جنس های موجود برای چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد می توان از کارت های شیشه ای، کتان، چرم و سوسماری نام برد.

این نکته حائز اهمیت است که هر چه تیراژ چاپ بالاتر باشد از لحاظ صرف هزینه برای سفارش دهنده به صرفه تر می باشد که به دلیل اینکه عمل چاپ در تیراژهای 50، 100، 200، 500 و 1000 صورت می پذیرد و چاپ های کمتر از 500 به صورت چاپ دیجیتالی انجام می شود ولی چاپ های بیشتر از 500 به صورت چاپ آفست صورت می پذیرد و به تبع از لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه تر می باشد.

نتیجه گیری

برای چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد ابتدا بایستی یک طراحی عالی، حرفه ای و جذاب انجام داد که توجه مخاطب را به خود جلب کند؛ پس در صورت عدم تخصص مشتری برای طراحی کارت ویزیت می توان با تیک پرینت جهت طراحی زیبای کارت ویزیت تماس برقرار کرد و سفارش طراحی را ثبت نمود.

در گام بعدی جهت چاپ نیازی به مراجعه حضوری جهت سفارش چاپ نخواهد بود و در خانه یا محل کار می توان سفارش چاپ کارت آنلاین کارت ویزیت در تیک پرینت در سایزهای استاندارد و خاص را ثبت نمود و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرد.

در گام آخر تیم تیک پرینت با توجه به سایزهای استاندارد برای کارت ویزیت و جنس کارت ویزیت مربوطه با دستگاه های مدرن و با کیفیت عمل چاپ را با نهایت وسواس و دقت انجام داده و سفارش مشتری را به صورت بسته بندی شده توسط پست به دست سفارش دهنده می رساند. همچنین تیک پرینت در زمینه چاپ ماگ سرامیکی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند!

بایستی این نکته را مورد توجه قرار داد که برای چاپ کارت ویزیت در سایزهای استاندارد در انواع مختلف آن تحویل تعداد روز بسته چاپی متغیر می باشد برای مثال می توان گفت که چاپ کارت ویزیت به صورت دایره ای در نهایت 5 روز کاری آماده و تحویل می گردد ولی در نوع مستطیل 8.5*4.8 بین 1 تا 12 روز کاری طول می کشد تا بسته چاپی به دست مشتری برسد.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا