وایب یعنی چه؟ (وایب خوب، مثبت و منفی گرفتن!)

معنی کلمه وایب یعنی چه
کلمه وایب خوب و منفی به چه معناست؟

کلمه وایب (به انگلیسی : vibe) از اصطلاحاتی است که به خصوص در میان جوانان و در فضای مجازی متداول شده است. در این مقاله از کوکا قصد داریم درباره معنای این واژه و اصطلاحات مرتبط با آن صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

اصطلاح وایب یعنی چه؟

اصطلاح وایب یک کلمه انگلیسی به معنای “حس (حالات درونی فرد)، موج و حالت” می باشد که مدتی است استفاده از آن در فضای مجازی و اینستاگرام باب شده است. این کلمه معمولا به معنای حس، فاز یا انرژی ای می باشد که از محیط بیرونی از جمله مطالب و محتواهایی همچون تصاویر یا اشخاص پیرامون به ما منتقل می شود و با توجه به مثبت یا منفی بودن انرژی دریافت شده از محیط خارج، می تواند وایب خوب یا بد، مثبت یا منفی باشد.

وایب خوب و مثبت یعنی چه؟

وایب مثبت به انرژی مثبت و حس خوبی گفته می شود که از محیط بیرون گرفته شده است. به عبارت دیگر وایب مثبت می تواند شامل انرژی مثبت، احساسات خوب، تعامل موثر، محتوای انگیزشی و الهام بخش باشد که حس خوبی در مخاطب ایجاد و حال او را خوب می کنند.

به عنوان مثال اصطلاح “فلانی وایب خوبی می ده” یعنی زمانی که در کنار او هستیم احساس خوب و انرژی بالایی در ما ایجاد می شود یا “نسبت به فلان موضوع وایب مثبت دارم” یعنی نسبت به آن موضوع حس خوب و مثبتی پیدا می کنم.

وایب بد و منفی یعنی چه؟

وایب منفی معنای عکس وایب مثبت دارد و به انرژی منفی و حس بدی گفته می شود که از محیط پیرامون و اطرافیان دریافت می شود که می تواند شامل احساسات ناراحت کننده، فضای نا امن، ارتباطات نادرست و مطالب با بار منفی باشد.

زمانی که موضوع یا فردی وایب منفی در ما ایجاد می کند یعنی باعث ایجاد نگرانی، اضطراب، نارضایتی یا سایر احساسات منفی و بد در ما می شود و انرژی منفی به مخاطب منتقل می کند.

وایب گرفتن یعنی چه؟

اصطلاح وایب گرفتن به معنای حس گرفتن یا انرژی گرفتن از محیط بیرونی می باشد. بدیهی است عبارت وایب خوب گرفتن معنای حس خوب گرفتن و وایب بد گرفتن معنای حس بد گرفتن را به مخاطب منتقل می کند.

معنی وایب در اینستاگرام و فضای مجازی یعنی چه؟

وایب گرفتن یکی از اصطلاحات رایج در میان کاربران شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام می باشد و همان طور که قبلا اشاره کردیم به معنای حس و انرژی گرفتن از مطالب یا کاربران یا موضوعات مختلف در فضای مجازی می باشد.

وایب آهنگ یعنی چه؟

منظور از عبارت “وایبِ آهنگ” انرژی یا فازی است که از یک آهنگ خاص دریافت می شود و می تواند مثبت یا منفی باشد.

معنای دیگر “وایب آهنگ” موزیکی می باشد که انرژی بخش بوده و به اصطلاح حال آدم را خوب می کند. این نوع موزیک ها معمولا احساسات مثبت به شنونده منتقل کرده و شاد و مفرح می باشند.

وایب عکس یعنی چه؟

منظور از عبارت “وایبِ عکس”، انرژی یا فازی است که با دیدن یک عکس خاص دریافت می شود و می تواند مثبت یا منفی باشد.

معنای دیگر وایب عکس، تصویر یا عکسی می باشد که انرژی بخش بوده و به اصطلاح حال آدم را خوب می کند. این تصاویر معمولا احساسات مثبت به بیننده منتقل کرده و شاد و مفرح می باشند.

وایب خوبی داره و وایب خوب می گیرم یعنی چه؟

اصطلاحات “وایب خوبی داره” یا “من وایب خوبی می گیرم” از جمله اصطلاحات متداول حول و حوش کلمه وایب در فضای مجازی می باشند که در این مقاله به معنای آن ها اشاره کردیم.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا