نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان [+ ماه سفر مناسب]

نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان

نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان

کیش یکی از بهترین جزیره های مسافرتی ایران می باشد که نه تنها ایرانیان عاشق آن می باشند بلکه از کشور های مختلفی در فصول مختلف سال به آن سفر می کنند تا حسابی استراحت کرده و اوقات خوشی را سپری کنند. اما برای ما ایرانیان و حتی کل مردم دنیا بهترین زمان سفر تابستان است و از این رو در این فصل به فکر سفر به کیش می افتیم. اما به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از سفر به این جزیره در تابستان نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان را بخوانید !

ما در این مطلب نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان را برسی کرده ایم پس اگر می خواهید بدانید که آیا این فصل برای سفر به کیش مناسب می باشد یا نه این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در تابستان به کیش سفر کنیم ؟

با برسی نظرات مردمی به خوبی متوجه می شویم که رفتن به کیش در فصل تابستان بر اساس شرایط هر کسی متفاوت می باشد. شما باید در زمان سفر به کیش در فصل تابستان چند فاکتور را در نظر بگیرید که به این شرح می باشد :

  1. تفریحات که گاهی در فصول سرد تر به علت تلاطم دریا مناسب نمی باشد که یکی از این تفریحات برای مثال پاراسل می باشد. از این رو شما برای استفاده برخی از تفریحات باید در فصول گرم تر بروید.
  2. هزینه ها چون در فصول گرم تر معمولا هزینه های کیش ارزان تر می باشد و شما با قیمت کمتری می توانید از خدمات این جزیره بهره ببرید.
  3. شرایط خانوادگی برای مثال پیشنهاد می کنیم که اگر افراد کم طاقت و یا حتی بچه در سفر همراه شماست در برخی از فصول تیر به آن سفر نکنید.
  4. شرایط شغلی و یا وضعیت تحصیلی فرزندان شما که عملا رفتن به کیش را در فصل های غیر تابستانی غیر ممکن می کند.

از این رو گاهی جز تابستان انتخاب دیگری برای سفر به کیش نداریم که از این رو ما سعی می کنیم در ادامه بر اساس نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان ماه های مختلف این فصل را برسی کنیم و به شما امکان انتخاب ساده تر را بدهیم.

آیا در تیر به کیش سفر کنیم ؟

همانطور که می دانید از اواخر مرداد دمای هوا رو به بالا رفتن می کند و شما در اوایل تیر ماه می توانید گرمای زیادی را حتی در شهر های معمولی مشاهده کنید. باید درک کنید که در کیش این افزایش دما چند برابر می باشد که با کمی رطوبت همراه است و می تواند آزار دهنده باشد. از این رو اگر در تیر به تابستان مراجعه می کنید جز پاساژ گردی و رستوران گردی و … احتمالا کمتر از تفریحات بهره مند می شوید و نهایتا از برخی تفریحات خاص تر مانند غواصی بهره مند شوید.

البته برای فصول گرم پاراسل نیز یکی از تفریحات مناسب است که بر اساس تجربیات مردمی گرمی هوا را کمی معتدل کرده است. برای خرید و کسب اطلاعات در خصوص پاراسل کلیک کنید : پاراسل در کیش

سفر به کیش در مرداد

اگر برای تفریح می خواهید به کیش بروید به هیچ عنوان فصل مرداد را انتخاب نکنید. در جنوب کشور در این فصل اصطلاحا خرما پزان است یعنی دما به اوج خود می رسد افتاب مستقیم می زند و بدون شک رطوبت هوا نمی گذارد شما از درب هتل خارج شوید. امکان تفریح برای شما غیر ممکن است چرا که گرما تمامی حس و حال خوب شما را می گیرد. بر اساس نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان مرداد بدترین فصل کل سال برای رفتن به کیش است و این شرایط تا اوایل شهریور ادامه دارد.

نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان

بهترین فصل سفر به کیش در تابستان

هرچند بر اساس نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان همچنان شهریور فصل گرمی می باشد اما در هر صورت اگر امکان سفر به این جزیره تنها در تابستان برای شما میسر است در این صورت این فصل بهترین انتخاب پیش روی شما می باشد چرا که از نیمه شهریور درجه رطوبت کمتر می شود و دما معتدل تر می گردد و درجه تابش خورشید مایل تر می شود. با این وجود در این مدت نیز در ساعات ظهر و بعد ظهر نمی توانید در فضای باز باشید و همان پاساژ گردی را باید انتخاب کنید.

اگر قصد انتخاب شهریور را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از 20 شهریور به بعد برنامه ریزی نمایید.

بهترین فصل و ماه سفر به کیش بر اساس نظرات مردمی

  • نوبت به بهترین فصل می رسد که بر اساس نظرات برای سفر به کیش آن را انتخاب کنیم. در ماه مهر همچنان می توان گرما فصل تابستان را در کیش مشاهده کرد. اما کم کم از آبان هوا بسیار متعادل می شود که از این رو می توان آبان و آذر را بهترین ماه های سال انتخاب کرد.
  • در اواخر آذر تا بهمن ماه کمی دچار تلاطم در دریا می شویم که بر اساس نظرات در مورد سفر به کیش در این فصل برخی از تفریحات آبی محدود می شود که قطعا مطلوب شما نیست. در
  • در آخر اسفند مجددا شروع هوا خوب در کیش می باشد و این آب و هوا خوب تا فروردین و البته اردیبهشت ادامه دارد و شما می توانید از سفر خود لذت زیادی ببرید که البته مشکلات دیگری به همراه دارد که در ادامه به طور مفصل به آن ها می پردازید.

بهترین ماه و فصل برای سفر به کیش از نظر هزینه ای

هزینه ها یکی از مواردی می باشد که حتما در سفر به کیش باید در نظر بگیرید. قطعا تمام افرادی که قصد سفر به این جزیره را دارند پیش از سفر در خصوص نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان تحقیقاتی کرده اند و می دانند بهترین فصل های کدام است. در نتیجه با پر شدن هتل هزینه اتاق در این جزیره بسیار بالا می رود و البته می توان انتظار داشت که حتی قیمت تفریحات نیز بالا برود. از این رو شهریور را می توان مناسب ترین ما دانست چرا که هزینه های آن معقول تر است و آب و هوا نیز کاملا قابل تحمل می شود.

اگر در تابستان به کیش سفر کنیم چه تفریحاتی برویم ؟

  1. تفریحات آبی چرا که می تواند در این فصل لذت بخش باشد.
  2. پارک یا دلفین شو چرا که اولا در محیط نسبتا بسته است و دوما جذاب است.
  3. پاساژ گردی چرا که گرما را حس نمی کنید.
  4. پارک برفی که دقیق مناسب فصل تابستان است تا زیر نور افتاب از برف لذت ببرید.
  5. جنگ ها و ….

البته طبیعتا تفریحاتی مانند ساحل نشینی یا قدم زدن و موتور سواری و … در فصل تابستان تا حدودی محدود می شود که شما باید کمی دقت نمایید.

نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان

در کدام فصل کیش شلوغ تر است ؟

بدون شک شلوغ ترین فصل کیش از اواخر اسفند تا اواخر فروردین می باشد که شما قطعا با مشکلات زیادی رو به رو می شوید چرا که در یک جزیره کوچک افراد زیادی قرار گرفته اند که اولا در قیمت و هزینه ها تاثیر بسیار زیادی دارد و دوما استفاده از تفریحات این جزیره را برای شما محدود می کند و ممکن است حتی به برخی از آن ها نرسید از این رو بر اساس نظرات مردمی پیشنهاد می شود در فصول شلوغ به هیچ عنوان به کیش سفر نکنید تا لذت بیشتری از سفر خود ببرید.

فصول گرم برای کیش بهتر است یا فصول سرد ؟

باید بدانید که فصول گرم و سرد در شهر های عادی کشور ما معنی ندارد و حس می شود. در کیش هوا بسیار گرم و هوا معتدل معنی پیدا می کند که شما در فصول سرد که نیز بروید شاید هیچگاه نیاز به لباس های بسیار سنگین و گرم پیدا نکنید و صرفا همان لباس های کمی ضخیم تر شما کفایت کند. از این رو اگر سرمایی هستید و با گرما مشکل ندارید شهریور می تواند فصل خوبی بر اساس نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان باشد و اگر حتما خنک و بهاری بودن هوا برای شما مهم است پس فصول سرد بروید.

چگونه بهترین زمان را برای سفر به کیش انتخاب کنیم ؟

بر اساس شرایط خودتان ! این شمایید که تصمیم می گیرید آیا کیش برای شما در فصل تابستان مناسب است یا نه و حتی می توانید کمی رطوبت آن را تحمل کنید یا خیر. از این رو به شما پیشنهاد می کنید اعضا سفر خود را مشخص کنید و بر اساس توان جسمی آن ها بهترین فصل را انتخاب کنید و به این جزیره زیبا یک سفر خوب داشته باشید.

سخن آخر در خصوص نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان

ما در این مطلب سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص نظرات در مورد سفر به کیش در تابستان در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم استفاده برده باشید. در نهایت فراموش نکنید بر اساس زمان بندی شما تابستان می تواند بهترین و بدترین فصل سفر به کیش باشد پس حسابی دقت کنید !

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا