معرفی بهترین ماسک های ورقه ای برای آقایان برای روتین پوستی

معرفی بهترین ماسک های ورقه ای برای آقایان
معرفی بهترین ماسک های ورقه ای برای آقایان

ماسک ورقه ای برای آقایان هم می تواند معجزه کند و در روتین پوستی آنها قرار گیرد، خرید ماسک ورقه ای تنها مختص خانم ها نیست. اصولا پوست آقایان به دلیل داشتن ریش رطوبت خود را از دست می دهد از طرفی ممکن است تعادل چربی صورت به دلیل داشتن ریش بهم بریزد و همین امر نیز زمینه ساز بروز جوش و آکنه خواهد بود.

یکی از راه های کنترل چربی، پاکسازی منافذ و بازگرداندن رطوبت به پوست استفاده از ماسک ورقه ای است و این روزها استفاده از ماسک ورقه ای برای صورت آقایان در سالن های زیبایی رواج یافته است.

بهترین ماسک های ورقه ای برای آقایان

اینکه کدام ماسک بهترین است به نوع پوست و نیاز آن بستگی دارد در ادامه چند برند محبوب و مطرح که بیشترین آمار استفاده در بین آقایان را داشته به همراه ویژگی هر کدام معرفی خواهیم کرد تا با توجه به نوع پوست خود انتخاب دقیق تری داشته باشید.

  1. برند اکسی (شامل پکیج 3 تایی بر پایه ترکیبات گیاهی)
  2. برند بیوآکوآ
  3. برند جکسون برو

در ادامه این برندها را توضیح داده ایم.

1. ماسک ورقه ای اکسی مخصوص پوست آقایان

پکیجی بسیار کامل برای آن دسته از آقایانی که با مشکلات پوستی مواجه شده اند، ترکیبات این ماسک به گونه ای است که خواص کاملا درمانی دارد. در این پکیج سه ماسک مجزا دیده می شود. هر سه ماسک با ترکیباتی گیاهی و سرشار از مواد مغذی، پوست شما را تغذیه و ترمیم خواهند کرد.

اگر از مشکلاتی مثل جوش، تیرگی پوست پس از آفتاب سوختگی، کم آبی وخشکی پوست و اگزما رنج می برید ماسک ورقه ای اکسی می تواند مثل یک معجزه عمل کند. این ماسک دقیقا بر اساس نیازهای یک پوست مردانه طراحی شده است.

  • بر پایه ترکیبات کاملا گیاهی
  • خاصیت آبرسانی بسیار خوب
  • نرم کننده برای پوست های خشک

2. ماسک ورقه ای استانولات از برند بیوآکوآ

این ماسک با ماهیت کنترل چربی پوست آقایان طراحی و ارائه شده است پس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای آقایانی با پوست چرب باشد و به تایپ های پوستی خشک و کم آب توصیه نمی شود.

با آبرسانی بسیار قوی که صورت می دهد به مرور شاهد رفع چین و چروک های سطحی پوست و شاداب تر شدن صورتتان خواهید بود. حاوی ترکیبات گیاهی است و پس از مدتی تغییر رنگ پوست خود را متوجه خواهید شد. این ماسک توصیه شده از سمت رنگدونه است. برخی از ویژگی های آن عبارت اند از:

  • مناسب پوست چرب
  • مناسب برای پوست های مستعد جوش و اگزما
  • کنترل چربی پوست
  • درمان جوش
  • آبرسان مناسب
  • پاک کننده آلودگی های سطحی پوست

3. ماسک هیدروژل  Jaxon bro

یکی از پرفروش ترین ماسک های ورقه ای مخصوص آقایان که با نام تجاری هیدروژل جکسون ارائه می شود. نکته جالب در خصوص این ماسک این است که یکپارچه نیست! در حقیقت این ماسک از دو بخش تشکیل شده و کسانی که دارای ریش باشند به منظور سهولت می توانند تنها پارت مخصوص به بالای چهره را استفاده کنند و سایرین می توانند هر دو بخش را روی صورت بگذارند.

جنس این ماسک نسبت به سایر ماسک های موجود کمی ضخیم تر است به نظر می رسد که از هیدروژل ساخته شده بر همین اساس بهتر روی صورت قرار می گیرد. قبل از استفاده از این ماسک می بایست صورت خود را کاملا خشک کنید.

ویژگی ها:

  • خنک کننده عالی
  • طراحی دو بخشی ماسک (برای افراد دارای ریش و فاقد ریش)
  • فرمولاسیون گیاهی (حاوی نیاسینامید، ویتامین B3)
  • کلاژن ساز و آنتی اکسیدان
  • درمان کننده ای موثر

این نوع ماسک بر اساس پوست ضمخت مردانه طراحی شده و اصولا برای رفع مشکلاتی مانند آفتاب سوختگی، التهابات، قرمزی پوست، خشکی، جوش و… کاربردی است.

بهترین ماسک ورقه ای برای آقایان ماسک هایی هستند که به نیازهای رایج پوست مردانه پاسخ دهند به عنوان مثال اغلب آقایان به دلیل داشتن ریش از کم آبی پوست و از دست دادن رطوبت رنج می برند پس ماسک های آبرسان با ترکیبات گیاهی می تواند بهترین گزینه برای آقایان تلقی شود.

از سویی دیگر جوش و آکنه در نواحی ریش آقایان دیده می شود پس می توانند از ماسک هایی مثل استانولات برد بیوآکوآ استفاده کنند. در برندهای اکسی و بیوآکوآ ماسک های آبرسان بسیار مطرح و محبوبی وجود دارد که خانم ها و آقایان با توجه به تایپ پوستی خود می توانند از خواص بینظیر آن ها در روتین پوستی خود بهره مند شوند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا