🔸🔥 فال سرنوشت هفتگی شما : (هفته آخر آبان 1401)

فال هفته جدید
فال هفته جدید

جدیدترین فال هفتگی برای شما : فال هفته آخر آبان ۱۴۰۱ بر شما چه خواهد گذشت؟

🔸 فال هفته آخر آبان ۱۴۰۱ 🔸

فروردین

دوست فروردین ماهی! زمانی که دنیایت خاکستری به نظر می رسد یا به خصوص شغلت کسل کننده است غریزه ات حکم می کند که اقدام کنی. تو کسی نیستی که در انتظار ماجراجویی بنشینی بلکه خودت به دنبال آن می روی.

واقعا چرا باید برای شناخت نیازهای خود به دیگران تکیه کنی یا منتظر معجزه ای از کائنات باشی در حال که خودت قدرت انجام کارها را داری؟!

اردیبهشت

دوست اردیبهشتی! دوستان بی پروایت تو را به سختی درک می کنند و احساس می کنند تو از تغییر می ترسی و نمی توانی عدم اطمینان را تحمل کنی اما این درست نیست تا زمانی که یک چیز در زندگی ات هست که می توانی از آن مطمئن باشی.

شاید این روزها حس کنی به سختی می توانی یک تکیه گاه امن پیدا کنی و لنگرهای عاطفی قدیمی ات مانند همیشه ایمن به نظر نرسند اما اتفاقات خوب در راه هستند. نگران نباش.

خرداد

دوست خردادی! یکی از نقاط قوت بزرگ تو این است که می دانی جهان پر از پتانسیل های بالقوه است. می دانی که فرصت های زیادی برای شادی و عشق وجود دارد. به همین دلیل زمانی که یکی از برنامه هایت به نتیجه نمی رسد برنامه های دیگر را امتحان می کنی.

هرگز سریع تسلیم نشو و سعی کن بی سر و صدا از شکست هایت عبور کنی. بمان و مبارزه کن.

تیر

دوست تیر ماهی! ممکن است برایت سخت باشد به رابطه ای که مطمئن هستی ادامه دادنش فایده ای ندارد یا فصلی که آشکارا به خط پایان رسیده پایان دهی.

زندگی طولانی و غیر قابل پیش بینی است و کنجکاوی ات گاهی تو را در هوا معلق نگه می دارد: “چه کسی می داند چه تغییرات شگفت انگیزی ممکن است روز، ماه یا سال بعد رخ دهد؟”

با این حال گاهی باید درها را ببندی. فراموش نکن حتی مواردی که در مورد آن ها دچار تعارض هستی می توانند تو را به سوی احتمالات جدید راهنمایی کنند.

مرداد

دوست مردادی! مسئولیت اصلی تو در این لحظه استقامت است. شاید برایت سخت باشد اما گاهی اوقات همین استقامت برای ادامه دادن کافی است.

روزهایی است که به خواسته ات رسیدگی نمی شود، تو را نا امید می کنند، اعتماد به نفست از بین می رود اما شاید با وجود همه این ها به چیزهای بزرگ دست پیدا کنی. حتی اگر این طور نشد خود را شکست خورده فرض نکن.

در نهایت همه چیز آسان تر خواهد شد. کائنات کنار تو است، تسلیم نشو.

شهریور

دوست شهریوری! ممکن است احساس کنی کسانی که دوستت داشتند و در کنارت بودند رهایت کرده اند، این حس به خصوص زمانی که واقعا به حمایت نیاز داری آزارت می دهد.

مهم این است که تسلیم حس درماندگی و رنجش نشوی. تصمیم بگیر که خودت را رها نکنی و بی مهری افراد زندگی ات را نپذیری. با آن ها حرف بزن، به فضای شفافیت برو و بدان که بیش از آن چه که فکر می کنی قدرت داری.

مهر

دوست مهر ماهی! بخشی از وجودت تصور می کند باید بتوانی از احساسات خود پیشی بگیری، گویی می دانی از کجا می آیند و باعث می شوند قدرتت را از دست بدهی.

این بینش اگرچه ارزشمند است اما تو را از تجربه واقعی احساساتت بی نیاز نمی کند. هفته جاری ممکن است احساساتت شدیدتر از همیشه بروز کنند و این لزوما بد نیست بلکه تو را بهتر، دوست داشتنی تر و شجاع تر می کنند، اگر اجازه دهی.

آبان

دوست آبانی! به خودت اجازه بده از خود سوال کنی واقعا چه نوع زندگی می خواهی و چرا؟

شاید تغییر کرده باشی یا دنیای اطرافت تغییر کرده باشد. در هر صورت به نظر می رسد اهداف قدیمی ات دیگر آتشی در وجودت روشن نمی کنند. به خودت اجازه بده نظرت را تغییر دهی، حتی اگر انقلابی در درون و بیرونت ایجاد کند، در نهایت ارزشش را خواهد داشت.

آذر

دوست آذر ماهی! تو از مبارزه کردن، سخت تلاش کردن و ریسک کردن هراسی نداری اما می خواهی مطمئن شوی تلاش هایت بیهوده نخواهد بود.

تو قادر هستی تقریبا هر چیزی را تحمل کنی، مادامی که بدانی برای همیشه ماندنی نمی باشد اما اخیرا دچار شک و تردیدهایی شده ای. بدان که تغییر ثابت است و تو به رشد خود ادامه خواهی داد.

دی

دوست دی ماهی! تو به خوبی می دانی که جهان معمولا فرصت دومی برای پایان دادن به چیزها نمی دهد. باید عواقب اعمالت را بپذیری و به حرکت ادامه دهی.

با این حال هر چند وقت یک بار این فرصت را داری که دوباره امتحان کنی، مثلا اگر گفتگویی بد پیش رفته، بعد از مدتی فرصتی فراهم می شود تا منظورت را بهتر بیان کنی. تو می توانی همان طور که دوست داشتی رفتار کنی.

نمی توانی گذشته را دوباره بنویسی اما می توانی درس هایش را بگیری، این هدیه را ناچیز ندان.

بهمن

دوست بهمن ماهی! زمانی که مضطرب یا خجالت زده می شوی معمولا علت آن را درک می کنی. شاید یک رابطه ناخوشایند که نگرانش هستی، ضرب الاجلی که موعدش رسیده، اشتباهی در گذشته که همچنان روی تو اثر می گذارد.

با این حال شرم می تواند مبهم و موذیانه عمل کند و بدون این که علتش را بیابی همچنان زندگی تو را به هم بریزد.

شاید می ترسی که اگر دیگران واقعیت وجودت را ببینند فرار کنند. هفته جاری چالش بزرگی است که به دیگران اجازه دهی با وجود صداهای منفی در ذهنت به تو نزدیک شوند. تو شایسته مراقبت هستی، پس اجازه بده مردم به تو اهمیت دهند.

اسفند

دوست اسفند ماهی! اگرچه همیشه سعی می کنی کار درست را انجام دهی اما هیچ کس کامل نیست. تو اشتباه می کنی، صدمه می بینی و قلب هایی از جمله قلب خودت را می شکنی.

ممکن است با عزیزانت درگیر شده و حرف هایی به زبان بیاوری که پشیمان شوی. وحشت نکن. همیشه فضایی برای بخشش وجود دارد، فرار نکن، شجاعانه بمان و برای رفع مشکل تلاش کن.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا