❤️⚡️ فال سرنوشت عشق و ازدواج با اسم دو طرف [آنلاین و کامل]

فال سرنوشت عشق و ازدواج با اسم دو طرف
فال سرنوشت عشق و ازدواج با اسم دو طرف

❤️ برای مشاهده فال عشقی تان روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

قطعا با دانستن اسم دو طرف یا اسم پدر و مادر نمی توان سرنوشت عشق و ازدواج را مشخص کرد. اما نشانه هایی هستن که می توانید یک عشق حقیقی و واقعی را تشخیص دهید. در ادامه به برخی از این نشانه ها پرداخته ایم.

حتما ببینید : سوالات خواستگاری و آشنایی دو طرف

نمی دانید عاشق تان هست یا نه؟ به دنبال این 12 نشانه بگردید!

عشق رمانتیک می تواند احساس خارق العاده ای داشته باشد. با این حال، عشق همیشه شگفت انگیز و بی نقص نیست. در زندگی واقعی، اغلب غیر قابل پیش بینی، خسته کننده و حتی دردناک می شود.

البته که عشق مزیت های زیادی دارد، اما این مزایا معمولا بدون تلاش و تمایل به پذیرش برخی چالش ها به عنوان بخشی از فرآیند دوست داشتن، به دست نمی آیند.

اغلب می گویند که وقتی کسی عاشق شماست، شما این عشق را می فهمید. اما همیشه اینطور نیست.

عشق واقعی دارای 12 نشانه اصلی است، که توسط آن ها می توانید به حقیقی بودن آن پی ببرید. این 12 نشانه به شرح زیر می باشند:

1. در کنار او احساس امنیت می کنید

امنیت، سنگ بنای روابط عاشقانه است. فردی که شما را دوست دارد، به شما آسیب جسمی وارد نمی کند و یا به داشته های شما آسیب نمی رساند.

او همچنین شما را تهدید نمی کند یا تحت فشار قرار نمی‌ دهند تا کارهایی را انجام دهید که دلتان نمی خواهد؛ به جای شما تصمیم نمی‌ گیرد، و حمایت های اجتماعی تان را قطع نمی کند.

احساس امنیت همچنین بدین معناست که در تصمیم گیری خود آزاد باشید و نظرات خود را بدون ترس از واکنش او ابراز کنید. وقتی نظرات و اهداف تان را به اشتراک می گذارید، از سوی او تشویق دریافت می کنید، نه تحقیر یا انتقاد!

فردی که عاشق شما باشد، شما را تهدید نمی کند یا از عصبانیت برای تنبیه یا ترساندن شما استفاده نمی کند.

2. به حرف های شما گوش می دهد

فردی که عاشق شماست، به جزئیات زندگی شما علاقه مند است. او به جای اینکه فورا مکالمه را به سمت تجربیات خود منحرف کنند، مشتاقانه و به طور فعال به حرف های شما گوش می دهد.

به جای اینکه با یک «اوهوم» ساده یا «وای، چه بد» به حرف های شما پاسخ دهد، احساس می کنید واقعا به شما و صحبت هایتان توجه می کند.

3. به جای تلاش برای تغییر شما، تفاوت های شما را تایید می کند

مهم نیست شما و شریک عاطفی تان چقدر تفاهم دارید، به هر حال افراد متفاوتی هستید؛ بنابراین در همه چیز اشتراک نخواهید داشت.

کسی که شما را دوست دارد عقاید و احساسات فردی شما را به عنوان بخشی از آنچه که هستید می پذیرد. او به جای اینکه بر نظر خود اصرار ورزد، به دیدگاه شما علاقه نشان می دهد.

یک فرد عاشق، ممکن است در صورت درخواست شما، راهنمایی و مشاوره هایی ارائه دهد، اما سعی نمی کند انتخاب ها یا رفتار شما را کنترل کند.

4. به راحتی با او ارتباط برقرار می کنید

عشق، نیاز به ارتباط باز و صادقانه دارد. این به این معنی نیست که هر فکری را که دارید به اشتراک بگذارید. همه آدم ها احساسات خصوصی دارند، و هیچ اشکالی ندارد که آن ها را برای خود نگه دارید.

گاهی اوقات بهتر است به جای غر زدن در مورد موارد جزئی، گله و شکایت تان را نزد یک دوست ببرید تا خود آن شخص. اما برای پیشرفت رابطه خود، باید بتوانید در مورد مسائل مهم تر با هم صحبت کنید.

5. او مشوق شما برای پرداختن به کار مورد علاقه تان است

مطمئنا شرکای عاطفی باید از همراهی یکدیگر لذت ببرند. با این حال، یک فرد عاشق تشخیص می دهد که شما خارج از رابطه تان دارای یک هویت جداگانه هستید و زمانی که می خواهید وقت خود را با دوستان یا سرگرمی های مورد علاقه تان بگذرانید، از شما حمایت می کند.

او همچنین به جای اینکه انتظار داشته باشد فقط شخص شما او را سرگرم کنید یا تمام نیازهای اجتماعی اش را برآورده سازید، دوستی ها و علایق خود را نیز، حفظ خواهد کرد.

6. به یکدیگر اعتماد دارید

اعتماد، اغلب همراه با عشق ایجاد می شود و معمولا یکی بدون دیگری وجود ندارد.  فردی که واقعا عاشق شماست، به احتمال زیاد به شما اعتماد خواهد کرد، مگر اینکه به او خیانت کنید.

یک عاشق واقعی، وقتی برای دیدن دوستان تان بیرون می روید، شما را دنبال نمی کند و یا تلفن همراه تان را چک نمی کند.

اگر دلیل محکمی نداشته باشد، هرگز شما را به دروغگویی یا خیانت متهم نمی کند، یا اصرار نمی کنند که با هم به همه جا بروید.

7. به خاطرتان تلاش می کند

جذابیت ممکن است در یک لحظه اتفاق بیافتد، اما عشق پایدار نیاز به زمان و تعهد بیشتری دارد.

ممکن است عاشقانه به نظر برسد که کسی بلافاصله بعد از یک روز آشنایی، تصمیم می گیرد که از شما خواستگاری کند! اما این امر گاهی اوقات نشان دهنده یک شخصیت کنترل کننده یا دستکاری کننده است، نه یک عاشق واقعی.

عشق فوری می تواند ضعیف و متزلزل به نظر برسد. عشق حقیقی معمولا در یک لحظه شکل نمی گیرد. کسی که واقعا شما را دوست داشته باشد، تلاش می کند پایه های عشق تان را محکم بنا کند.

8. همکاری و سازش برایتان مقدور است

تعارض لزوما یک رابطه را ناسالم نمی سازد، اما شیوه برخورد شما با تعارضات، تفاوت ایجاد می کند. نگرش «فقط من درست می گویم» نشان دهنده یک رابطه عاشقانه نیست!

کسی که شما را دوست دارد، با تحقیر به شما نگاه نمی کند، اصرار نمی کند که حق با اوست، و یا از شنیدن حرف های شما امتناع نمی ورزد.

در روابط سالم، هر دو طرف با یکدیگر همکاری می کنند تا راه حل هایی را برای مشکلات خود بیابند.

9. به شما در برآورده کردن نیازهایتان کمک می کند

یک عاشق واقعی نمی‌ تواند (و نباید) همه‌ کاری را برای شما انجام دهد؛ اما او موفقیت‌ های شما را تشویق می‌ کند و در هنگام زمین خوردن پشت شما خواهد بود. او در زمان نیاز به شما کمک می کند و اگر نتواند، نظرات و پیشنهادات مفیدی را ارائه می دهد.

10. به شما احترام می گذارد

روابط عاشقانه، بدون احترام نمی توانند رشد کنند. شریک عاطفی که به شما احترام می گذارد، نشان می دهد که برای شما و زمان با هم بودن تان ارزش قائل است. او همچنین از انتخاب های شما حمایت خواهد کرد، حتی اگر موافق آن ها نباشد.

11. هر روز عشق را می بینید

شاید شریک عاطفی تان هر روز در محل کار برایتان ناهار نیاورد یا با هدایای فانتزی غافلگیرتان نکند، اما او هر روز صبح، وقتی وارد آشپرخانه می شوید، یک فنجان قهوه به دست شما می دهد. او هرگز قرارش با شما را فراموش نمی کند و هر وقت وارد اتاق می شوید، لبخند می زند.

عشق در لحظات کوچک زندگی روزمره بیشتر به چشم می خورد. کسی که واقعا عاشق شما باشد، به جای اینکه شما را با اقدامات تجملاتی از هوش ببرد، به سادگی حضور و توجهی دلسوزانه در زندگی شما دارد.

12. بهترین ها را برایتان می خواهد

عشق همیشه به معنای «تا ابد با هم بودن» نیست. گاهی اوقات با وجود عشق، نمی توان یک رابطه را نجات داد؛ زیرا تفاوت ها آنقدر زیاد می شوند که بهتر است به دنبال فرد مناسب تری بگردید.

به عنوان مثال، یکی از شما بچه می خواهد و دیگری نمی خواهد. یا شاید شما دوست دارید در شهری زندگی کنید که خانواده تان در آن هستند، اما طرف مقابل تان برای زندگی کردن در شهر دیگری برنامه ریزی کرده است.

کسی که واقعا شما را دوست داشته باشد، به محض اینکه مشخص شود رابطه تان حتی الامکان مسیر خود را پیموده است، شما را رها می کند.

منبع: www.healthline.com

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا