⭐️ فال روزانه واقعی تاروت چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲!

فال روزانه تاروت شخصی واقعی امروز
فال سرنوشت تاروت تک کارتی فردا

✅ برای مشاهده سریع فال حافظ امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

✅ برای مشاهده فال شخصی امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال روزانه امروز

✅ برای مشاهده فال روزانه تاروت روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

فال روزانه سرنوشت تاروت

کارت هفته : ملکه چوبدست

در حالی که هر علامت زودیاک کارت تاروت خود را دریافت می‌ کند ما کارتی نیز کشیده‌ ایم که انرژی کلی را که بر روی جمع تاثیر می‌ گذارد توصیف می‌ کند. و برای این هفته آن کارت صدای درونی شما را آزاد می کند، زیرا اتفاقا ملکه چوبدست است.

ملکه چوبدست نشان می دهد که این هفته یک انرژی جذاب و پرشور از درون شما ساطع شده است که دیگران را متوجه شما می کند. در واقع شما می توانید خود را در مرکز توجه قرار دهید.

این زمان عالی برای ارتباط با دیگران و ادغام خود در گروهی از افراد همفکر است. خودداری نکنید – اشتیاق شما ممکن است مسری باشد.

فروردین

کارت تاروت : نوباوه شمشیر

اگر برای شروع ایده ای که داشته اید منتظر زمان ایده آل بوده اید این همان زمان ایده آل است. نوباوه شمشیر نشان می دهد که شما پر از انرژی و هیجان در مورد یک پروژه یا سرمایه گذاری جدید هستید.

سوال این است که آیا وقتی شروع به کار کردید می توانید این شور و شوق بی حد و حصر را حفظ کنید؟ مهم نیست که کدام جهت را در زندگی انتخاب می کنید، همیشه موانعی وجود دارد که باید بر آن ها غلبه کنید اما اجازه ندهید که شما را منصرف کند.

اردیبهشت

کارت تاروت : ارابه

ارابه کارتی است که اراده، عمل و خویشتن داری را تشویق می کند. در این هفته از شما خواسته می‌ شود که در قدرت خود قدم بگذارید و شجاعانه کنترل را در دست بگیرید تا به سمت هدفی که دارید پیش بروید.

اکنون زمانی نیست که منفعلانه منتظر اتفاقات خوب باشید. این کارت می‌ داند که هر چیزی که ارزش داشته باشد، نیازمند کار سخت و نظم است. با بستن زره عاطفی و ذهنی خود به خود اجازه می‌ دهید تا به آینده خود بپردازید بدون اینکه مانعی در مسیر ایجاد شود.

خرداد

کارت تاروت : ملکه شمشیر

آماده باشید تا در این هفته بر تخت خود بنشینید. ملکه شمشیر فوق‌ العاده فهیم است، تجسم تیزبینی و پختگی فکری است که به او کمک می‌ کند سر و صدای احساسات و نظرات بیرونی را کنترل کند.

ممکن است در حال حاضر یا در آینده نزدیک با تصمیمی روبرو شوید و این کارت به عنوان یادآوری برای تکیه بر منطق خود و بررسی تمام حقایق قبل از ادامه کار است. شما تجربه و خرد فراوانی دارید که می توانید از آن ها استفاده کنید پس حتما از آن ها استفاده کنید.

تیر

کارت تاروت : شوالیه سکه

شوالیه سکه از شما می خواهد که در این هفته برای ایده های خود تلاش کنید. شاید شما از آن افرادی هستید که فقط در مورد ایده های خود فقط صحبت می کنید نه عمل! از طرف دیگر می‌ توانید مسئولیت‌ های روزانه خود را به نفع پیشنهادات هیجان‌ انگیزتر کنار بگذارید.

مهم نیست در چه وضعیتی هستید، شما تشویق می‌ شوید تا برنامه‌ ای برای اقدام ایجاد کنید یا به یک روال پایبند باشید زیرا پیشرفت به بهترین وجه از طریق نظم و انضباط حاصل می‌ شود.

مرداد

کارت تاروت : 4 شمشیر

استراحت کنید، فکر کنید و بهبودی خود را حفظ کنید. این پیامی است که 4 شمشیر در این هفته برای شما دارد. ممکن است اخیرا با شرایط سختی مانند از دست دادن شغل، پایان یک رابطه یا مسائل مربوط به پول روبرو شده باشید. این موضوع چیزهای زیادی را از شما گرفته و اکنون ممکن است از نظر ذهنی، جسمی، عاطفی و روحی احساس خستگی کنید.

مدتی را برای ریکاوری و شارژ مجدد انرژی اختصاص دهید. مهم است که این فرصت را به خود بدهید تا دوباره خود را فعال کنید – این به شما کمک می کند با روحیه و دیدگاهی جدید به دنیا بازگردید.

شهریور

کارت تاروت : ستاره

می توانید کمی راحت تر نفس بکشید زیرا این هفته آرامش فرا رسیده است. ستاره یک مهلت پس از یک دوره تغییر یا مشکل بزرگ را نشان می دهد. در حالی که گذر از این آشفتگی برای شما آسان نبوده است، شما توانسته اید هر چالشی را که زندگی سر راه شما قرار داده است تحمل کنید.

چه درس هایی آموخته اید؟ چه چیزی را توانستید رها کنید که مانع شما شده بود؟ چگونه متفاوت جلو می روید؟ اکنون زمان آن است که شما افکار قدیمی را کنار بگذارید تا بتوانید به عنوان فردی که قرار بود باشید ظاهر شوید.

مهر

کارت تاروت : 9 جام

دریافت 9 جام می تواند نشان دهنده این باشد که این هفته ای است که ستاره های شما در نهایت شروع به هماهنگ شدن خواهند کرد. هنگامی که این کارت ظاهر می شود، سیگنالی از جهان است که همه چیز در زندگی شما همانگونه است که باید باشد.

این دوز انرژی خوش شانس می تواند به معنای احساس رضایت کامل از شغل، رابطه و دوستی های شما باشد. برای قدردانی از نعمت های فراوانی که زندگی در حال حاضر به شما ارائه می دهد، وقت بگذارید.

آبان

کارت تاروت : 6 شمشیر

این می تواند هفته ای باشد که بالاخره چیزی را منتشر می کنید که برای مدت طولانی در سر شما بوده است. 6 شمشیر به عنوان یادآوری است که اگرچه ممکن است دشوار باشد اما گاهی اوقات ما چاره ای نداریم جز اینکه از یک موقعیت چالش برانگیز عبور کنیم.

چه چیزی را نگه داشته اید که مانع از ایجاد آینده روشن تری برای شما شده است؟ اکنون زمان آن است که یک بار برای همیشه این موضوع را رها کنید. این کار آسانی نخواهد بود اما در نهایت کار درستی است.

آذر

کارت تاروت : 3 جام

3 جام کارت جشن و دوستی است بنابراین می توانید خود را در حال مهمانی در این هفته با نزدیک ترین افراد به خود بیابید. یک مهمانی با دوستان خود ترتیب دهید. یک مهمانی شام برای خانواده برگزار کنید. چند نفر از همکاران را جمع کنید و یک ساعت خوش را در کنار هم بگذرانید.

این خیلی به کاری که انجام می دهید مربوط نمی شود بلکه رفاقتی است که با اطرافیان تان احساس خواهید کرد. زندگی تماما در مورد مسئولیت ها و تعهدات نیست پس همین الان همه چیز را رها کنید و از خودتان لذت ببرید.

دی

کارت تاروت : ملکه

دریافت کارت ملکه نشان می دهد که این هفته هدایایی را از اطرافیان تان دریافت خواهید کرد. گرفتار شدن در سرعت جنون آمیز زندگی روزمره آسان است اما اکنون از شما خواسته می شود متوقف شوید، سرعت خود را کم کنید و با حواس خود ارتباط برقرار کنید.

یک غذای خوب بخورید، بایستید و گل ها را بو کنید، در هوای تازه جنگل تنفس کنید، خود را برای دیدن، بوییدن، شنیدن، لمس کردن، چشیدن و تجربه واقعی بزرگترین پاداش های زندگی آماده کنید.

بهمن

کارت تاروت : تک شمشیر

لحظه موفقیت شما فرا رسیده است. تک شمشیر نشان می دهد که مه در حال بلند شدن است و شما در این هفته وضوح ذهنی بیشتری خواهید داشت. ممکن است به نظر برسد که دنیا را از طریق یک لنز کاملا جدید می بینید، لنزی که به شما کمک می کند سر و صدا را کاهش دهید و به اصل موضوع برسید.

آیا یک وضعیت آنطور که به نظر می رسد نیست؟ آیا کسی شما را فریب داده است؟ آیا خودتان را فریب داده اید؟ فرصتی به شما داده می شود که هوا را پاک کنید و چیزها را دقیقا همان طور که هستند ببینید.

اسفند

کارت تاروت : 5 فنجان

5 فنجان نشان می دهد که به خود اجازه داده اید در دریایی از پشیمانی و ناامیدی غوطه ور شوید. در حالی که دردی که احساس می کنید بسیار واقعی است و نباید آن را به حداقل برسانید ولی نباید خیلی در این وضعیت بمانید.

با انتخاب تمرکز بر شکست ها یا اشتباهات درک شده خود نمی توانید چیزهای مثبت را درست در مقابل خود ببینید و همچنین نمی توانید به سمت بهترین ها حرکت کنید. هنوز امیدی وجود دارد و این مهم است که در این هفته آن امید را پیدا کنید و توجه خود را به آن معطوف کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا