⭐️ فال تاروت روزانه : سرنوشت امروز من چیست؟

فال تاروت امروز
فال تاروت امروز : daily tarot

⭐️ فال روزانه تاروت ⭐️

فروردین

کارت تاروت: پنج چوبدست

در زندگی همیشه مشکلاتی وجود خواهد داشت. مشکلات قطعا ناخوشایند هستند، اما آن ها همچنین فرصت هایی برای بروز شگفتی های درونی شما فراهم می آورند. آن ها ایمان شما را توسعه می دهند و به شکل گیری شخصیت بهتری از شما کمک می کنند.

اردیبهشت

کارت تاروت: ابله

حرکت شما رو به جلوست و گذشته را فراموش می کنید. ممکن است دیگران سعی کنند شما را به حالت سابق برگردانند. احترام به نظرات آن ها همیشه امری مهربانانه از سوی شماست، اما نباید مانع رسیدن شما به اهداف و رویاهایتان شود.

خرداد

کارت تاروت: سه شمشیر

ممکن است یک نفر قلب شما را بشکند. درد هرگز خوشایند نیست، اما ناامیدی، دری را به روی شادی خالص باز خواهد کرد. شاید نیاز باشد او اینگونه از زندگی شما بیرون برود، زیرا وفاداری و تعهد عمیق شما به رابطه ای است که برایتان مناسب نمی باشد.

تیر

کارت تاروت: شش چوبدست

از زندگی در حال حاضر لذت ببرید، اما به یاد داشته باشید که خاطرات خوبی از گذشته نیز وجود دارد، که یک عمر آن ها را به همراه خواهید داشت. شما نمی توانید به عقب برگردید، اما می توانید با مرور آن ها مکثی کنید و لبخند بزنید.

مرداد

کارت تاروت: شوالیه جام

قلب شما جایگاه مناسبی دارد. وقتی آماده شروع یک فرآیند شوید، دیگر هیچ چیز نمی تواند شما را از رفتن به دنبال آنچه می خواهید، بازدارد.

شهریور

کارت تاروت: پادشاه چوبدست

شما یک رهبر واقعی هستید. امروز، سرعت انجام کارها به شما بستگی دارد و دیگران چشم شان به شما و کارهایی است که انجام می دهید.

مهر

کارت تاروت: مرگ

یک پایان، دری را به روی شروعی جدید باز می کند. این امر می تواند یک تغییر تلخ و شیرین در زندگی باشد، اما اتفاقات شگفت انگیزی برای شما رخ خواهد داد.

آبان

کارت تاروت: شش سکه

شما باید خیلی چیزها را مدیریت کنید، اما وقتی دست به کار شوید، خواهید دید که چقدر خوب از عهده تمام کارهایی که بر سر راه تان قرار می گیرد، بر می آیید.

آذر

کارت تاروت: هفت چوبدست

شما باید حتی برای مدت زمانی کوتاه، کمی فکر کنید. زمانی را برای آرامش خود در نظر بگیرید و به خودتان اجازه دهید در مورد زندگی و آینده تان فکر کنید.

دی

کارت تاروت: نه سکه

گاهی اوقات درک دیگران کار دشواری است. اما وقتی آن ها شما را ناامید یا ناراحت کنند، تازه می فهمید واقعا چه کسی هستید. آن ها آینه شما و انعکاسی از خودتان هستند. بنابراین، باعث رشد شخصی تان خواهند شد.

بهمن

کارت تاروت: هشت شمشیر

به نظر می رسد که بسیاری از چالش ها شما را از رسیدن به رویاهایتان باز می دارند، اما حقیقت این است که شما بدون توجه به شرایطی که در آن قرار می گیرید، انتخاب هایی دارید.

اسفند

کارت تاروت: پنج جام

عواطف و احساسات می توانند بر شما غلبه کنند. اما وقتی کنترل آن ها را به دست می گیرید، متوجه می شوید که خیلی بیشتر از آن چیزی هستید که تاکنون فکر می کردید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا