🔥 فال تاروت جدید : امروز چه خواهد شد؟

فال تاروت روزانه
فال تاروت امروز : daily tarot

⭐️ فال روزانه تاروت ⭐️

فروردین

کارت تاروت: ده چوبدست

این هفته کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما هر روز فقط 24 ساعت وقت دارید. به جای اینکه سعی کنید همه کارها را به یکباره انجام دهید، آن ها را آرام و به نوبت انجام دهید. سعی کنید کمی تفریح هم داشته باشید.

اردیبهشت

کارت تاروت: پادشاه جام

ممکن است شخصی قوانین را رعایت نکند یا در محل کار خوب عمل نکند، بنابراین به نظر می رسد حضور او بدون دلیل مشکل ساز شود. می توانید شما هم مانند او رفتار کنید یا اینکه از او فراتر روید. انتخاب با شماست!

خرداد

کارت تاروت: یک چوبدست

یک پیشنهاد می تواند هم مفید و هم هشدار دهنده باشد. در ابتدا ممکن است تعجب کنید که چرا این ایده به فکر خودتان نرسید!

اما هنگامی که خوب در مورد آن فکر کنید، ممکن است به این نتیجه برسید که بدون توجه به اینکه این ایده از کجا سرچشمه گرفته است، خوب است که آن را دنبال کنید.

تیر

کارت تاروت: شوالیه شمشیر

اگر اخیرا افت انگیزه داشته اید مطمئن باشید که انرژی شما به زودی افزایش می یابد. خیلی زود مانند قبل می شوید و برای حرکت کردن رو به جلو آماده خواهید شد.

مرداد

کارت تاروت: هشت شمشیر

گاهی اوقات ممکن است به دلیل ترس از ناشناخته ها، خودمان را از رویاهایمان دور سازیم. طبیعی است که در مورد چیزهایی که نمی توانید کنترل شان کنید، عصبی باشید، اما بودن شما در اینجا دلیل دارد. به فرآیند اعتماد کنید!

شهریور

کارت تاروت: نه شمشیر

افرادی که ذهن کوچکی دارند، در مورد شما شایعاتی می سازند. هرچه بیشتر به دنبال رویاهایی بروید که از آن سر در نمی آورند، بیشتر تصورات آن ها را به هم می ریزید! اجازه ندهید مخالفان شما با سخنان ناپسند، شما را بازدارند. با اعمال خود پاسخ آن ها را بدهید.

مهر

کارت تاروت: یک جام

قبلا به میل و خواسته خود کار می کردید، اما الان کار کردن برایتان سخت شده است. باید دلیل آن را پیدا کنید. برای تمرکز و به دست آوردن وضوح بیشتر، آن را یادداشت کنید.

آبان

کارت تاروت: پنج جام

وقت گرانبهای خود را برای بحث آنلاین با افرادی که نمی‌ شناسید، تلف نکنید. شما باید کارهای مهم تری با زمان خود انجام دهید. انرژی خود را روی بهترین زندگی که می خواهید متمرکز کنید، و اپلیکیشن های تلفن همراه تان را ببندید و کنار بگذارید!

آذر

کارت تاروت: پاپ اعظم

قوانین، کار خود را در طول تاریخ انجام داده اند! شما اینجا هستید تا تغییرات بزرگی ایجاد کنید که مردم قبلا از آن می ترسیدند یا قادر به ایجاد آن نبودند. شجاعت شما می تواند زندگی یک نسل کامل را تغییر دهد. استقامت بورزید و پیشرو باشید.

دی

کارت تاروت: دو چوبدست

مراقب دوستان تان باشید. نباید انرژی ترس از دست دادن کسی را وارد وجودتان کنید. خودتان را بهتر بشناسید تا زمان را از دست ندهید. دقایق به سرعت در حال سپری شدن هستند و باید از امروزتان، نهایت استفاده را داشته باشید.

بهمن

کارت تاروت: سه شمشیر

آیا کسی از پشت به شما خنجر زده؟ امروز نیاز به در آغوش گرفتن دارید. مردم کارهای مشکوک انجام می دهند اما یک دوست خوب می داند که چه چیزی می تواند روز شما را روشن کند.

اسفند

کارت تاروت: ده سکه

امروز یک پیروزی دارید! شاید آنچه به دنبالش هستید را در قالب یک پیشنهاد شغلی خوب، و یا برنده شدن در قرعه کشی به دست آورید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا