⚡️ فال سرنوشت ابجد فردا (پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲)

فال سرنوشت روزانه ابجد فردا
فال ابجد امروز اصلی آنلاین

⚡️ برای مشاهده فال تان روی دکمه زیر کلیک کنید!

فال ام را نشان بده!

⭐️ برای مشاهده فال تاروت روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

✅ برای مشاهده فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

⚡️ فال روزانه ابجد فردا ⚡️

فروردین: ب ب د

شاید وقت آن رسیده باشد که به رابطه آسیب دیده خود رسیدگی کنید، ولی تقریبا غیر ممکن است که بتوانید در حین بحث در مورد این مسئله خشم خود را به طور کامل کنترل کنید ،سعی کنید تا جای ممکن همراه با ملایمت اما رک و صریح در مورد خواسته هایتان صحبت کنید.

اردیبهشت: ج آ ب

با وجود این که خودتان فکر می کنید نیازهایتان را به طور واضح بیان کرده اید و دیگران متوجه حرف هایتان شده اند، آنها هنوز درست نمی دانند که شما چه می خواهید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که سوءتفاهم ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود.

خرداد: ج آ آ

البته که باید رویاهایتان را دنبال کنید، ولی نباید عقل و منطق را کنار گذاشته و احساساتی برخورد کنید. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید، با طرف مقابلتان در مورد آن صحبت کنید.

تیر: ج ج د

فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و هیچ نقصی ندارد، ولی نباید بگذارید که این دیدگاه شما را از عالم واقعیت دور کرده و برایتان دردسرساز شود. خودتان را با جریان زندگی همراه کنید تا در مقابل بتوانید تجربیاتی بسیار خوشایند را به دست بیاورید.

مرداد: ج د ج

اشتباهات گذشته تان امروز به سراغتان خواهند آمد و خواهید دید که کجای کار اشتباه کرده اید. در هر صورت به جای این که خودتان را سرزنش کنید از این اشتباهات درس بگیرید.

شهریور: ج ج د

دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند

مهر: آ آ د

امروز احساسات شما در اوج قرار دارند و کنترل آنها برای شما کار آسانی نخواهد بود. این مسئله باعث می شود کمی در خودتان فرو بروید و دلتان نخواهد با کسی حرف بزنید چرا که فکر می کنید به زبان آوردن افکارتان دردسر ساز خواهد بود.

آبان: ب د ج

به نظر می رسد همه آن چیزهایی که می خواهید زمانی بیش از آنچه انتظار دارید می برند و سخت به دست می آیند و این موضوع شما را تا حدودی ناراحت می کند. با این حال خوشبختانه در حال حاضر شما به سادگی تسلیم سختی ها و انرژی منفی نمی شوید.

آذر: ج ب د

باید به وعده هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، ولی دنبال کردن رویاهایتان نیز بی اهمیت نیست و نمی شود خودتان را قربانی دیگران و خواسته هایشان کنید. اگر می خواهید که رابطه تان رشد کرده و محکمتر شود باید سعی کنید هر چقدر هم که برایتان سخت باشد خودتان را جای طرف مقابلتان گذاشته و از زاویه دید آنها به وضعیت موجود نگاه کنید.

دی: د ب ج

در این روزها که عزیزانتان به کمک شما نیاز دارند آنها را تنها نگذارید و اجازه ندهید مشکلات کوچکی که بین شما وجود دارند میان شما و آنها فاصله ایجاد کنند.

بهمن: د د ج

سعی کنید از این موقعیت استفاده کرده و با وقت گذراندن با عزیزانی که این روزها حال و هوای خیلی خوبی ندارند حالشان را بهتر کنید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید.

اسفند: آ ج ب

تسلیم انرژی منفی اطرافیانتان نشوید و تمام تلاشتان را برای انجام همان کاری که خودتان دوست دارید انجام دهید. مسائل کاری که ذهنتان را درگیر کرده اند بد نیست در خلوت و به صورت جدی به آنها فکر کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا