⚡️🔥 غمگین ترین ها متولد کدام ماه هستند؟

غمگین ترین ها متولد کدام ماه هستند؟
غمگین ترین ها متولد کدام ماه هستند؟

برخی از افراد زندگی را با نگرش نیمه خالی لیوان می بینند و به نظر نمی رسد که از هیچ چیز لذت ببرند. آن‌ ها خیلی سریع حرکت می‌ کنند و نمی‌ توانند لحظه‌ های کوچک و شاد زندگی را درک کنند.

در این طالع بینی با غمگین ترین متولدین ماه ها آشنا می شوید.

ناراحت ترین ها متولد کدام ماه هستند؟

6. اسفند

وقتی همیشه در حال فرار از واقعیت هستید خوشحال بودن سخت است. اسفند ماهی ها اغلب چیزهایی را از دست می دهند و ممکن است هر از گاهی کنار گذاشته شوند زیرا همیشه در سر خود به دام افتاده اند.

تارا بنت ستاره شناس و مربی معنوی خاطر نشان می کند که آن ها در تخیل خود لذت می برند اما این کافی نیست.

او می گوید : در زندگی آن ها خود را فدای خیر و صلاح دیگران می کنند اما بعد احساس می کنند قربانی هستند.

به نظر می رسد که آن ها نمی توانند از این مسیر غم و اندوه فرار کنند حتی اگر از نظر عاطفی ناسالم باشد. و در حالی که ممکن است برای مدتی کوتاه خوشحال به نظر برسند اما عموما افراد غمگینی هستند.

5. دی

دی ماهی ها استانداردها و انتظارات بالایی دارند اما این نیاز برای موفقیت می تواند دزد شادی باشد.

لورن دگولیا ستاره شناس می گوید : از یک طرف این استانداردهای بالا می تواند چیز خوبی باشد اما از سوی دیگر می تواند باعث ناراحتی زیادی شود وقتی که هیچ چیز به اندازه کافی خوب به نظر نمی رسد.

این افراد به سختی ریسک می‌ کنند زیرا از شکست می‌ ترسند. مطمئنا ایمن بودن همیشه باعث می شود چیزهای هیجان انگیز و شاد را از دست بدهند.

4. شهریور

شهریوری ها هم مانند دی ماهی ها برای خود معیارهای غیرواقعی دارند – بالاخره آن ها کمال گرایان زودیاک هستند. به همین دلیل آن ها هرگز واقعا خوشحال نیستند.

بنت می‌ گوید : آن ها مهم نیست که چه کاری انجام می‌ دهند یا چقدر سخت کار می‌ کنند به نظر همیشه می‌ توانستند بهتر باشند.

3. تیر

تیر ماهی ها فداکار هستند و همیشه دیگران را در اولویت قرار می دهند. دگولیا می‌ گوید : تصور کنید چه حسی به شما دست می‌ دهد که مدام ببخشید و هرگز دریافت نکنید… بسیار خسته‌ کننده و دلسرد کننده است.

او توضیح می‌ دهد که تیر ماهی ها فکر می‌ کنند که باید چسبی باشند که بقیه را کنار هم نگه می دارند. فشار زیادی به این فرد وارد می‌ شود که می‌ تواند باعث ناخشنودی و نارضایتی شان شود.

2. آبان

بنت می‌ گوید : آبان ماهی ها احساساتی ترین علامت زودیاک هستند و احساسی بودن هم منجر به ناراحتی می‌ شود. اگر آن ها صدمه ببینند این زخم عمیق می شود، به خصوص اگر توسط یکی از نزدیکان شان به آن ها خیانت شده باشد.

این نشانه‌ های احساسی می‌ خواهند به اندازه هر نشانه دیگری دوست داشته شوند. آن ها تمایل دارند که چیزها را برای مدت طولانی نگه دارند و اساسا بدبختی آن ها را از بین می برد.

دگولیا می‌ گوید : آبان ماهی ها در جذب احساسات بد دیگران متخصص هستند. این می تواند آن ها را با انرژی متراکمی که احتمالا متعلق به آن ها نیست در غل و زنجیر قرار دهد و باعث ایجاد موجی از ناراحتی شود.

1. فروردین

فروردینی ها همیشه دنبال چیزی هستند که می خواهند. دگولیا می‌ گوید : آن‌ ها بیش از حد درگیر نتیجه نهایی می‌ شوند که در نهایت آن ها را به غمگین ترین علامت زودیاک تبدیل می‌ کند.

فروردینی ها همیشه در حال حرکت هستند بنابراین کاهش سرعت برای لذت بردن از لذت های کوچک زندگی لزوما در ذهن آن ها نیست. اگر دائما اخم می کنند تعجب نکنید زیرا لبخند برای آن ها سخت است.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا