طرح لاک ناخن زمستانه 2023

طرح لاک ناخن

اگر چشم‌ها دریچه ورود به قلب محسوب می‌شوند، دست‌ها هم از جمله اعضای بدن هستند که جذابیتشان می‌توانند زیبایی ما را هزار برابر کند. تفاوتی نمی‌کند که انگشتان شما باریک و بلند باشند یا کوتاه و پهن! درهرحال دست‌های ما زیبا هستند و نیاز به مراقبت دارند.

یکی از فاکتورهای زیبایی انگشتان دست، ناخن‌ها هستند که توجه به بهداشت و زیبایی آن‌ها در زیبایی دست‌های ما سهم زیادی دارد. اینکه شما به ناخن‌های خود رسیدگی کنید، آنها را مرتب کنید و مراقبشان باشید، سبب دوام و استحکام آنها خواهد شد.

لاک ناخن، تغییر یا تکرار ؟!

اگر سیر تکامل لاک‌های ناخن را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که لاک‌ها از جمله عواملی هستند که باعث زیبایی دست‌ها و ناخن‌های ما می‌شوند. البته در گذر زمان، این محصولات تحولات جذاب و زیادی داشته‌اند که سبب شده طرفداران بیشتری پیدا کنند. برای مثال لاک با طرح زمستانی ناخن یکی از این تحولات جذاب است.

در گذشته لاک‌ها ساده بودند و رنگ‌های محدودی داشتند. اما در سال‌های اخیر به سبب پیشرفت صنایع شیمیایی و به لطف زندگی در دنیای مدرن، محصولات آرایشی بهداشتی از جمله لاک‌ها تحولات زیادی را تجربه کردند. تا جایی که امروزه ما به راحتی می‌توانیم با چند کلیک ساده خرید اینترنتی لاک ناخن جدید با سلیقه خود را انجام دهیم.

دسته‌بندی طرح‌ها و رنگ‌ها

علاوه بر رنگ‌های لاک ساده که همیشه ترند هستند، امروزه طراحی‌های ناخن مجلل و متناسب با تغییرات فصل یا مد روز، مورد توجه بانوان زیادی قرار گرفته‌اند. از این رو برای هر اتفاقی می‌توان یک رنگ لاک و یک طراحی مخصوص را درنظر گرفت.

شما به راحتی می‌توانید از سایت‌های معتبر اینترنتی مانند فروشگاه لوازم آرایشی الانزا به آدرس elanza.com رنگ‌های مورد نظر خود برای طرح زمستانی ناخن را انتخاب کنید و خرید دلچسبی داشته باشید. این یعنی شما بدون هیچ محدودیتی به دنیای بدون مرز لاک‌ها آمده‌اید.

طرح لاک ناخن

در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با رنگ‌های مخصوص فصل زمستان برای طراحی ناخن زمستانی ۲۰۲۳ آشنا کنیم. بدون شک برای شما هم جالب خواهد بود که بدانید در فصل‌های سرد سال می‌توان رنگ‌ها را به تفکیک جدا کرد و با آنها طراحی‌های زیبایی انجام داد. بله، دنیای مدرن حتی برای احساس گرما و سرمای شما نیز شگفتی‌های زیادی را ارائه کرده است.

رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری

یکی از رنگ‌های جذاب و پرطرفدار در فصل زمستان رنگ خاکستری یا نقره‌ای است. خاکستری در دایره رنگ و در دنیای جذاب و متنوع رنگ‌ها به عنوان یک رنگ خنثی معرفی می‌شود. در این رنگ شما تنالیته‌های روشن از خاکستری نیلی تا خاکستری طوسی تیره را مشاهده خواهید کرد.

این رنگ لاک مخصوص فصل زمستان است و با آن می‌توان یک طرح زمستانی ناخن زیبا را اجرا کرد. رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و طیف‌های مختلف این دو رنگ، به دلیل خنثی بودن می‌توانند با رنگ‌های دیگر مانند قرمز آتشین ترکیب شوند.

طرح لاک ناخن زمستانه ۲۰۲۳ می‌تواند ترکیبی زیبا با رنگ‌های گرم و طرح‌های جذاب باشد. اگر در فصل زمستان هستید و به یک مهمانی دوستانه و دورهمی دلپذیر مانند دورهمی شب یلدا دعوت شده‌اید، به راحتی می‌توانید این رنگ زمستانی و جذاب را با رنگ قرمز اناری برای این شب بیاد ماندنی ترکیب کنید.

قرمزهای کاربردی

دومین رنگی که می‌توانید با خیال آسوده در طرح ناخن زمستانی ساده و شیک از آن استفاده کنید، رنگ قرمز است. به‌طور معمول کمتر خانمی را می‌توان مشاهده کرد که عاشق این رنگ فریبنده نباشد. یک رنگ گرم و پرهیجان که نشان از شادابی و طراوت زنانه دارد.

رنگ قرمز در دایره رنگ، به‌عنوان یک رنگ گرم معرفی شده و برای فصل زمستان بسیار مناسب است. شما با این رنگ جذاب می‌توانید جدیدترین طراحی ناخن زمستانی ۲۰۲۳ مدرن و خاص را تجربه کنید. همچنین این رنگ را می‌توانید با سایر رنگ‌ها مانند سبز، سفید، نقره‌ای یا خاکستری نیز ترکیب

طرح لاک ناخن

 

لاک سفید برفی مخصوص زمستان

یکی دیگر از رنگ‌های دوست داشتنی و پرطرفدار که می‌تواند برای طرح ناخن زمستانی ساده و شیک تغییرات زیادی را ایجاد کند، رنگ سفید است. سفید رنگ برف و زمستان است و برای این فصل یک انتخاب منحصربه‌فرد و عالی محسوب می‌شود.

البته به دلیل خالص بودن این رنگ به راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کرد. برای مثال سفید و قرمز یا سفید و نقره‌ای یک ترکیب جادویی محسوب می‌شوند. حتی شما می‌توانید به عنوان یک طراحی ناخن زمستانی ۲۰۲۳ این رنگ را با رنگ‌های اکلیلی خالص نیز ترکیب کرده و درخشش و تلألو تابش نور خورشید روی دانه‌های برف را در ذهن بیننده تداعی کنید.

رنگ سفید برای فصل زمستان شیک و لوکس است و دقیقا احساس سرما را القا می‌کند. درست مثل اینکه دانه‌های برف از سرانگشتان شما در حال فروریختن هستند.

لاک کالباسی و صدرنشینی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که از ابتدای خلقت لاک‌ها به‌شدت مورد توجه بوده، رنگ کالباسی یا صورتی چرک است. رنگی که با هر رنگ پوستی متناسب بوده و به راحتی می‌تواند در طرح لاک ناخن زمستانه ۲۰۲۳ برای شما بدرخشد.

رنگ صورتی کالباسی اگر درست و با رنگ‌های هماهنگ مورد استفاده قرار بگیرد می‌تواند شگفت انگیز باشد. کمتر خانمی را مشاهده می‌کنید که به این رنگ علاقه نداشته باشد یا تمایلی در خود برای استفاده از آن نبیند.

طرح لاک ناخن

این رنگ به دلیل هماهنگ بودن با رنگ پوست بدن در بیشتر موقعیت‌ها قابل استفاده است. مهمانی‌های رسمی، دورهمی‌های دوستانه، جلسات کاری و حتی یک خرید ساده، موقعیت‌های متفاوتی هستند که شما می‌توانید از رنگ کالباسی به عنوان طرح ناخن زمستانی ساده و شیک استفاده کنید.

 لاک طلایی درخشان

آخرین رنگی که به عنوان یکی از رنگ‌های ترند ناخن برای طرح لاک ناخن زمستانه ۲۰۲۳ به شما معرفی می‌کنیم، رنگ طلایی است. رنگ طلایی هم از دیرباز مورد پسند و توجه خانم‌های زیادی بوده اما چون درخشان است، به شدت جلب توجه می‌کند.

این رنگ بهتر است در مهمانی‌های خاص و در هماهنگی با تم دورهمی و لباس، مورد استفاده قرار بگیرد. لاک طلایی رنگی لوکس و باشکوه است که در مهمانی‌های رسمی و ملاقات‌های محترمانه کاربرد بیشتری دارد.

پیشنهاد ما این است که اگر رنگ پوست شما سرد و روشن است، سعی کنید از رنگ طلایی استفاده کنید که زردی کمتری دارد. این رنگ بر روی پوست شما درخشش صدچندانی از خود نشان می‌دهد. اما اگر رنگ پوست شما گندمی و سبزه است، طلایی‌های زرد رنگ برای شما جلوه ویژه‌ای دارند.

سخن آخر

در این مطلب با شما از رنگ‌هایی گفتیم که مناسب زمستان هستند. البته برای زمستان رنگ‌های دیگری مانند آبی تیره، مشکی، مرجانی، سبز کله غازی، آبی اکلیل‌دار، مسی و نسکافه‌ای نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما در نهایت این شما هستید که باید طبق نظر و سلیقه خود طرح و رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای فصل زمستان، رنگ‌های گرم است. اما شما می‌توانید با درنظر گرفتن رنگ پوست خود یا سلیقه شخصی، طرح و رنگ نهایی را انتخاب کنید. تنها نکته‌ای که در نهایت باید به شما گوشزد کنیم این است که لاک‌ها جزء مواد شیمیایی هستند که استفاده طولانی مدت می‌تواند ناخن را با مشکل مواجه کند.

بعد از یک دوره لاک زدن ترجیحا سطح ناخن را از لاک پاک کنید و اجازه دهید یک هفته تا ۱۰ روز ناخن شما استراحت کند. این کار کمک می‌کند تا سطح ناخن با قارچ‌های مختلف پوشانده نشود و شما همیشه ناخن‌هایی سالم و براق داشته باشید. استفاده از لوسیون‌ها و روغن‌ها را نیز فراموش نکنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا