سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو【سال 1402】

سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو【سال 1402】

همه انسان ها اندام های متفاوتی دارند و چاقی در هر فرد متفاوت است، بعضی از افراد به صورت یکنواخت و برخی دیگر در قسمت‌های خاصی از بدن دچار چاقی و اضافه وزن هستند که در چاقی موضعی بخش‌های مختلف بدن شاهد تجمع چربی می‌باشد. بیشتر افراد به دلیل داشتن مشغله زیاد و عدم تحرک، دچار چاقی در شکم و پهلو می شوند و زمان کافی برای انجام ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب را ندارند به همین دلیل به دنبال سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو هستند. ما در این مقاله سعی داریم بهترین جراح پیکرتراشی در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم و همچنین اهمیت لاغری شکم و پهلو را مورد بررسی قرار دهیم، تا خیلی سریع و با کمترین زمان به اندام ایده آل خود برسید.

چرا لاغری شکم و پهلو اهمیت دارد؟

یکی از قسمت های مهم بدن انسان که برای ادامه حیات ضروری می‌باشند شکم و پهلو هستند. زمانی که بافت چربی ارگان های مهم بدن همچون سیستم گوارشی و … را احاطه کند میزان عملکرد صحیح این سیستم ها کاهش یافته و باعث رساندن آسیب به بدن انسان می شوند. با اطمینان می‌توان گفت که چربی شکم و پهلو جزو بدترین نوع چربی در بدن انسان هستند، زیرا به سلامت دستگاه گوارش آسیب فراوانی وارد می‌کند به همین علت افراد باید برای کاهش چربی موضعی در ناحیه شکم و پهلو اقداماتی را انجام دهند که در ادامه آن ها را مورد برسی قرار می دهیم .

دلایل به وجود آمدن چربی در شکم و پهلو

مهمترین دلایل چاقی شکم و پهلو در به شرح زیر می‌باشد:

  • نداشتن خواب کافی و با کیفیت
  • مصرف زیاد نوشیدنی های الکلی
  • مصرف دخانیاتی همچون سیگار و قلیان
  • عوامل وراثتی و ژنتیکی ازطرف خانواده
  • داشتن استرس، اضطراب و مشکلات روانی
  • نداشتن رژیم غذایی سالم و سرشار از کربوهیدرات و چربی
  • عدم تحرک و تمرینات ورزشی، نداشتن فعالیت بدنی در حد مناسب

دلایل به وجود آمدن چربی در شکم و پهلو

لاغری سریع شکم و پهلو با پیکرتراشی

انجام پیکرتراشی بدن می‌تواند به دو صورت، هم به صورت تهاجمی و هم غیرتهاجمی و با کمک روش‌های مختلفی برای رسیدن به اندامی زیبا و ایده آل صورت گیرد. با استفاده از تکنیک پیکرتراشی می توان نواحی مختلفی از بدن از جمله شکم و پهلو که دچار چاقی شده‌اند را به ظاهری ایده آل و لاغر رساند و همچنین می‌توان گفت که، عمل پیکرتراشی بدن یکی از روش های مناسب برای حذف چربی‌ های موضعی است که در طی آن هیچ گونه آسیبی به بافت‌ها، عروق و یا حتی اعصاب بدن وارد نمی شود. در واقع می توان گفت این تکنیک برای کسانی که نمی توانند با ورزش و رژیم‌های غذایی چاقی خود را از بین ببرند راه حل مناسب است. پیکرتراشی عمل زیبایی است که هم خانم‌ها و هم آقایان می توانند آن را انجام دهند که در ادامه به توضیح تمامی این تکنیک‌ها خواهیم پرداخت.

1 . روش های پیکر تراشی با جراحی

بادی جت:

پیکرتراشی بادی جت نام دیگری دارد که به آن واتر جت نیز می گویند. نوع دیگری از لیپوساکشن است که در این روش در منطقه مورد نظر، برش جزئی ایجاد می‌شود و یک کانول در آن قسمت قرار می‌گیرد. سپس برای آب شدن چربی‌های عمیق بدن، از سیستم فشار قوی آب استفاده می‌شود.

2 . پیکرتراشی با لیپوماتیک و لیپوست:

لیپوماتیک و لیپوست یک نوع بادی اسکالپتینگ است که باعث می شود چربی اضافی از بین برود و یا آن را به قسمتی از بدن که نیاز به چربی دارد، منتقل می‌کنند. این دو روش ممکن است مانند لیپوساکشن به نظر برسند اما فناوری مورد استفاده در آن‌ها برای شکستن و مکش چربی بسیار متفاوت است و با لیپوساکشن فرق می کند. به همین علت لیپوماتیک و لیپوست باعث آسیب کمتربافت، یکنواختی چربی در زیر پوست، زیبایی ظاهری پوست و ماندگاری بیشتر می‌شوند.

3 . پیکرتراشی به روش ابدومینوپلاستی:

روش ابدومینوپلاستی با از بین بردن چربی و پوست اضافی و سفت کردن عضلات در دیواره شکم،باعث صاف شدن شکم می شود. نام دیگر این روش جراحی، tummy tuck است و تحت نظر بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

3 مورد از فواید پیکرتراشی

می توان به طور کلی از فواید پیکرتراشی به موارد زیر اشاره کرد:

1) بهبود در ظاهر بدن فرد که باعث افزایش اعتماد به نفس او می‌شود.

2) در طی یک جلسه جراحی می‌توان پوست و چربی‌های شل شده در قسمت‌های مختلف بدن را حذف کرد و از بین برد.

3) بیشتر برای افرادی که مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست داده‌اند، بهترین گزینه پیکر تراشی است. جراحان پلاستیک انجام پیکرتراشی را به عنوان آخرین مرحله در انجام روند کاهش وزن توصیه می‌کنند، چون در سفت‌تر شدن پوست و بهبود ظاهر بدن تاثیر بسیاری دارد.

تمام فواید و مزایای که در بالا ذکر شد باعث می شود که فرد بعد از انجام پیکرتراشی نیز به حفظ روند کاهش وزن خود پایبند بماند.

3 مورد از فواید پیکرتراشی

مراقبت‌های لازم بعد از عمل پیکرتراشی

  • تا جایی که امکان دارد استراحت کنید و همچنین توصیه می شود هفت تا ۱۰ روز اول پیاده‌روی به صورت آرام داشته باشید.
  • حداقل به مدت چهار هفته از انجام دادن ورزش و فعالیت‌های سنگین پرهیز کنید.
  • هرگونه درد شدید و خونریزی یا علائم غیرمعمول را به جراح خود گزارش دهید.
  • از پوشیدن لباس تنگ و هر چیزی که باعث فشار به بخیه‌های شما می شود پرهیز کنید.
  • در صورت نیاز و با وجود دستور پزشک، چندین هفته از لباس‌های تنگ استفاده کنید.

کلام آخر

پیکرتراشی یکی ازسریع ترین روش های لاغری است که امروزه بسیار سر و صدا کرده است. این روش به دلیل راحتی و رسیدن سریع به نتیجه مطلوب، یکی از پرطرفدارترین روش های لاغری بین مردم است. ما در این مقاله سعی داشته ایم سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو و اهمیت از بین بردن چربی های شکم و پهلو را با معرفی بهترین جراح پیکر تراشی در تهران برای شما عزیزان شرح دهیم و همچنین اطلاعاتی در رابطه با پیکرتراشی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید، می توانید از طریق سایت جراحتو و یا (jaraheto.net) با ما در میان بگذارید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا