زنده ماندن در میدان جنگ؛ هنر است. میتوانید هنرمند باشید!

جابه‌جایی پشت خطوط دشمن راحت است. حرکت در پشت خطوط مثل گذشتن از میان دشمن است، باید زنده بمانید تا بتوانید داستان نبرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، در یک غروب سرد زمستانی وقتی با دیگر هم رزمان خود در جایی دور هم نشسته اید و پیروزی های خود را به اشتراک میگذارید، شرح آینده نگری شما و استراتژی های گذشته تان در بازی شنیدنی و ستودنی است. زنده ماندن در میدان جنگ؛ هنر است. شاید این اولین جمله از روایت تان باشد.

زنده ماندن

کاربرد های سی پی کالاف چیست ؟

  •  دسترسی به بخش‌های ویژه بازی و پیشرفت سریع‌تر در آن
  •  خرید بتل پس پرمیوم و گرفتن جوایز شگفت انگیز
  •  همچنین، توانایی سفارشی سازی آیتم ها، کارکترها و سلاح ها در بازی
  • و درنهایت، بالا بردن ارزش اکانت به هنگام فروش آن

چرا به جم و سیپی نیاز داریم ؟

ماجرا دقیقا از جایی شروع می شود که بیدار می شویم، تصمیم میگیریم به یک کلن حمله کنیم، در جزیره ای همراه با 49 نفر دیگر برای زنده ماندن تلاش کنیم یا به میدان نبرد بازی کالاف دیوتی برویم، جنگ هیچ چهره مثبتی ندارد، تنها گاهی زمان و امتیازات، موقعیت هایی را به وجود می آورد که میتوانیم از آنها به نفع خودمان استفاده کنیم. در بازی این امتیازات اسم های متفاوتی دارند، سی پی کالاف دیوتی موبایل، جم فری فایر؛ جم کلش اف کلنز و …..

آیا نمی توان سی پی یا جم رایگان بدست آورد ؟

سی پی کالاف دیوتی، یا جم کلش اف کلنز یا جم کلش رویال و یا حتی جم فری فایر را می‌توان با شرکت در مراحل مختلف و با پیدا کردن بسته‌های شانسی متنوع به دست آورد. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که سی پی‌ها و یا جم هایی که با شرکت در مراحل مختلف به دست می‌آورید، چندان زیاد نیستند و ممکن است برای دسترسی به یک امکان ساده و خریداری آن، مجبور باشید در چندین مرحله مختلف شرکت کنید. با این کار، این بازی برای شما خسته‌کننده می‌شود و دیگر اشتیاقی به ادامه دادن آن نخواهید داشت. برای جلوگیری از این موضوع، به شما خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را پیشنهاد می‌کنیم.

یک خبر بد!

خبر بد اینکه به دلیل تحریم ها در کشور ایران شما امکان خرید مستقیم این ارزها را ندارید، پس احتمالا نومیدانه و یا از سر عصابنیت از ما میپرسید: پس راه حل چیست ؟

موجوجم یک راه حل دارد!

 برای خرید محصولات درون بازی و دریافت خدمات گیفت کارت از فروشگاه موجوجم می‌توانید کلمه موجوجم را سرچ کنید. لازم است به این نکته توجه کنید که قبل از خرید باید پکی که مد نظر دارید را انتخاب کنید،  پس از نهایی شدن انتخاب و پرداخت هزینه، شخص ارائه دهنده خدمات، از شما اطلاعاتی می خواهد تا برای خرید به اکانتتان وارد شود و پس از خرید پیامک تکمیل سفارش به شماره تان تلفن تان ارسال می شود. فکر میکنم حالا متوجه میشوید که موجوجم چرا تنها به دنبال کسانی هست که قصد کرده اند مغز خود را منفجر نکنند!

نکته: روش فوق روش خرید سی پی از سایت معتبر و با سابقه موجوجم است!

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا