برترین سایت های هوش مصنوعی برای سئو سایت کدامند؟

اگر علاقمند به تکنولوژی باشید حتما کارهایی که با هوش مصنوعی میتوان انجام داد شما را نیز شگفت زده کرده است. هوش مصنوعی تقریبا در هر صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. اما داشتان صنعت دیجیتال مارکتینگ شرایط کاملا متفاوتی دارد، چرا که در این زمینه هر روز دهها ابزار فوق العاده حرفه ای و کابردی معرفی میشود.

اگر شما هم در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعال هستید احتمالا علاقمه زیادی به ابزارهای هوش مصنوعی دارد. جالب است بدانید که بسیاری از این ابزارها به کمک سئو کارها آمده اند تا بتوانند برخی اقداماتیکه برای سئو انجام میشود را راحت تر و در زمان کمتری انجام دهند. اگر شما هم یک کارشناس سئو هستید احتمالا میدانید که میتوانید از این ابزارها در اقداماتی چون استراتژی سئو، تحقیق کلمات کلیدی، سئو خارجی و بک لینک ، تولید محتوا و … استافده نمایید.

در این پست میخواهیم به معرفی 6 ابزار مفید هوش مصنوعی بپردازیم که میتوانند برای سئو سایت شما کابردی باشند.

سایت های هوش مصنوعی برای سئو

Alli AI: راهنمای هوشمند برای رتبه بندی سایت ها

مزیت بزرگ Alli AI به عنوان یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو این است که الگوریتم های آن قابل تنظیم هستند. ما می دانیم که استانداردهای سئو گوگل هر از گاهی تغییر می کند. خوشبختانه، Alli AI به شما این امکان را می دهد که فرآیندهای خودکار خود را با جدیدترین شیوه های SEO تطبیق دهید.

برخی از امکانات این ابزار فوق العاده که 10 روز رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید، عبارت‌اند از:

خودکارسازی متا تگ‌ها

نوشتن توضیحات پیوندها به صورت خودکار

پیدا کردن alts برای تگ‌های جایگزین یا همان Alt tags

ویرایشگر زنده و بهینه‌سازی محتوا

ارائه پیشنهادهایی برای لینک‌سازی (لینک دادن به سایت‌های مرتبط)

پیدا کردن کلمات کلیدی هوشمندانه با رتبه‌های بالا

ارائه گزارش‌هایی از میزان فروش سایت

ابزار هوش مصنوعی Pro Rank Tracker برای سئو سایت

سایت های هوش مصنوعی برای سئو

یکی از سخت ترین بخش های سئو این است که بدانید رتبه شما در حال حاضر چقدر است. جستجوی دستی در گوگل کارآمد نیست و ارائه نتایج شخصی و بومی سازی شده به شما منطقی است. Pro Rank Tracker بهترین ابزار موجود در بازار برای شناسایی سریع رتبه فعلی سایت شما در کلمات کلیدی است.

ردیابی رتبه: با این ابزار شما می توانید ردیابی رتبه قابل اعتماد را از هر کجا و با هر دستگاهی دریافت کنید.

تجزیه و تحلیل رتبه بندی: نماهای آنلاین، تجسم داده ها و نمودارها که امکان تجزیه و تحلیل سریع پیشرفت رتبه بندی و تصمیم گیری آگاهانه بر اساس بینش را فراهم می کند.

گزارش دهی: چه بخواهید گزارش های خود را برای سرمایه گذاران بالقوه، مشتریان یا اعضای تیم داخلی ارسال کنید، این ابزارها توانایی ایجاد و ارسال خودکار گزارش حتی با نام و لوگوی شما را ارائه می دهد.

ابزار Neuraltext: سرویس ارائه بهترین محتوا برای سایت شما

این ابزار به شما این امکان را می دهد که فرآیندهای نوشتن محتوا و تحقیق کلمات کلیدی خود را خودکار کنید. Neuraltext پنجاه فرمت مختلف برای نوشتن محتوا دارد: از محتوای وبلاگ گرفته تا کپشن اینستاگرام و… برای استفاده از این ابزار کافیست یک کلمه کلیدی را تایپ کنید. پس از آن، این ابزار به شما کمک می کند تا با مشاهده 20 نتیجه برتر در گوگل، اطلاعات زیر را به دست آورید:

بهترین کلمات کلیدی برای آن کلمه کلیدی

بهترین سر تیترها

سؤالات متداول در مورد آن موضوع

و…

ابزار حرفه ای Jasper

بسیاری از مردم ابزار هوش مصنوعی جاسپر را به عنوان بهترین دستیار نوشتن هوش مصنوعی با کیفیت و عملکرد بالا می شناسند. برای استفاده از آن، ابتدا کلمات و ایده های اولیه را در اختیار آن قرار می دهید که جاسپر قبل از ایجاد جملات، پاراگراف ها یا اسناد بر اساس موضوع، آن ها را تجزیه و تحلیل می کند و می تواند یک مقاله 1500 کلمه ای را در کمتر از 15 دقیقه تولید کند. سرویس تولید محتوای هوش مصنوعی جاسپر دارای بیش از 50 قالب و تم برای ایجاد محتوا است، از جمله پست های وبلاگ، ایمیل ها، متون تبلیغاتی، توضیحات محصولات، کپشن اینستاگرام، عناوین و توضیحات متا، گزارش ها و موارد دیگر.

متاسفانه سایت جاسپر از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و لازم است مطالب به زبان انگلیسی تهیه و سپس به فارسی ترجمه شود. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های جاسپر آورده شده است:

دارای بیش از 11000 فونت رایگان و 2500 دسته سبک نوشتاری

پشتیبانی از 25+ زبان

رابط بصری

دستیار نوشتن با قابلیت نوشتن متن طولانی (1000 کلمه)

شناسایی عناصر کلیدی در متن (ضمایر، افعال، اسامی و غیره)

ابزار CanIRrank مشاور هوش مصنوعی شما برای سئو سایتتان

اگر علاقه دارید یک مشاور رایگان داشته باشید که به شما راهنمایی کاملی در خصوص افزایش رتبه سایتتان در موتورهای جستجو ارائه دهد، نگاهی به CanlRank بیندازید. این مشاور همان منبعی است که همیشه به دنبالش بوده‌اید. با ما همراه شوید تا بررسی کنیم چگونه این مشاور می‌تواند به شما در ارتقاء سئو و رتبه‌بندی بهتر سایتتان کمک کند.

توصیه های شخصی و خاص را برای بهبود سئوی وب سایت شما ارائه می دهد

تعیین می کند که کدام صفحات در وب سایت شما دارای بیشترین پتانسیل برای بهبود و ترافیک هستند

بهترین نکات عملی در مورد بهینه سازی صفحه، ایجاد محتوا و بک لینک سازی را به شما ارائه می دهد.

وب سایت های رقبای شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما نشان می دهد که چگونه نسبت به رقبای خود مزیت رقابتی کسب کنید.

نتیجه گیری

ابزارهای هوش مصنوعی روز به روز در حال گسترش هستند. در صورتیکه صاحب سایتی هستید باید کم کم خود را آماده کنید تا با استفاده از این ابزارها بتوانید به کسب و کار خود کمک کنید و در صورتیکه به این پدیده نوظهور توجه نکنید متاسفانه رقبا به راحتی از شما پیشی خواهند گرفت. یکی از ویژگی های خوب بسیاری از این ابزارها داشتن پلاگین برای وردپرس است. بنابراین اگر قصد دارید سئو سایت وردپرسی خود را بهتر کنید نیز میتوانید از افزونه های این ابزارها استفاده نمایید.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا