صبحانه حاوی پروتئین

19

صبحانه حاوی پروتئین: املت توفو با کلم و سیب زمینی شیرین

شما قادر نخواهید بود چنگال تان را زمین بگذارید، اما ایرادی ندارد!این املت توفو، سرشار از یک طعم اعتیادآور نمکین- شیرین است و از آنجا که با توفو، کلو و سیب زمینی شیرین درست می شود، می توانید در چند ثانیه، به احساس خوبی برسید. با 264 کالری در هر وعده سیر کننده، این صبحانه سالم سرشار از فیبر بوده و تقریبا 20 گرم پروتئین دارد.

صبحانه
صبحانه

درست کردن آن، آسان است و طعم اومامی پیاز و زیره، سیب زمینی شیرین را کاملا تکمیل می کند. مواد بکار رفته در این صبحانه، هماهنگی خاصی با هم دارند و کاملا گیاهیی هستند، بنابراین برای همه مناسب است، مخصوصا کسانی که سعی دارند چربی و کلسترول را کاهش دهند. شما می توانید این غذا را بصورت گرم در کاسه سرو کنید یا با آن رپ درست کنید و بعنوان یک ناهار زیر 400 کالری از آن لذت ببرید.

مواد لازم

1 عدد سیب زمینی شیرین کوچک که به شکل مکعب های یک سانتی خرد شده اند

1 قاشق غذاخوری روغن کانولا

نصف یک پیاز کوچک زرد، خرد شده

یک بسته 14 اونسی توفوی بسیار سفت، آب گرفته و خرد شده

4/1 قاشق چایخوری پودر سیر

1 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده

2/1 قاشق چایخوری زردچوبه

2 فنجان بچه کلم

نمک و فلفل برای مزه

روش تهیه

1- قطعات سیب زمینی شیرین را در یک تابه بزرگ بریزید و با آب بپوشانید. آن را به جوش آورید و سپس حرارت را به حد متوسط کاهش دهید و 3 دقیقه آهسته بجوشانید. تمام آب را خالی کنید.

2- روغن کانولا و پیاز را اضافه کرده، روی حرارت متوسط- بالا بمدت 7 دقیقه سرخ کنید. توفوی خرد شده، پودر سیر، زیره، نمک و زردچوبه را اضافه کنید. حدود 5 دقیقه روی حرارت متوسط بپزید و زود به زود بهم بزنید.

3- کلم را اضافه کرده و درب تابه را بگذارید، حرارت را پایین بیاورید تا آرام بجوشد و اجازه دهید برای چند دقیقه یا تا زمانیکه کلم نرم شود، بخار کند.

4- این مقدار مواد، 2 وعده بزرگ به شما می دهند.

اطلاعات

دسته: سیب زمینی، صبحانه/صبحانه دوم

تعداد وعده: 2

زمان پخت: 40 دقیقه

کالری در هر وعده: 264
/ فیتنس مگزین