مارک‌های محبوب بهترین سرخ کن بدون روغن، غذاساز و خردکن برقی

خرید لوازم برقی آشپزخانه مانند ایرفرایر، غذا ساز و خرد کن یکی از چالش‌های مهم است که اگر با دقت انجام نشود، می‌تواند شما را متضرر کند! در این مقاله می‌خواهیم نکات مهم خرید این ۳ وسیله پرکاربرد آشپزخانه را بررسی کرده و مارک‌های خوب بازار را نیز به شما معرفی کنیم. البته شما می‌توانید با مراجعه به برندهای برتر بهترین سرخ کن بدون روغن، خردکن برقی و غذاساز از بهترین مارک‌ها و پرفروش‌ترین مدل‌های روز این وسایل آشپزی مطلع شوید. از شما می‌خواهیم تا انتهای این راهنمای خرید ما را همراهی کنید.

مارک‌های محبوب بهترین سرخ کن بدون روغن، غذاساز و خردکن برقی

مارک‌های محبوب بهترین سرخ کن بدون روغن، غذاساز و خردکن برقی

در ادامه بهترین مارک هر یک از این دستگاه‌ها را معرفی کرده و برای هر کدام یک راهنمای خرید مختصر و مفید ارائه خواهیم کرد.

بهترین برند سرخ کن بدون روغن خارجی و ایرانی

مهم‌ترین فاکتوری که هنگام خرید بهترین سرخ کن بدون روغن باید به آن توجه داشت، برند تولیدکننده آن است. هم اکنون شرکت‌‌های لوازم خانگی بسیار زیادی در حوزه تولید انواع لوازم آشپزخانه با یکدیگر در رقابت هستند. توصیه ما این است که به دنبال برندهایی باشید که لوازمی با کیفیت عالی، قابلیت‌های ویژه و قیمت مقرون‌به‌صرفه روانه بازار می‌کنند.

بهترین برند سرخ کن بدون روغن خارجی و ایرانی

شرکت‌هایی که بهترین ایرفرایرهای خارجی و ایرانی بازار را تولید می‌کنند، عبارت‌اند از: دلونگی (Delonghi)، نینجا (Ninja)، تفال (Tefal)، فیلیپس (Philips)، کنوود (Kenwood)، گوسونیک (Gosonic)، پارس خزر (Pars Khazar)، بلک اند دکر (Black And Decker) و سیلور کرست (Silver Crest).

اگر شما هم تجربه‌ای از یک برند خوب ایرفرایر دارید، خوشحال می‌شویم برای کاربران ما بنویسید تا با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بهترین مارک سرخ کن رژیمی بزنند.

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن رژیمی (ایرفرایر)

دستگاه سرخ کن بدون روغن از لوازم پیشرفته و کاربردی است که با بهره‌‌مندی از تکنولوژی روز به تولید رسیده است. بدون شک هدف از تولید این سرخ‌کن‌‌ها افزایش سرعت پخت‌وپز غذا با روغن بسیار کم است. این دستگاه طی فرایند گردش هوای داخل محفظه، پخت‌وپز را انجام می‌دهد.

برای اینکه بهترین نوع سرخ کن بدون روغن را انتخاب کنید، ابتدا بهتر است یک‌سری موارد را در نظر بگیرید که در بخش پایین به آن می‌پردازیم.

انواع سرخ کن بدون روغن در بازار

سرخ کن های بدون روغن رژیمی در دو نوع کشویی و آسانسوری تولید می ‌شوند که هر یک از این سرخ‌‌کن ‌ها نیز خود دارای مدل‌‌های متنوعی هستند. مدل‌های کشویی، خود در دو طرح تک‌کاسه و دوقلو و مدل‌های آسانسوری در دو نوع چرخشی و بدون چرخش تولید می‌‌شوند.

حالا کدام سرخ کن بدون روغن بهتر است؟ پاسخ به این سوال کاملا به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد؛ ازاین‌رو، توصیه می‌کنیم تصاویر و ویدئوهای کافی در خصوص نحوه عملکرد انواع ایرفرایر (Air Fryer) را مشاهده کنید. همچنین، خواندن نظر خریداران آن محصول می‌تواند به شما کمک شایانی کند.

توان مصرفی و قدرت عملکرد ایر فرایر

توان مصرفی و قدرت عملکرد موتور از نکات مهمی است که هنگام خرید بهترین ایر فرایر باید به آن توجه داشت. هر چقدر توان مصرفی این دستگاه بیشتر باشد، بدون شک قدرت آن نیز بیشتر خواهد بود. این دو عامل رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و باعث عملکرد بهتر دستگاه شما می‌شوند.

البته توجه کنید که توان بالای موتور می‌تواند مصرف برق را افزایش دهد. به همین منظور، بهتر است مدل سرخ کن مدنظرتان مصرف انرژی پایینی داشته باشد.

ظرفیت دستگاه سرخ کن رژیمی بدون روغن

دستگاه‌های سرخ کن در مدل‌‌های ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ لیتری به تولید رسیده است. برای خانواده‌های کم جمعیت، سرخ‌کن های ۳ لیتری و برای خانواده‌‌های بیش از ۱۰ نفر، سرخ‌ کن‌‌های بدون روغن ۹ لیتری مناسب هستند. معمولا دستگاه‌هایی که جزو بهترین مارک سرخ بدون روغن محسوب می‌شوند، در کاتالوگ خود راهنمایی‌های لازم را انجام داده‌اند.

بهترین مارک خردکن برقی خارجی و ایرانی

اگر شما هم با این سوال مواجه شده‌اید که بهترین مارک یک دو سه کدام است؟ جای نگرانی نیست! در این قسمت تمامی برندهایی که بهترین دستگاه خردکن برقی موجود در بازار را تولید می‌کنند، معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک خردکن برقی خارجی و ایرانی

به‌طورکلی مارک‌های بوش (Bosch)، فیلیپس (Philips)، دسینی (Dessini)، وی ام اف (WMF)، مولینکس (Moulinex)، تفال (Tefal)، پاناسونیک (Panasonic)، گوسونیک (Gosonic)، سیلورکرست (SilverCrest)، باریتون (BARITON) و پارس خزر (Pars Khazar) را می‌توانیم بهترین برندهای خردکن برقی خارجی و ایرانی بازار به‌حساب بیاوریم.

کیفیت این برندها خوب است و اکثر خریداران از خرد کن خود راضی بوده‌اند. آیا شما هم مارکی می‌شناسید که کیفیت خوبی داشته باشد؟ لطفا برای ما بنویسید.

راهنمای خرید خرد کن برقی

خرد کردن پیاز، سبزیجات، مواد غذایی و… مستلزم داشتن یک دستگاه خردکن الکتریکی خوب است. پیشنهاد ما این است که دستگاه خوردکن خود را از شرکت‌هایی تهیه کنید که جزو بهترین برند خردکن برقی هستند. با این کار علاو‌ه بر طولانی شدن عمر دستگاه، شاهد کیفیت عالی عملکرد خردکن خود هستید. برای خرید این وسیله برقی آشپزخانه چه نکات دیگری را باید باید رعایت کنیم؟ در ادامه بخوانید.

سرعت و قدرت موتور دستگاه خرد کن مواد غذایی

دستگاه خرد کن انتخابی شما باید از یک موتور پرقدرت بهره ببرد تا مواد غذایی در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت عالی خرد شوند. دستگاه‌هایی با دور موتور بالاتر قطعاً در کوتاه‌ترین زمان ممکن مواد غذایی را خورد می‌کنند.

گنجایش دستگاه خردکن

شما می‌توانید با توجه به تعداد اعضای خانواده و مقدار موادی که خرد می‌کنید، ظرفیت دستگاه را انتخاب کنید. تنها نکته‌ای که باید برای تهیه بهترین دستگاه خردکن برقی به آن توجه کنید، این است که ظرفیت دستگاه را بیش‌ازحد کم انتخاب نکنید که فرایند خرد کردن مواد غذایی در تعداد دفعات بالا انجام شود.

نوع و جنس تیغه خوردکن

تمامی مدل‌های این دستگاه دارای تیغه‌هایی هستند که از نظر تعداد تیغه، جنس و سطح کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند. دستگاه‌هایی را انتخاب کنید که تیغه‌های آن‌ها در برابر رطوبت سریعاً دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. همچنین این مدل‌ها برای خرد کردن مواد غذایی سفت، مناسب و مقاوم هستند.

معمولا تیغه‌هایی که از جنس استیل ضد زنگ هستند و توسط بهترین برند خردکن برقی تولید می‌شوند، گزینه مناسبی می‌باشند.

چرا صدای موتور در انتخاب بهترین یک دو سه برقی مهم است؟

قطعاً صدای زیاد لوازم برقی بسیار آزاردهنده است؛ به‌ویژه اگر خسته از محل کار به خانه آمده باشید و یا دیر وقت بخواهید عمل خرد کردن را انجام دهید. در کل، بهتر است به دنبال دستگاه‌هایی باشید که سروصدای کمتری ایجاد می‌کنند. امروزه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز طرح‌هایی تولید شده‌اند که صدای کمتری دارند.

شایان‌ذکر است مدل‌هایی که توسط بهترین برندهای خردکن برقی تولید می‌شوند، دارای پایه ضد لغزش می‌باشند. این عامل باعث می‌شود تا حد زیادی از صدای دستگاه خوردکن کاسته شود.

بررسی قفل ایمنی دستگاه یک دو سه

برای خرید لوازم برقی مانند دستگاه خردکن، قفل ایمنی را مورد توجه بیشتری قرار دهید. خردکن‌هایی مناسب هستند که درب آن‌ها به راحتی روی مخزن سوار می‌شود. اگر درب روی مخزن یا کاسه به درستی قرار نگیرد و قفل نشود، دستگاه کار نمی‌کند.

بهترین مارک غذاساز

اگر می‌خواهید بهترین غذاساز حرفه ای بازار ایران را خریداری کنید، بهتر است روی انتخاب برند آن حساسیت بیشتری به خرج دهید. معمولا کمپانی‌هایی که در دسته بهترین مارک غذا ساز محسوب می‌شوند، محصولات باکیفیت و بادوام‌‌تری تولید می‌کنند.

بهترین مارک غذاساز

حال این سوال پیش می‌آید که بهترین برندهای غذاساز در بازار ایران کدامند؟ مارک‌های کیچن اید (Kitchen Aid)، فیلیپس (Philips)، نینجا (NINJA)، بوش (Bosch)، مولینکس (Moulinex)، کنوود (Kenwood)، گوسونیک (Gosonic)، براون (Braun)، فلر (Feller) و بیم (Beem) جزو محبوب‌ترین شرکت‌های سازنده این دستگاه تهیه سریع غذا هستند.

در ادامه نکاتی را بررسی می‌کنیم که شما را در تهیه بهترین غذا ساز چند کاره و حرفه ای یاری خواهد کرد.

راهنمای خرید غذاساز خانگی

غذاساز به‌عنوان یکی از لوازم پرکاربرد برای پخت‌وپز سریع انواع غذا محسوب می‌شود که در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. در بخش پایین مهم‌ترین نکات خرید دستگاه غذاساز را برای شما توضیح می‌دهیم.

جنس مخزن غذا ساز

از مهم‌ترین نکات خرید لوازم برقی مانند غذاساز توجه به مدل و جنس کاسه مخزن است. معمولاً کاسه مخزن این دستگاه از جنس پلاستیک و فلز تولید می‌شود. مخزن‌هایی مناسب هستند که جنس مقاوم و با کیفیتی داشته باشند. معمولا شرکت‌هایی که در دسته بهترین مارک غذاساز هستند، مخزن‌های خود را کاملا مقاوم و از مواد اولیه مرغوب تولید می‌کنند.

گارانتی معتبر

از نکات بسیار مهم خرید لوازم برقی نظیر غذاساز، سرخ کن بدون روغن و خرد کن برقی، توجه به گارانتی معتبر و مدت‌زمان این گارانتی است. تصور کنید پس از چند ماه از خرید این دستگاه مشکلی در آن به وجود آید. چنانچه گارانتی محصول تمام نشده باشد، می‌‌توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید و از هزینه‌های اضافی جهت تعمیر جلوگیری کنید.

قابلیت‌ها و امکانات

از مهم‌ترین پارامترهایی که هنگام خرید لوازم برقی به آن توجه می‌شود، قابلیت‌ها و امکانات دستگاه است. قبل از این‌که محصول موردنظر خود را انتخاب کنید، بهتر است از خود بپرسید چه توقعی از این دستگاه دارید؟ در رابطه با قابلیت‌ها و امکانات آن می ‌توانید اطلاعات کامل‌تری از فروشنده یا از روی کاتالوگ محصول کسب کنید.

به‌عنوان مثال، یک دستگاه تهیه غذا باید قابلیت پوره و له کردن، رنده کردن، خرد کردن، آسیاب کردن، مخلوط کردن و ورقه‌ورقه کردن را داشته باشد تا در تهیه سریع غذا به شما کمک کند.

جمع‌بندی برای انتخاب بهترین برند سرخ کن بدون روغن، غذاساز و خردکن برقی

در این راهنمای خرید تلاش کردیم برندهای خوب و معتبر ایرانی و خارجی که این لوازم برقی آشپزخانه را با کیفیت عالی تولید می‌کنند به شما معرفی کنیم. آیا می‌خواهید محصول موردنظرتان را از بهترین مارک سرخ کن رژیمی بدون روغن، بهترین مارک خردکن برقی و یا بهترین مارک غذاساز تهیه کنید؟ پیشنهاد ما شرکت‌هایی است که در این مطلب معرفی کردیم. بااین‌حال می‌توانید قبل از انتخاب نهایی، نظرات خریداران قبلی را بخوانید تا با اطمینان بیشتری خریدتان را انجام دهید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا