مدل های جذاب و فرمول ترکیب رنگ مو کاراملی روشن، دودی و تیره

رنگ موی کاراملی

کوکا : رنگ موی کاراملی یکی از آن رنگ هایی است که با انواع رنگ پوست هماهنگ می شود. ما در اینجا برای شما انواع فرمول ترکیب رنگ موی کاراملی با دکلره و بدون دکلره را ارائه کرده ایم.

رنگ موی کاراملی روشن

‬‎ابتدا موهایتان را با دکلره به پایه 10 برسانید و سپس 50 میل از رنگ های بلوند بژ 7.31 و بلوند طلایی خیلی روشن و 30 میل از رنگ بلوند خاکستری پلاتینه را مخلوط کرده، 5 سانتی متر واریاسیون سه صفر، 10 سانتیمتر واریاسیون نقره ای و 1 سانتی متر واریاسیون دودی را با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید و بر روی موها بگذارید.

رنگ موی کنفی کاراملی

رنگ های سی 10 و ان 10 و شماره 8.31 را مخلوط کنید و به آن به اندازه 5 سانتی متر واریاسیون نقره ای اضافه کنید و دوبرابر مقدار رنگی که ساختید اکسیدان شماره 1 ترکیب کنید و روی موهایتان که به پایه 10 رسیده به مدت 35 تا 40 دقیقه بگذارید.

رنگ موی شکلاتی با هایلایت کاراملی

ابتدا رنگ شکلاتی را یکدست روی موهایتان بگذارید بعد از اینکه رنگ را شستید و خشک کردید کلاه مش را روی سرتان بگذارید و قسمت هایی که میخواهید هایلایت شود را جدا کنید پس از آن مقدار های مساوی از رنگ های سی 10 و ان 10 و جی 10 را با واریاسیون نقره ای ترکیب کرده و روی قسمت هایی که جدا کردید بگذارید به این ترتیب میتوانید یک هایلایت فوق العاده در موهایتان ایجاد کنید.

رنگ موی کاراملی فندوقی

موهایتان را دکلره کرده و به پایه 8 برسانید سپس 20 میل از رنگ موی طبیعی شماره 8 و نف آن رنگ موی شکلاتی و 30 میل رنگ موی کاراملی را با چیزی حدود دوبرابر مقد ار کل رنگ ها اکسیدان شماره 1 مخلوط کرده و به مدت 35 تا 40 دقیقه روی موهایتان بگذارید.

رنگ موی کاپوچینو کاراملی

75 میل بلوند شکلاتی شماره 6 را با 25 میل نسکافه ای شماره 6 مخلوط کنید سپس 3 سانتی متر از واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره 2 به آن اضافه کرده و ترکیب فوق را به مدت 30 تا 40 دقیقه روی موهایتان قرار دهید.

رنگ موی کاپوچینو کاراملی , مدل و عکس
رنگ موی کاپوچینو کاراملی
عکس رنگ موی کاراملی روشن
رنگ موی کاراملی روشن
هایلایت کاراملی , هایلایت کاراملی روی موی مشکی
هایلایت کاراملی
مدل رنگ موی شکلاتی با هایلایت کاراملی
رنگ موی شکلاتی با هایلایت کاراملی
رنگ موی کاراملی فندوقی , عکس و مدل
رنگ موی کاراملی فندوقی
مدل رنگ موی کنفی کاراملی
رنگ موی کنفی کاراملی
عکس رنگ موی کاراملی تیره
رنگ موی کاراملی تیره
مدل رنگ موی کاراملی دودی
رنگ موی کاراملی دودی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
نسرین
نویسنده، مترجم و علاقه مند به موضوعات سبک زندگی، فرهنگ و هنر و سرگرمی